Hotel Regana

8,7

4 reviews over Hotel Regana in het Nederlands

Nooit meer

Waardeloos, 19-10-2016

Mooi hotel strand dichtbij alles super schoon, maar waardeloze bedden keihard om op te liggen weinig luxe en het is zeker geen 3 sterren hotel wij komen hier nooit weer. Eten is bijna elke dag hetzelfde en drinken moet je apart afrekenen mensen die dit een top hotel vinden kunnen in onze ogen niet goed beoordelen weet dus goed voordat je dit boekt want het is tien keer nada!

Fantastisch!

Luuk, 12-8-2016

Superleuk en rustig gemoedelijk hotel met zeer vriendelijk personeel,waar geen nee te koop is.Hotel is super schoon en het eten is erg goed en gevarieerd.Hotel ligt op paar minuten lopen strand en heeft prachtig zwembad.Winkels op loopafstand.

Personeel doet er alles aan het jou naar de zin te maken. Cala Radjana is vooral Duits,maar zijn erg rustig.Bushalte voor de deur,deze brengt je voor weinig over hele eiland.Supermarkt tegenover voor je koude drankjes.Hotel gaat in Oktober in de verbouw voor een extra ster.

Kan niet beter!

Heel goede ervaring met dit Hotel

Annie en René Leynen, 7-8-2015

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Zéér vriendelijk personeel. Het eten is niet héél uitgebreid maar wat aangeboden wordt is kwaliteit. Wij zijn zéér tevreden over dit hotel

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Rob en Annelies, 16-8-2009

Hotel Regana te Cala Ratjana heeft een leuk zwembad. Ligt dicht bij het strand (5 minuten lopen). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt en diner (beide in buffet-vorm) is goed verzorgd en smaakvol. Het centrum (15 minuten loopafstand) heeft voor alle leeftijden wat te bieden. Cala Ratjana wordt vooral door onze oosterburen bezocht.

We hebben een aantal aanbieders voor Regana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regana in Cala Ratjada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Regana scoort een 8.67 uit 10 op basis van 7 reviews.