Hotel Na Forana

• Kinderopvang
  • Sauna

30 reviews over Hotel Na Forana

• 8Robin Bruins06-05-2013

Mooi hotel, leuk stadje, slap eten...

Na Forana is een erg mooi hotel, gelegen aan een idyllisch strandje. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam; je kunt voor alles bij ze terecht. Dat geldt voor zowel receptie als serveersters.

De fitnessruimte hadden wij wat meer van verwacht. Het is een glazen hok van 4 bij 5 meter met wat apparatuur. Het binnenbad met sauna is prima, er zit ook een bubbelbad bij. Het zwembad buiten is simpel, maar volstaat.

Het viel ons op dat het vooral erg schoon is in het hotel. Een dik pluspunt, het ziet er goed verzorgd uit.

Dan het eten. Wij hadden wel wat meer verwacht van een all-inclusive. De keuze is beperkt en voorspelbaar: patatjes, schnitzels, varkensvlees. Ik begrijp dat het geen haute cuisine kan zijn, maar wij vonden het wel teleurstellend. Het was ook vaak lauw. In het restaurant was het soms ook benauwd, erg vervelend. Je kunt er ook bijv. geen 'still' water krijgen, alleen water met bubbels. Tsja...

Al met al een keurig hotel, maar let wel even op het eten!

Gereisd met partner in april 2013

• 8Eindhoven03-10-2011

MOOIE LOCATIE

leuk hotel prachtige locatie je loopt zo vanuit het hotel het strand op ,waar je €5.80 voor een bedje moet betalen,er is ook een hele mooie wandel promenade naar het dorpje en haven. We zijn er een week geweest en waren de ENIGSTE nederlanders het lijkt wel of je in Duitsland op vakantie bent,het eten is van goede kwaliteit alleen erg jammer dat alles koud is

Gereisd met partner in september 2011

• 7fam. lentjes17-08-2011

mooi hotel voor een keer

ga er nooit meer heen? maar is voor iedereen anders 90% duitsers goed hotel. redelijk goed eten zavondts is er niet veel te beleven aleen er word wat muziek gedraaid 2x in de week bingo 1x in de week speelt er wat muziek doer de klusjesman van het hotel. zwembad veel te klijn voor zoon hotel veel te wijnig bedjes bij het zwembad het was heel vroeg opstaan om een plaats te krijgen. en dan had je een plaats en ging dan weer trug om te eten en daarnaar lagen de handoeken ergens anders.het taras was ook te klijn. te wijnig zitplaatsen

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10R SLEIJPEN24-07-2011

hotel was heel goed

alles was goed verzorgd eten goed kan alleen wat warmer genoeg keuze ontbijt zeer uitgebrijd ruime kamers vriendelijke mensen alleen de snacks stellen niks voor is een boterham met kaas ligging geweldig heel goed aangepast voor rolstoelen genoeg winkels in de buurt het is geweldig lopen over de boulevaar langs de zee calla radjada is heel mooi net als heel mallorca ga er zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Fam. Roesink-Bits09-05-2011

Perfecte lokatie

Hotel Na Forana Playa ligt op de perfecte lokatie aan het strand, met loopafstand van het dorp Cala Ratjada met de nodige restaurants en winkels. Het personeel is het hotel is uitermate vriendelijk en service-minded. Het hotel beschikt over een (zeer) verwarmd binnenbad en jacuzzi, wat beide ideaal is voor een winter- of lente vakantie, en een royaal buitenbad. Het eten is niet altijd even warm maar wel royaal en veelzijdig. het hotel wordt vnml. bezocht door Duitsers wat naar mijn mening niet vervelend is want deze zijn kritisch waardoor het hotel zeer schoon is. We hebben in het hotel (bij Hertz) een auto gehuurd die heel nieuw was en waarbij we van de receptionist nog een aantal goede tips m.b.t. side seeing kregen. De (4 persoons) kamer was ruim en schoon en voor een paar euro meer zijn we heel blij dat we de zeezicht kamer geboekt hebben want het uitzicht en het geluid van de golven was fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9Fam. Roesink-Bits09-05-2011

Op een perfecte lokatie

Dit schone en ruime hotel ligt op een hele mooie plek, direkt aan zee (je dient voor de ligbedden op het strand huur te betalen want deze horen niet bij het hotel) en op loopafstand van het dorp Cala Ratjada met veel restaurant en winkels. Het hotel beschikt over ruime (4 persoons) kamers met een adembenemend uitzicht, een (zeer) verwarmd binnen zwembad en jacuzzi en een ruim buiten zwembad met daarom heen de nodige ligbedden. Daar je badlakens tegen borg kunt huren hoef je deze niet van huis mee te nemen (scheelt weer voor de bagage). Het personeel is uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam. Je kunt heel makkelijk via het hotel (bij Hertz) een auto huren en de receptionist kan je informeren over de mooie spots. Het buffet eten is niet altijd even warm maar wel heel gevarieerd. Door het ruime aanbod van zwembaden en het strand is er voor kinderen ook genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 10Wendy15-02-2011

Hier wil ik wel ieder jaar heen!

Juni 2010 een weekje hier verbleven. Wat een supervakantie! Ons balkon lag praktisch OP het strand! Wat een uitzicht! Als je hierheen gaat, MOET je gewoon zeezicht boeken. Echt doodzonde als je zijzicht hebt! Voor die paar euro meer. Eten mwah... Ontbijt is super, lunch ok, diner niet goed. Maar in Cala Ratjada zijn zoveel leuke restaurantjes! Dus die AllIn toeslag haal je er wel uit met ontbijt en lunch en drankjes. 's Avonds lekker uit eten bij Mama Pizza of Can Pedro. Hele fijne vakantie! Dat gaat hier zeker lukken!

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9C Pashouwers23-09-2010

Geweldige ligging en echt een Tophotel

Een hele fijne vakantie,

Een heel goed hotel, tophotel, goede ligging aan de rand van het dorp, leuke bediening. Wel veel Duitsers maar het was er heel gezellig, een minpuntje was het brood, geen brood van warme bakker, maar het eten voor de rest was 't erg gevarieerd en voor ieder wat wils. Cala Ratjada een heel mooi dorp, je kunt er fijn wandelen langs de zee mooie winkeltjes vele terrasjes. We gaan er zeker nog een keer naartoe.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Linda22-06-2010

Topvakantie!

Wij zijn hier met de hele fam. geweest, 6 pers. en hebben een topvakantie gehad! Het hotel is super en echt op het strand gelegen, helemaal goed dus! Personeel vriendelijk, kamers uitstekend, schoonmaak helemaal top,eten ook goed en afwisselend.

Kortom, alles aanwezig voor een topvakantie hier.

Gereisd in juni 2010

• 9Kim10-06-2010

GEWELDIG HOTEL!

Heerlijk hotel, mooie grote kamer, goed eten maar vooral een geweldige ligging! Wij hadden dan wel een kamer met zeezicht geboekt en zaten praktisch met ons balkon op het strand, slapen met de deur open en je valt in slaap op het geluid van de golven die breken in de branding. Eten was goed te doen, ontbijt zeer uitgebreid en met een beetje fantasie kun je van het lunch- en dinerbuffet iedere dag een heerlijke maaltijd neerzetten. Moet wel eerlijk toegeven dat wij een aantal keer uit eten zijn geweest, een echte aanrader is restaurant C'an Pere, heerlijke verse vis op een mooie locatie voor ontzettend weinig geld. Het enige minpuntje waren de groepen luidruchtige Duitse voetbalgroepen.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Hotel Na Forana info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Massages, Speciale massages