Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

11 Reviews over Allsun Hotel Lux de Mar

• 8Jannie08-06-2019

Heel fijn hotel

Hotel ligt wat hoger, daardoor heb je prachtig uitzicht naar Div. Kanten. Personeel erg vriendelijk en servicegericht. Eten netjes verzorgd en smakelijk. In mei vooral wat ouderen, veelal Duitsers en wat Spanjaarden. Wij waren de enige Nederlanders. Genoten van het hotel en de omgeving

• 3Markerink06-07-2013

Nooit weer dit hotel

We kwamen 's avonds om 23.00 uur aan en toen we nog een wijntje en een biertje wilden drinken werd ons direct gezegd dat wij dit moesten betalen want all inclusief was maar tot 23.00 uur en wij waren er om 23.15 uur. Heerlijke wijn en bier. Toen alles all inclusief was kregen wij slechte wijn en bier. Het eten was meestal koud en water/koffie ed was van slechte kwaliteit. Je kunt beter op een terras eten gezelliger en vele malen beter.

• 8katka05-07-2011

solidní hotel

slušný hotel, splňuje co nabízí, odpovídá 3 hvězdičkám velmi ochotná slečna animátorka (je slovenka)

• 2Astrid27-07-2009

Im Hotel Lux ist das Personal der König

Lage: -300m zum Strand, war super -ins Centrum hat man auch nur 10 Minuten gebraucht, war okay! -Zimmer teilweise mit Meer- und Poolblick Ausstattung: -Gebucht hatten wir TV & Fön, doch beides hattenw ir nicht, hätten Extra drauf zahlen müssen. Zimmer hatte eine Klimaanlage die aber eher ne Heizung war. Sauberkeit: -Beim Check in, in das Zimmer, Zettel mit Notizen lagen noch dort rum, eingetrocknete Blutflecken in der Bettwäsche, Haare auf dem Lacken, Tisch nicht abgewischt, und gefeudelt wurde auch nicht, dreck Flecken auf dem Boden. Freundlichkeit des Personals: -Denken sie auch, der Gast ist König, dann sollten sie nicht in dieses Hotel fahren, denn dort ist das Personal der König, und die Gäste werden aggressiv angemacht. --1000 Zeich hab ich frei das reicht aber nicht...ich muss mich kurz halten. Verpflegung ist wiederlich, Rührei aus Pulver und das essen hat uns allen Magenkrämpfe erteilt. Zum schlafen reichts aber essen kann man da nicht und personal isz unfreundlic

• 1Marcus13-08-2007

We hadden hotel lux geboekt omdat er een kinderbad bij was en kinder annimatie. Eenmaal daar werden we weggestuurd omdat het hotel overboekt was. Hadden ze zelf even een ander hotel voor ons gezocht. Stonden we daar om halftwaalf 'savonds met de koffers en een klein kind van 2 op straat op zoek naar dat andere hotel. Met de receptie viel niet te praten en de bedrijfsleidster lachte ons gewoon uit. We moesten het maar uitzoeken met de reisleider. Die had dan weer geregeld dat we een huurauto zouden krijgen via hotel Lux als compensatie, wat dus ook niet doorging omdat die allemaal al verhuurd waren. Wat een ..... hotel.

We hebben in hotel Mar Azul gezeten en daar waren ze een stuk vriendelijker.

• 7Jeroen Rutten30-06-2007

Prima hotel, als ik de reacties van de andere mensen hier lees, denk ik dat ze bij het verkeerder hotel geweest zijn.

• 5veerle24-06-2007

wij zijn hier in september 2006 geweest en eerlijk gezegd heb ik zelden zo'n slecht hotel gehad. Het eten was echt niet lekker, enorm eentonig ook. Ik was al blij dat er 's avonds watermeloen als nagerecht was! Wij hadden de all in formule genomen, maar we zijn haast iedere dag ergens in het centrum gaan eten. Airco werkte niet; bedden waren verschrikkelijk, de veren staken gewoon door de matras; en mieren, overal, in de douche, in de bedden. 1 ding weet ik zeker, hier kom ik nooit meer!

• 6Carmen16-01-2007

Wat een hotel: veel nachtlawaai, héél eentonig eten,onvriendelijk...de enige positieve is dat de omgeving PRACHTIG is!! We wandelden een dik half uurtje naar het strand, niet dat bij het hotel gelegen was, want daar ook was het 1 party boel. Maar we hebben een super, fantastische reis gehad met ons kleintje van 1jaar..maar buiten het hotel!!! Aja, en zeggen dat we all inn hadden en toch nog elke dag zijn gaan uiteten!!

• 6Ben N31-08-2006

Ligt leuk. Dichtbij strand. Receptie niet erg vriendelijk. Kamers acceptabel; wel veel last van mieren !! Eten erg eentonig. Betalende gasten worden veel beter behandeld dan all-inclusief-gasten. Voordeel vonden wij dat de ligstoelen bij het zwembad eigenlijk de gehele dag beschikbaar zijn. Voornamelijk Duitsers, maar dat is overal op Mallorca

• 5Heidie en Harold07-08-2006

wij zijn 1 week in hotel lux geweest,in begin aug. 2006 eerste indruk was matig,misschien omdat wij altijd luxeren 3 sterren hotels gewend zijn.zwembad vrij klein.ontbijt was goed.Eten vaak het zelfde.1 nederlandse receptioniste was erg onvriendelijk, spanjaarden niet.Dit is wel een super hotel voor de jeugd.ligging is uitmuntend.airco word soms gewoon uitgeschakeld.Toch een super vakantie gehad.maarja gezelligheid moet je zelf maken.(geen aanrader voor ouderen in het hoogseizoen)veel jeugd.

Hotel Allsun Hotel Lux de Mar info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)