Aparthotel Green Garden ****

Review geschreven door Sarah vandecappelle

Paradise!

Sarah vandecappelle
31-5-2017

Wij komen regelmatig het is denk ik onze 10e keer dat we komen altijd in mei en dan begin oktober terug 2keer in een jaar de gezelligheid is super ! Hotel ook altijd super netjes.eten is goed

Het leukste voor mij is de animatie team ,jullie zijn een echte team en altijd super vriendelijk en goed voor ons de fotograven dit jaar moeten altijd in het hotel zitten want mensen hebben graag herinneringen mee naar huis de fotograven doen enorm hun best voor de mooiste herinneringen/fotos temaken en die waren ook super vriendelijk net of je er al jaren komt , fotos zijn enorm zuiver en heel mooi . Een leuke gezelschap zijn ook martinez en marisa een perfect team voor de fotos en kinderen met families 😊 in oktober zien jullie mij alvast terug met mijn familie ik hoop dat we dan met de familie op foto kunnen