Hotel Amoros

7.7Goed

9 reviews over Hotel Amoros

• 2018
    6m28-07-2018

redelijk, maar het kon beter!

Het hotel is over het algemeen wel prima, maar het avondbuffet is niet goed! Het eten was erg droog, en af en toe nog niet gaar...... In de ochtend was het buffet redelijk, alleen is het met de eieren heel goed oppassen, meestal zijn ze nog helemaal niet goed gebakken en nog half rauw. Ook het personeel was erg onvriendelijk (Op een paar na) ze maakten geen contact met je als ze de borden komen ophalen, ze kijken je wel aan, maar daar blijft het dan ook bij.

De kamers zagen er netjes en verzorgd uit en de bedden waren goed. Verder ligt het op een top locatie, rustig gebied en dicht bij een prachtig strand met een mooie boulevard en centrum met winkels.

Gereisd met partner in juli 2018

• 6Petra02-06-2018

Westkant van Cala Ratjada een aanrader,

Netjes maar verouderd. Karig ontbijt. En dooie boel. We hebben nog nooit €3,- per dag moeten betalen voor het koelkastje!! Fijn centraal gelegen in de oudere kern strand op loopafstand alles netjes en verzorgd, maar het mooiste strand ligt aan de andere kant van het stadje.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Sonja25-05-2017

Heerlijk persoonlijk hotel

Dit hotel is aan te raden, hebben een heerlijke vakantie gehad in hotel Amoros. Het ligt erg centraal met enkele minuten wandelen zit je aan zee met promenade vol terrassen en restaurants waar je heerlijk kunt eten. Ook de markt op zaterdagochtend is een aanrader vergeet ook de vele winkeltjes niet met souvenirs maar ook prachtige kleding winkeltjes. Arta is zeker een bezoek waard . Kortom een heerlijk hotel met op korte loopafstand van alles te doen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 5Helena Scholte27-12-2015

Nooit meer!

Het hotel was overboekt toen wij aankwamen en ik heb de indruk dat het hier altijd zo gaat. We werden zonder nadere toelichting meegenomen naar een ander hotel. Dit hebben wij dus niet gedaan en na lang aandringen kregen we een kamer in het hotel toegewezen. Alhoewel toegewezen een verkeerd woord is, de sleutel werd gewoon op de tafel waar we zaten gesmeten .Mijn man zijn gezondheid laat het niet toe om veel te wisselen van hotel i.v.m. uit en weer inpakken enz. Bovendien vond ik het onbeschoft om dat zonder verdere toelichting te doen. De kamer die we kregen was niet eens goed schoongemaakt en we hebben 10 dagen met hetzelfde beddengoed moeten doen. Niet echt fris dus. Wel iedere dag schone handdoeken. Pluspunt is dat de barman een gezellige en beleefde man was. Ook een duitse stagair heeft veel goedgemaakt maar de baliemedewerkster en eigenaresse? vond ik onbeleefde mensen. Dus nooit meer.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Elise Schilt14-08-2008

erg schoon

De kamer werd keurig bijgehouden door de schoonmaaksters (dagelijks). De bedden waren netjes en de badkamer was ook lekker fris. Minpuntje is wel dat de kamers vrij gehorig zijn. Goede ligging ten opzichte van centrum (niet direct aan de hoofdstraat, maar een zijstraat hiervan) en strand. Zwembad is behoorlijk klein en het eten is niet altijd even geschikt voor kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel Amoros info