Aparthotel Prinsotel La Pineda

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Prinsotel La Pineda voor je op een rij gezet:

14 reviews over Aparthotel Prinsotel La Pineda

• 7Luc15-08-2016

Bekakt hotel

Dit is een prachtig hotel alleen het eten vonden we een nachtmerrie, Rauwe kip, veeel te droog vlees, alles is droog, en alleen maar inktvis. Verder was het ontbijt wel goed. Je kan ook niet om bijvoorbeeld 11 uur 's avonds op je balkon zitten want dan word er 5 keer een bewaker naar je toe gestuurd, je kan geen bommetje maken anders worden andere mensen nat terwijl voor die mensen een relaxzwembad is. Verder is alles maar dan ook echt alles duits. De menukaarten, de verkeersborden en zelfs de mensen die er wonen spreken duits. Verder is het strand cala agulla wat echt prachtig is. Je hebt ook een ander strand dat son moll heet. Allebei prachtig maar cala agulla is vind ik veel mooier, het is ook een veel groter strand met bergen en hawaii uitzichten. Soms worden er plekken afgezet omdat de golven er dan veeeel te hoog zijn. Maar dat hebben wij slechts een keer gehad. Verder is het centrum ook heeel gezellig. Maar wij gaan er niet nog eens heen vanwege al dat duitse.

Met oudere kinderen

• 7Simone25-07-2014

Net hotel met 99,99% duitsers

Hotel via de site van Prinsotel geboekt. Net hotel, maar onze kamer lag aan een drukke weg. Dat was een nadeel, tevens klein balkon. Zwembad was mooi, eten was ook goed. Animatie ook leuk. Maar dus allemaal duitsers, voor onze kids wel een nadeel ivm contact leggen. Stadje op kleine 10 min loopafstand en veel winkels op paar minuten lopen. Prachtig strand op kleine 10 minuten lopen door een bos. Wel een aanrader, maar geef ons maar het gezellige kleine Cala d'or.

• 9Dennie30-11-2013

Geweldig

Wij waren hier voor de eerste keer met de hele familie, we hebben hier een top week gehad! Heel vriendelijk personeel, hele goede animatie vooral Demi (komt uit Nederland.) De kamers worden elke dag netjes verschoond. Heerlijke bedden, groot balkon....met één woord geweldig!

Met vrienden

• 8Linda05-10-2013

Prima hotel

Fohn in de hotelkamer aanwezig en handdoekenservice bij het zwembad!(stond niets van in de beschrijving) Heel veel Duitsers! Op een goede locatie gelegen! Personeel redelijk aardig. Buffetten heel goed!

• 9jarugorn21-08-2013

Perfecte basis voor een geslaagde vakantie

Mooie centrale ligging tussen cala ratjada centrum (5m lopen) en cala agulla strand (5m lopen). Vriendelijk personeel. Een goed ingerichte kamer die iedere dag word schoongemaakt. Eten (buffet) is zeer gevarieerd. Sinds dit jaar is er ook een tapas restaurantje. Zeer tevreden over het Animatie team. Afwisselende activiteiten voor jong en oud. Demi komt uit Nederland. Een grote pluspunt vind ik dat de directeur van het prinsotel La pineda regelmatig voor de ingang van het restaurant staat om de gasten te begroeten.

Met oudere kinderen

• 9Germa Verdellen04-08-2013

Goed hotel!

Hotel ligt goed. Winkeltjes en terrasjes om de hoek, de drie stranden en haventje op loopafstand (1 strand dikke 4 minuten, gedeeltelijk door t bos, de rest op 10 minuten). Hotel zelf is goed. Schoon, mooie kamers, 2 persoons met extra bed voor n kind aan de kleine kant. Handdoekservice, koelkastje op de kamer. Voor ons gebouw groot grasveld met relaxbed. Personeel zeer vriendelijk, animatie erg goed, er deden veel mensen mee, dat heb ik wel ns anders gezien. Ontbijtbuffet was af. Diner ook heerlijk. Wie hier klaagt heeft thuis waarschijnlijk een inwonende kok... Gasten bestonden voor 98% uit Duitsers en een handjevol Nederlanders en wat Fransen. In t animatieteam zit een nl meisje

• 8leonardo6612-07-2013

Dit hadden wij niet verwacht.

Prinsotel la Pineda is een groot hotel met bijgebouwen,mooi tussen dennebomenbos ingebouwd.Uit de drukte van de vele hotels die bij de haven liggen.Direkt bushalte voor de deur,voor uitstapjes naar bijv Cala Mesquida,Cala Millor.Zeer vriendelijk personeel,alleen late incheck.Groot zwembad,groot pluspunt bedjes mogen pas tegen 9 uur belegd worden.De kamers iets te klein,bed supergroot komforthoogte,klein balkonnetje.Dagelijks schone handdoeken.Handdoekservice bij zwembad,20 euro borg.wij hadden Hp,eten was af,zowel het ontbijt als avondeten,zo uitgebreid en lekker.Na hèt eten meteen met een bonnetje cash afrekenen.,bij de uitgang.Klein minpuntje De drankjes in hotel waren wat aan de dure kant.Groot voordeel nog Wifi in het hele hotel gratis,ook op je kamer.Achter het hotel Is een grote supermarkt aanwezig Eroski,veel keus.Je mag s'middags rustig je blikje fris,bier of versnapering bij het zwembad nuttigen.Al met al een zeer geslaagde vakantie tussen de Duitsers.Animatie door Demy top.

• 8pieter woudenberg14-10-2012

Heerlijke vakantie gehad.

Hotel La Pineda,

Ligt centraal in Cala Radjada en toch heel vrij.

Goede service en een heerlijk ontbijt. Propere kamer en vriendelijk-personeel Wij bleven op basis van alleen logies met ontbijt. Maar het was op ze hollands gezegd prima.

• 9Marieke11-09-2011

erg tevreden over de ''select apartments"

Wij verbleven in een select appartement en dit is zeer goed bevallen. Kamer was keurig en rook heerlijk fris, ook werd meteen een zeer schoon kinderbedje gebracht na aankomst. Je kunt lopen vanaf het appartement naar het kinderbad wat voor kleine kinderen echt mooi en overzichtelijk is. De animatie was uitstekend, minidisco was een groot succes! Het hotel ligt centraal, supermarkt is om de hoek en centrum/strand en haven zijn op loopafstand. Wij komen vaker in Cala ratjada en tot nu toe is dit ons het beste bevallen, wij komen hier zeker terug. Minpunt blijft dat bijna alle gasten duits zijn en dus ook de animatie voornamelijk in het duits is maar dat is overal in cala Ratjada. Annimatie team is zeker bereid om andere talen te spreken wanneer je het vraagt. Er waren zelfs nederlandstalige medewerkers dit jaar. Kortom wij hebben een zeer goede vakantie gehad.

• 9P.Lennartz27-08-2011

super hotel !!!!!!!!

Het was een erg mooi hotel en het eten was erg lekker en uitgebreid . Aan het einde van de weg een gezellige boulevard met een leuk haventje er bij. De vakantie was erg geslaagd !!!!!!

1 tip over Aparthotel Prinsotel La Pineda

• leonardo66, 12-07-2013

All inclusive niet aan te bevelen,daar je S'avond op zoveel terrasjes,lekker van je bier of cocktail kunt genieten,tegen zeer betaalbare prijzen.

1 vraag over Aparthotel Prinsotel La Pineda

• Gerda Bakker, 15-06-2014

Kluisjes

Zit er een kluisje in de appartementen? Gratis? En zou een iPad erin passen?

stimmer100, 25-07-2014

Kluisje is aanwezig, tegen betaling. Of er een ipad inpast, geen idee. Ik heb de kluisjes niet bekeken. Veel plezier, mocht u nog naar La pineda gaan...

Aparthotel info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 600 m, 7 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig