Hotel Globales Samoa

• Kinderopvang

45 reviews over Hotel Globales Samoa

• 2019
    9r de koning28-05-2019

Super ik zou nu alweer terug willen

Wij vonden het een heel fijn hotel, netjes schoon ,hele vriendelijke bediening en vooral heerlijk eten zeer gevarieerd en de drankjes waren ook top

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9N Giesen04-10-2018

Fijn hotel, zeker de moeite waard

Fijn hotel met het strand op loopafstand. Hotel is van alle gemakken voorzien. Eten is in buffetvorm. Hier heb je veel keuze in en het menu is elke dag anders. Vriendelijk personeel. Met vragen kun je bij een ieder terecht. Kamers zien er netjes en schoon uit. Worden dagelijks schoongemaakt en als je zou willen kan het bed dagelijks worden verschoond. Ook zijn er dagelijks activiteiten in het hotel. Het nadeel hiervan is dat dit veelal in het Frans is. Het merendeel van de gasten is ook Frans. Verder niets dan lof over het hotel.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Stan22-10-2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Samen met mijn vriend 8 dagen bij hotel Samoa geweest, het is een prachtig hotel super gunstig gelegen. Voor je hotel ligt een groot winkelcentrum en een dokter, 3 minuten lopen een prachtig strand met genoeg ruimte voor te liggen. Kamers erg schoon en fris niks over te zeggen. De entree altijd super schoon geen vuiltje aan de lucht. Er staan slechte recenties over dit hotel maar geen idee waarom want wij hebben het hier 8 dagen geweldig naar ons zin gehad...

Nog even toevoegingen: - vriendelijk personeel - geweldige animatie voor jong tot oud - geweldige locatie - prachtige uitstraling

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Jan en Janny24-05-2017

Super hotel

Goede bedden, schoon en fantastisch eten, niet onbelangrijk erg vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Stacey22-09-2016

Goed hotel voor een leuke prijs

Goed hotel, erg schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastisch animatieteam voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 6P van oirschot25-08-2016

Mwah

Hotel heeft een een gunstige ligging, straat voor het hotel Heeft een klein centrum met winkels etc. En achter het hotel ligt het strand op ca. 200 meter. Animatie is volop aanwezig, ook midgetgolf, tennis etc. Kamers hebben veel achterstallig onderhoud en slechte bedden. Maar het allerslechtste is toch echt het eten, alles is lauw ongeacht of het warm of koud moet zijn, weinig variatie en alles is gortdroog of extreem vet. Geen aanrader en ook niet, "je krijgt waar je voor betaald" in deze prijsklasse zijn alle hotels die wij ooit bezocht hebben beter.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 9Bianca18-07-2016

Fantastische vakantie gehad

Wij verbleven 7 nachten in hotel Samoa. Prima hotel. Vriendelijk personeel en goede service. Het eten smaakte goed. Alleen bleef het eten in de serveerbakken helaas niet zo lang warm. Maar er wordt regelmatig aangevuld. De prijs kwaliteit verhouding van dit hotel is na onze mening goed. De openbare ruimtes worden dagelijks meerdere malen schoongemaakt. Eveneens het zwembad + omgeving van het zwembad. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar schoon. Alles is aanwezig; een haar föhn, tv, douche/bad en dagelijks worden er voldoende schone handdoeken geleverd. Indien nodig kan je op verzoek ook nog extra shampoo en bad/douch gel krijgen. Mocht je zelf iets vergeten zijn heb je tegenover het hotel twee kleine super marktjes en vele souvenirs shops. Ook restaurants, en een bar en voor de kinderen veel speelgelegenheden (dit is eigenlijk wel door heel Mallorca) kleine kartbaantjes, trampolines, glijbanen. Openbaar vervoer is prima. Er is een bushalte voor het hotel. Elke dag werd door een enthousiast animatie team voor jong en oud verschillende activiteiten en optredens georganiseerd. De activiteiten overdag waren veelal terugkerende activiteiten zoals; waterpolo voor kinderen en volwassenen, aqua gym, stretchten, kleur, sjoel en dart wedstrijden. Begin de avond mini disco en een half uurtje bingo. Gevolgd door verschillende dans/muziek optredens tot circa 23.00/23.30 uur.

Ik kan het toch niet laten om onze verbazing uit te spreken over sommige mede vakantiegasten in het hotel. Soms lijkt met een vakantie al het fatsoen te verdwijnen. Erg jammer.

Dan lees ik in sommige reviews dat het personeel niet vriendelijk is, maar wij vonden ze tijdens ons verblijf juist heel vriendelijk, behulpzaam en erg geduldig. Ik neem mijn petje voor ze af, als je ziet met wat voor gasten zij soms te maken krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8henk v wetten23-05-2016

gewoon goed

goed en leuk hotel met vriendelijk personeel en goed eten,verwacht ook geen hoogstandjes voor deze prijs.Je krijgt gewoon waar voor je geld.Kan inderdaad hier en daar een likje verf gebruiken,maar iedereen doet zijn best.kamers en openbare ruimtes worden goed schoongemaakt,en er is altijd wel iets te doen.maarja er zullen altijd wel mensen die overal opmerkingen op hebben,maar die moeten iets meer uitgeven aan een 5 sterren hotel.

Gereisd met partner in mei 2016

• 3peter08-05-2016

in één woord...echt slecht

het hotel is zeer gedateerd, en het personeel is zeer onvriendelijk en het eten is slecht....geen drie sterren waard.

Gereisd met partner in april 2016

• 2Kimberley02-05-2016

Vreselijk om je voor te stellen!

Bij aankomst heel slecht ontvangen, we moesten tempo maken omdat ze snel door wouden werken. We kwamen savonds laat aan en hadden wel trek en dorst, we hadden All-in dus we dachten dat het kon. Vergeet het maar, het water is chloor & het eten was al bruin. ( beetje sla en brood wat hard was ). We hadden erg krakende bedden, met bedzeilen wat kabaal maakt. Ook hadden we geen afstandbediening voor de tv. In de badkamer zit een schacht wat veel geluid doorliet, en waar je de lucht door kon zien. Ook kun je onder je deur kijken, dus het was erg geluidig. We hebben bijna geen 1 nacht door kunnen slapen door dronken mensen. Ook het eten is erg slecht! Elke ochtend, middag & avond hetzelfde. Ook was het lauw en niet lekker. De bar en bij de bbq was vies, niet goed schoongemaakt, overal lag eten. Busvervoer was niet mogelijk en de winkels waren niet open. Het hotel verdient een 1 ster. Geen moeite waard om erheen te gaan!!!!

Gereisd met partner in april 2016

Hotel Globales Samoa info