Hotel Globales América

• Onvoldoende: 1 - 5

totaal niet gastvrij!

ingebeeld
26-6-2018

Het hotel was prachtig gelegen aan een mooie baai en je liep zo de boulevard op om heerlijk langs de zee te wandelen. Het hotel is zeer schoon! Ze hanteren er echter zeer vreemde regels die ik als zeer ongastvrij ervaren heb. Dat er een eindtijd zit aan je all_inclusive snap ik maar dat je gewoon om 24.00 uur het licht uit doet terwijl mensen nog een spelletje zitten te spelen slaat helemaal nergens op! Bij de lunch en het avond eten waren de koffie automaten afgesloten zodat je niet even kon natafelen. Weer of geen weer, om 18.00 uur word je weggestuurd bij het zwembad!!! als je maar 2 van de 8 dagen zon hebt wil je daar zo lang mogelijk van genieten. Toch? De laatste dag was er geen water!!! dus geen drinken bij het ontbijt. Als je zo'n groot hotel bent wat behoort bij een nog grotere keten, dan moet je een noodvoorziening hebben. Zekers als je bij de receptie grote flessen water verkoopt! vanaf de 8e verdieping is het uitzicht SUPER

Nooit meer

Rudi D
25-6-2018

Niet geschikt voor kleine kinderen. De receptie heeft er plezier in om je een kamer te geven die je niet hebt gevraagd. Files aan de bar en bij de maaltyden. Nooit meegemaakt. De muren zijn van karton: je hoort je buur op toilet, in de douche en in zijn slaap. Wij hadden een harde snurker, en hebben een week niet geslapen, ondanks het bonken op de muur! De BBQ is een grap, de All-in is zeer beperkt. Veel dranken komen van een automaat. De kamers zijn wel proper en het personeel (buiten de receptie) zijnwel vriendelijk.

hele leuke vakantie!

Milou en Tineke
2-10-2017

Mooi hotel, prachtige ligging, vriendelijk personeel en schoon hotel.

Leuke vakantie

Linda
30-9-2017

De ligging is echt geweldig. Met touroperator de reis geboekt en alles is prima geregeld. De transfer van en naar het vliegveld helemaal top. Het hotel staat mooi op een rots en je hebt een klein, maar mooi strand met helder blauw water. We hebben bijna elke dag wel gesnorkeld. Op het strand kan je ook parasols en bedjes huren, maar je kan ook gewoon met je handdoekje gaan liggen. Wij hebben maar een paar keer bij het zwembad gelegen maar dat is ook gewoon prima. Wij hadden een mooie kamer met prachtig uitzicht op de eerste verdieping. Het is wel gehorig, dus het animatie team hoor je binnen, maar is om 11 uur weer afgelopen. Wij hadden tijdens een zware regenbui lekkage gekregen waardoor onze kamer onderwater liep, maar we werden prima geholpen. Het duurde even, maar we kregen een andere kamer toegewezen en een upgrade (grotere kamer op de 7e verdieping). We hebben via touroperator ook hele mooie excursies gedaan en een auto gehuurd (zeker aan te raden).

En dan het eten. Ontbijt is prima, maar elke dag het zelfde (ingesteld op engelse gasten). De lunch en het avond eten zijn allebei buffet en dat is niet echt heel spannend. Er zaten lekkere dingen tussen, maar vaak maar 3 of 4 dingen anders dan de vorige dag. De rest is allemaal het zelfde als de dag ervoor. Het is goed, maar gaat snel vervelen. En dat zegt iemand die echt niet moeilijk is met eten. Daardoor is het hotel niet echt 4 sterren waard, maar eerder 3. Het personeel is heel erg vriendelijk en voor de excursies kon je een picnic regelen (lunchpakketje voor onderweg echt super handig).

Al met al is het hotel zeker aan te raden, maar dan niet voor de all-inclusief verblijver.

De moeite waard

Sofie
4-9-2017

+ Prachtige ligging & uitzicht

+ Gevarieerd eten (op 10 dagen slechts 2x hetzelfde)

+ Vlakbij strand en mooie zee

+ 2 zwembaden

+ Voldoende bedjes aan zwembad

+ Rustig bijgebouw

+ Gemotiveerd & behulpzaam personeel

+ Ruime & rustige bar

+ Grote tv met veel internationale posten

+ Ruime kamer met groot balkon

+ Accurate airco

+ 1u gratis wifi

+ Dagelijkse schoonmaak kamer

+ Picnic te vragen bij uitstap

+ Verjaardagscadeau op kamer

+ Prijs kwaliteit = perfect

- Douche ipv bad

- Luide animatie

- Lange transfer van luchthaven

- Ver van hoofdstad

- Weinig parasols aan zwembad (maar ernaast is de beste plek!)

- Zeer slechte isolatie, je hoort alles van de (boven)buren

Prachtige locatie

Fam. Ketelaars
30-7-2017

Goed hotel met een prachtige ligging. Genoeg ligbedden bij zwembad en in tuin, strand op 2 min. loopafstand. Ligbedden en parasol bij strand moesten helaas gehuurd worden. Alle kamers hadden zeezicht. Eten was goed en afwisselend. Mooi wandelpad langs de kust waarna je via de winkels in het dorp weer terug naar het hotel kon lopen.

Mooi hotel met adembenemend uitzicht

Linnie
22-7-2017

Onze kamer was erg ruim en er was een mooie inloopdouche aanwezig. Waterdruj was goed en het water lekker warm, helaas was na het douchen wel de hele badkamer nat. Wij hadden geen balkon. Let hier dus op bij het boeken. Desondanks hadden we prachtig uitzicht! Het hotel ligt meteen naast het strand waarover de meeste hotelkamers uitkijken. Het zeewater is super helder, azuurblauw en het strand wit.

Het eten is ons erg tegengevallen. Het eten was erg zout, vet en koud.

In het plaatsje zelf kun je gerust een dag winkelen, maar dan heb je de winkels ook wel gezien. Calas de Mallorca is niet heel groot en druk. Je hoeft hier niet naartoe te gaan voor het uitgaansleven. Het hotel heeft eigen animatie en elke avond is er iets te doen voor volwassenen. Zo is er elke dag bingo en begint hierna vaak een show. Hou je er van om vroeg naar bed te gaan, zorg dan voor een kamer die niet te dicht bij het podium ligt.

Niet voor herhaling vatbaar

Lola
1-7-2017

Globales America is een mooi schoon hotel met een mooi uitzicht! Het eten daarin tegen is een ramp! Ontbijt is nog wel te doen, maar de lunch en diner is gewoon smerig, rijst is hard vlees en vis is vet en zit vol graten. Er zit geen smaak aan het eten. Dit is jammer als je voor All-inclusieve komt en alsnog uit eten moet! Het hotel en de weg naar het strand heeft heel veel (gladde,stijle) trappen waar je echt wel goed voor moet uit kijken met slippers aan!! De hotelkamer is netjes en schoon maar de wc zit tussen een douchewand en de muur gepropt hier kun je bijna niet normaal bij, en ook staat na het douchen je hele badkamer blank van het water door het gebrek aan een douchegordijn/douchedeur. Er is ook Nederlands personeel in het hotel aanwezig en hier mankeerd niks aan! Als je dit hotel boekt hou er dan wel rekening mee dat je nergens bij in de buurt bent en alles met openbaar vervoer moet doen, de omgeving is erg mooi maar saai.

F*cking geweldig!!

van Willegen
13-6-2017

Wat een heerlijk hotel! geboekt via touroperator. Direct aan zee, zeezicht, super leuk en schoon hotel ,eten was altijd goed,warm en gevarieerd!

Winkels op nog geen 10 minuten lopen. Animatie was de hele dag door,schieten,sjoelen,darten,zingen,dansen,..noem maar op!

Zwembaden waren wat klein, maar niet nodig met strand op nog geen 4 minuten lopen.

Super!

Mario Grymonprez
28-5-2017

Alles was tot in de puntjes in orde!

Eerst en vooral, de kamer was zeer netjes en zeer ruim.

Het eten was ook fantastisch, warm en heel gevarieerd.

De service was ook in orde, zeer vriendelijke mensen.

Er waren ook 2 zwembaden en het lag dicht bij het strand.

Er was ook een mogelijkheid later uit te checken als je een late terugvlucht had wat ook een pluspunt is.

De algemene ligging is zeker in orde, dicht bij supermarkten en ook veel restaurantjes en cafés in de buurt!

Het enige wat je kan zien als een minpunt, sommige kamers (zoals de onze) had geen balkon. Dit zijn de voordeelkamers. Dit was soms wel wat vervelend omdat je dan je handdoeken, etc. niet buiten kan hangen laten drogen, maar over het algemeen is dit nog niet zo erg.

In 3 woorden: een super hotel!

We raden dit hotel zeker en vast aan aan iedereen die een rustige vakantie wil maar toch eventueel eventjes wil gaan wandelen!

We hebben een aantal aanbieders voor Globales América voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales América in Calas de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales América zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Globales América scoort een 7.74 uit 10 op basis van 152 reviews.