Hotel Globales América

Hotel Globales América
7,5

7 tips over Hotel Globales América

Wolfcarius danny, 29-7-2015
hou er rekening mee als je hier op vakantie gaat dat er ZEER VEEL trappen zijn rondom het hotel!!!
hildelebrun, 2-8-2013
auto huren voor 3 dagen kan je in het dorpje en echt een must voor mensen die graag iets willen zien.
N. T., 9-7-2013

Ik raad iedereen zeker aan om in elke eetgelegenheid eens gaan te genieten. De pizzeria biedt steeds 3 pizza's aan deze worden ook steeds aangevuld met andere soorten ook vind je er een rijk aanbod aan pasta. Bij de barbecue kan je kiezen tussen 4 verschillende soorten vlees en is er een groenten aanbod. De snackbar bevindt zich aan het zwembad en hier kun je croque, hamburgers, hotdogs enz. verkrijgen.

Ook in het restaurant heb je een rijk aanbod aan lekkere gerechten uit Mallorca zelf.

We hebben een aantal aanbieders voor Globales América voor je op een rij gezet:

aliceschreur, 11-9-2012

Auto gehuurd en blij dat we ergens anders eens lekker konden genieten van gezelligheid, uitzicht op zee en rustig eten.

Maar aan zee zitten met een hapje en/of drankje..Kun je vergeten in Calas de Mallorca! Het is een heel mooi stukje landschap.Maar verwacht geen leuk terrasje aan zee...

Liever dan naar Cala Ratjada..

Daar heb je voor iedereen wat wils!

Gezellige terrasjes aan zee..!!! En in het dorp kun je als je dat wilt de kroegjes in..

aliceschreur, 11-9-2012

Liever dan naar Cala Ratjada..

Daar heb je voor iedereen wat wils!

geudens gerda, 28-6-2012
wel veel trappen voor ouderen moeilijk

krisvandenbussche, 18-6-2012
neem niet de boot die aan het hotel aankomt naar calas de mallor je zit der makkelijk 2 uur op tegen dat je der bent ! en hebt maar 1 uurtje de tijd om der rond te lopen en dit is te weinig , neem de bus die stopt op de parking van het hotel en is goedkoop! de inca markt is weggegooid geld valt niet veel op te beleven ! aanrader is wel op palma te bezoeken heerlijke stad !

We hebben een aantal aanbieders voor Globales América voor je op een rij gezet: