Hotel Globales América

Meer hotelinfo

159 reviews over Hotel Globales América

• 5ron vereycken10-06-2019

eenmalig

eten koud , enorm veel lawaai muren zijn NIET geisoleerd je hoort je buren naar toilet gaan , maar toch nog een aangename vakantie gehad ondanks deze min punten

• 2018
    5SERGE&VERO19-08-2018

Komen hier zeker niet meer terug

• Na de incheck en wachten op de kamer (na 14.00 uur) naar het zwembad gegaan. Alles lag vol. Aan beide zwembaden slechts enkele parasols die vast staken in de grond. Na wat zoekwerk toch drie ligbedden bekomen. Plots iets voor 18 uur komt een verantwoordelijke iedereen met handgeklap wegjagen en zegt dat er plaats moet gemaakt worden voor de avondshow. Men begon alle ligbedden weg te nemen, stapelde die op elkaar en er werd een ketting aan vastgemaakt. Om 18.30 uur zijn alle ligbedden dan weg gehaald en vervangen door een plastieken tuinstoel met een identiek tafeltje bij. Toen we ’s anderendaags opstonden en na het ontbijt buiten kwamen zagen we dat alle bedden en parasols reeds voorzien waren van handdoeken. Dus geen bescherming tegen de brandende zon. In de loop van de dag vernamen we dan dat je ’s morgens heel vroeg om 06.00 uur moet opstaan en je handdoeken op die stoelen moet leggen en rond een parasol, anders heb je niks. Wij dan de volgende dag maar de wekker gezet en om 06.00 uur naar beneden en inderdaad wat een bedrijvigheid. De helft van de parasols waren reeds van handdoeken voorzien. Alsook waren reeds verschillende van die stoelen weggenomen en op een plaats gezet met handdoeken op. Wanneer je dan ’s morgens vroeg je handdoek gelegd hebt, dan heb je nog geen ligbed…..We zagen dat er rond 08.30 uur verschillende mensen zich rond het zwembad opstelden en stonden te wachten. Blijkbaar was dit het moment afwachten tot de sloten van de ligbedden werden weggehaald. En inderdaad rond 09.00 uur komt iemand die sloten wegnemen en dan begint de stormloop naar de ligbedden die tot meer dan 2 meter opgestapeld zijn. Dus je mag per dag dan twee maal je wekker zetten om een parasol en/of een ligbed te hebben. Na een paar dagen ben je nog meer vermoeid dan het moment waarop je bent toegekomen. Wij hebben dit gemeld aan één van de verantwoordelijken van touroperator, nl een meisje met blond haar waarvan we de naam niet weten. Ze deelde ons mede hiervan op de hoogte te zijn en zei dat dit recent zo veranderd was om het reserveren van bedden tegen te gaan. Dit is de reinste onzin want men plaatst dan stoelen ipv die ligbedden en heb je hetzelfde resultaat als voorheen. • Als je dan alles bij elkaar neemt dan kun je stellen dat je ’s nachts niet kan slapen door allerlei stoorfactoren hiervoor aangehaald en je ’s morgens vroeg moet opstaan om toch maar een plaatsje te hebben aan het zwembad. Er zijn veel te weinig parasols en veel te veel gasten op een te kleine oppervlakte. Je moet ook voor vanalles bijbetalen vanaf je toekomt tot dat je in het restaurant komt en dit doet steeds denken aan alles uitbuiten om geld binnen te halen. Er stond bv twee dagen een opblaasbare glijbaan opgesteld voor de kleintjes en je moest daar ook al 5 euro voor betalen om gebruik van te maken. Alle toestellen waar je gebruik kon van maken, moesten voorzien worden van geld. Kortom ze proberen van alles geld te maken en als je een all-in formule hebt dan is dit geen leuke ervaring. Ook uitstap gedaan en meegeven lunchpakket kenden ze niet ondank all-in.

• 5SERGE/VERONIQUE18-08-2018

Nooit meer

• Als je dan alles bij elkaar neemt dan kun je stellen dat je ’s nachts niet kan slapen door allerlei stoorfactoren hiervoor aangehaald en je ’s morgens vroeg moet opstaan om toch maar een plaatsje te hebben aan het zwembad. Er zijn veel te weinig parasols en veel te veel gasten op een te kleine oppervlakte. Je moet ook voor van alles bijbetalen vanaf je toekomt tot dat je in het restaurant komt en dit doet steeds denken aan alles uitbuiten om geld binnen te halen. Er stond bv twee dagen een opblaasbare glijbaan opgesteld voor de kleintjes en je moest daar ook al 5 euro voor betalen om gebruik van te maken. Alle toestellen waar je gebruik kon van maken, moesten voorzien worden van geld. Kortom ze proberen van alles geld te maken en als je een all-in formule hebt dan is dit geen leuke ervaring.

• 5S&V14-08-2018

NOOIT MEER

We zijn van 28 juli 18 tot 06 augustus 18 naar het hotel AMERICA geweest op Mallorca, dit met twee volwassenen en onze dochter van 16. Het betrof een all inclusive formule. Samenvattend kunnen we zeggen dat we zeker NIET zullen terugkeren naar dit hotel en dit om volgende redenen: - Toen we op 28 juli in het hotel toekwamen dienden we al onmiddellijk 87 euro toeristenbelasting te betalen wat we nog nooit moesten doen tot op heden, huur van de kluis 41 euro, een week wifi 32euro, dus we waren reeds 150 euro kwijt en pas toegekomen. - We hadden all-in maar aan de receptie zag je een bordje staan waar je GOLD kon worden. Dan moest je maar liefst 11,50 euro per persoon en per dag bijbetalen waarvoor je een gereserveerd ligbed en plaats in het restaurant kon krijgen. Je kreeg dan ook handdoeken voor gebruik. Nog nooit meegemaakt dat je nog maar eens moet bijbetalen als je voorbehouden plaatsjes aan het zwembad of in het restaurant wil. Dus wil je in het restaurant eens aan het raam zitten met zicht op zee dan betaal je best nog eens bij….. - Handdoeken service kennen ze niet. Je kan enkel handdoeken kopen…dus terug betalen. - De kamers waren gerenoveerd doch de kleerkast bleek nog de oude waar een kader rond geslagen was met het gevolg dat de versleten deuren moeilijk open en dicht gingen. Ook de toegangsdeur spande serieus. De kluis is een ouderwetse koffer met een grote aparte sleutel. - Je hebt inderdaad een mooi zicht vanuit de kamer op de baai maar dat hangt af waar je ligt. Wij hadden zicht op de baai en lagen op het 5e verdiep. Het nadeel van op deze kant te liggen is dat je veel lawaai hebt van de avond animatie die er juist onder ligt. Iedere dag heb je dronken Engelsen die na de animatie nog blijven zitten tot ’s nachts en lawaai maken en aldus geen rekening houden met andere gasten. Juist naast het hotel, aan dezelfde kant heb je een club waar men muziek en dronkemans kabaal maakt tot 03.30 uur ’s nachts. Aan dezelfde kant word je ook iedere morgen ook verwend door constant blaffende honden. (Navraag gedaan bij andere Belgen en kregen hetzelfde verhaal). - Wanneer je dan het restaurant binnen gaat en je zit pas neer, komen ze zowel ’s morgens als ’s avonds van alles aanbieden zoals vers fruitsap, wijn, sangria… maar natuurlijk nog maar eens extra betalen met de prijs op een bijhorend bordje. Het aanbod voor een 4 sterren hotel mocht zeker veel uitgebreider zijn. Is ’s morgens vooral op Engelsen afgesteld (worsten , bonen, spek, roereieren….) - Dranken waren NOOIT gekoeld in het restaurant. Gemeld doch niets gewijzigd. Je kon in je warme cola, spa en fanta een ijsblokje gooien. Het aanbod van eten was veelal hetzelfde.

• 8Bert30-07-2018

Kom hier ze zeker nog eens terug

Uitstekend hotel, wat een uitzicht! Minder is de afdaling naar het strand voor mensen die minder goed ter been zijn. Voor kinderen zonder zwemdiploma niet geschikt. Voor viseters wel! Iedere dag minstens 2 soorten vis van goede kwaliteit. Kamer werd iedere dag goed schoongemaakt. Iedere dag een set schone handdoeken. Voor snorkelaars een geweldig strand, een baai met heel vis te zien, zeer helder water, ook bij meer wind. Weinig Nederlanders, veel nette Engelsen en Russen die zich hier wel goed gedragen. Personeel erg vriendelijk. Genoeg strandbedden rondom zwembaden. Niet nodig om 's ochtends vroeg al je handdoek op te leggen om te reserveren. Wel goed uitkijken dat je geen kapot bed pakt van de stapel, er sneuvelt er wel eens 1 vanwege zwaarlijvigheid van sommige gasten (+150 kg is niet geschikt voor de toch best degelijke bedden 😁). Aanrader is de boottocht langs de kust, hele dag voor €25 met swimstops en bezoek Cala Millor.

• 6sietske23-07-2018

Jammer, had beter gekund!!

Wel goed: -uitzicht is prachtig. -erg schoon -pizza's zijn lekker en iedere dag te verkrijgen. -mooi zwembad + ook dan een goed uitzicht. -paar leuke restaurantjes in het dorp. -busstop voor de deur. -aantal Nederlandse receptionisten.

Niet goed: -klantvriendelijkheid, we voelden ons niet erg welkom. -hele week slecht geslapen door een bed met kapotte spiralen. Een luchtbed ligt beter!! -erg gehorig. Iedere nacht een blaffende hond. -eten, een paar dagen lekker.. maar na 3 dgn toch maar in het dorp gaan eten. Slappe patat. -iedere dag komt er personeel aan je eettafel vragen of je een fles wijn oid wil kopen. (Het is toch all in?) -tijdens ontbijt, ja we waren een kwartier voor sluiting nog aan het eten.. werden alle lichten uit gedaan. -je wordt weggejaagd op het ligterras bij het zwembad. -Zittende aan de bar mag je geen drinken bestellen.. je moet omlopen en in de rij staan zodat je op 1 plek kan bestellen. Geen idee waarom.

• 7ingebeeld26-06-2018

totaal niet gastvrij!

Het hotel was prachtig gelegen aan een mooie baai en je liep zo de boulevard op om heerlijk langs de zee te wandelen. Het hotel is zeer schoon! Ze hanteren er echter zeer vreemde regels die ik als zeer ongastvrij ervaren heb. Dat er een eindtijd zit aan je all_inclusive snap ik maar dat je gewoon om 24.00 uur het licht uit doet terwijl mensen nog een spelletje zitten te spelen slaat helemaal nergens op! Bij de lunch en het avond eten waren de koffie automaten afgesloten zodat je niet even kon natafelen. Weer of geen weer, om 18.00 uur word je weggestuurd bij het zwembad!!! als je maar 2 van de 8 dagen zon hebt wil je daar zo lang mogelijk van genieten. Toch? De laatste dag was er geen water!!! dus geen drinken bij het ontbijt. Als je zo'n groot hotel bent wat behoort bij een nog grotere keten, dan moet je een noodvoorziening hebben. Zekers als je bij de receptie grote flessen water verkoopt! vanaf de 8e verdieping is het uitzicht SUPER

Met vrienden

• 4Rudi D25-06-2018

Nooit meer

Niet geschikt voor kleine kinderen. De receptie heeft er plezier in om je een kamer te geven die je niet hebt gevraagd. Files aan de bar en bij de maaltyden. Nooit meegemaakt. De muren zijn van karton: je hoort je buur op toilet, in de douche en in zijn slaap. Wij hadden een harde snurker, en hebben een week niet geslapen, ondanks het bonken op de muur! De BBQ is een grap, de All-in is zeer beperkt. Veel dranken komen van een automaat. De kamers zijn wel proper en het personeel (buiten de receptie) zijnwel vriendelijk.

• 2017
    9Milou en Tineke02-10-2017

hele leuke vakantie!

Mooi hotel, prachtige ligging, vriendelijk personeel en schoon hotel.

Met vrienden

• 7Linda30-09-2017

Leuke vakantie

De ligging is echt geweldig. Met touroperator de reis geboekt en alles is prima geregeld. De transfer van en naar het vliegveld helemaal top. Het hotel staat mooi op een rots en je hebt een klein, maar mooi strand met helder blauw water. We hebben bijna elke dag wel gesnorkeld. Op het strand kan je ook parasols en bedjes huren, maar je kan ook gewoon met je handdoekje gaan liggen. Wij hebben maar een paar keer bij het zwembad gelegen maar dat is ook gewoon prima. Wij hadden een mooie kamer met prachtig uitzicht op de eerste verdieping. Het is wel gehorig, dus het animatie team hoor je binnen, maar is om 11 uur weer afgelopen. Wij hadden tijdens een zware regenbui lekkage gekregen waardoor onze kamer onderwater liep, maar we werden prima geholpen. Het duurde even, maar we kregen een andere kamer toegewezen en een upgrade (grotere kamer op de 7e verdieping). We hebben via touroperator ook hele mooie excursies gedaan en een auto gehuurd (zeker aan te raden). En dan het eten. Ontbijt is prima, maar elke dag het zelfde (ingesteld op engelse gasten). De lunch en het avond eten zijn allebei buffet en dat is niet echt heel spannend. Er zaten lekkere dingen tussen, maar vaak maar 3 of 4 dingen anders dan de vorige dag. De rest is allemaal het zelfde als de dag ervoor. Het is goed, maar gaat snel vervelen. En dat zegt iemand die echt niet moeilijk is met eten. Daardoor is het hotel niet echt 4 sterren waard, maar eerder 3. Het personeel is heel erg vriendelijk en voor de excursies kon je een picnic regelen (lunchpakketje voor onderweg echt super handig). Al met al is het hotel zeker aan te raden, maar dan niet voor de all-inclusief verblijver.

7 tips over Hotel Globales América

• geudens gerda, 28-06-2012

wel veel trappen voor ouderen moeilijk

• N. T., 09-07-2013

Ik raad iedereen zeker aan om in elke eetgelegenheid eens gaan te genieten. De pizzeria biedt steeds 3 pizza's aan deze worden ook steeds aangevuld met andere soorten ook vind je er een rijk aanbod aan pasta. Bij de barbecue kan je kiezen tussen 4 verschillende soorten vlees en is er een groenten aanbod. De snackbar bevindt zich aan het zwembad en hier kun je croque, hamburgers, hotdogs enz. verkrijgen. Ook in het restaurant heb je een rijk aanbod aan lekkere gerechten uit Mallorca zelf.

• aliceschreur, 11-09-2012

Auto gehuurd en blij dat we ergens anders eens lekker konden genieten van gezelligheid, uitzicht op zee en rustig eten. Maar aan zee zitten met een hapje en/of drankje..Kun je vergeten in Calas de Mallorca! Het is een heel mooi stukje landschap.Maar verwacht geen leuk terrasje aan zee... Liever dan naar Cala Ratjada.. Daar heb je voor iedereen wat wils! Gezellige terrasjes aan zee..!!! En in het dorp kun je als je dat wilt de kroegjes in..

3 vragen over Hotel Globales América

• elgeto, 26-07-2016

tips?

Iemand tips voor uitstappen die je in de (ruime) omgeving van het hotel kan doen? Alvast bedankt!

• Gaby Rasschaert, 10-07-2012

Hotel América

Mag je als heer in een short gaan dineren 's avonds ? Of is een lange broek verplicht ? Bedankt Gaby

Gaby Rasschaert, 17-07-2012

Hallo, Ik wens je een hele leuke zonnige reis...en laat me eens iets weten hoe het daar was. En of ik lange broeken moet meedoen voor mijn vriend....;-) Mvg Gaby

Glenn P., 27-07-2012

Je mag met short ook gaan eten :)

Glenn P., 16-07-2012

Normaal gezien zal een lange broek verplicht worden, of een 3-kwart-broek. Dit is bijna in elk hotel zo, dus ik veronderstel hier ook.

gaby, 28-07-2012

Thx......

• Glenn P., 10-01-2012

Hotel América zomer 2012

Nog Vlamingen die naar Hotel América gaan deze zomer? Ik ben er van 19 juli tot 26 juli.

Grtz

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats