Hotel Allsun Hotel Lux de Mar

Hotel Allsun Hotel Lux de Mar
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Lux de Mar voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Allsun Hotel Lux de Mar in het Nederlands

Nooit weer dit hotel

Markerink
6-7-2013

We kwamen 's avonds om 23.00 uur aan en toen we nog een wijntje en een biertje wilden drinken werd ons direct gezegd dat wij dit moesten betalen want all inclusief was maar tot 23.00 uur en wij waren er om 23.15 uur. Heerlijke wijn en bier. Toen alles all inclusief was kregen wij slechte wijn en bier. Het eten was meestal koud en water/koffie ed was van slechte kwaliteit. Je kunt beter op een terras eten gezelliger en vele malen beter.

solidní hotel

katka
5-7-2011

slušný hotel, splňuje co nabízí, odpovídá 3 hvězdičkám

velmi ochotná slečna animátorka (je slovenka)

Lage:

-300m zum Strand, war super

-ins Centrum hat man auch nur 10 Minuten gebraucht, war okay!

-Zimmer teilweise mit Meer- und Poolblick

Ausstattung:

-Gebucht hatten wir TV & Fön, doch beides hattenw ir nicht, hätten Extra drauf zahlen müssen. Zimmer hatte eine Klimaanlage die aber eher ne Heizung war.

Sauberkeit:

-Beim Check in, in das Zimmer, Zettel mit Notizen lagen noch dort rum, eingetrocknete Blutflecken in der Bettwäsche, Haare auf dem Lacken, Tisch nicht abgewischt, und gefeudelt wurde auch nicht, dreck Flecken auf dem Boden.

Freundlichkeit des Personals:

-Denken sie auch, der Gast ist König, dann sollten sie nicht in dieses Hotel fahren, denn dort ist das Personal der König, und die Gäste werden aggressiv angemacht.

--1000 Zeich hab ich frei das reicht aber nicht...ich muss mich kurz halten.

Verpflegung ist wiederlich, Rührei aus Pulver und das essen hat uns allen Magenkrämpfe erteilt.

Zum schlafen reichts aber essen kann man da nicht und personal isz unfreundlic

2007

We hadden hotel lux geboekt omdat er een kinderbad bij was en kinder annimatie.

Eenmaal daar werden we weggestuurd omdat het hotel overboekt was.

Hadden ze zelf even een ander hotel voor ons gezocht. Stonden we daar om halftwaalf 'savonds met de koffers en een klein kind van 2 op straat op zoek naar dat andere hotel.

Met de receptie viel niet te praten en de bedrijfsleidster lachte ons gewoon uit. We moesten het maar uitzoeken met de reisleider.

Die had dan weer geregeld dat we een huurauto zouden krijgen via hotel Lux als compensatie, wat dus ook niet doorging omdat die allemaal al verhuurd waren.

Wat een ..... hotel.

We hebben in hotel Mar Azul gezeten en daar waren ze een stuk vriendelijker.

Prima hotel, als ik de reacties van de andere mensen hier lees, denk ik dat ze bij het verkeerder hotel geweest zijn.

wij zijn hier in september 2006 geweest en eerlijk gezegd heb ik zelden zo'n slecht hotel gehad. Het eten was echt niet lekker, enorm eentonig ook. Ik was al blij dat er 's avonds watermeloen als nagerecht was! Wij hadden de all in formule genomen, maar we zijn haast iedere dag ergens in het centrum gaan eten. Airco werkte niet; bedden waren verschrikkelijk, de veren staken gewoon door de matras; en mieren, overal, in de douche, in de bedden. 1 ding weet ik zeker, hier kom ik nooit meer!

Wat een hotel: veel nachtlawaai, héél eentonig eten,onvriendelijk...de enige positieve is dat de omgeving PRACHTIG is!! We wandelden een dik half uurtje naar het strand, niet dat bij het hotel gelegen was, want daar ook was het 1 party boel. Maar we hebben een super, fantastische reis gehad met ons kleintje van 1jaar..maar buiten het hotel!!! Aja, en zeggen dat we all inn hadden en toch nog elke dag zijn gaan uiteten!!

2006

Ligt leuk

Ben N
31-8-2006

Ligt leuk. Dichtbij strand. Receptie niet erg vriendelijk. Kamers acceptabel; wel veel last van mieren !!

Eten erg eentonig. Betalende gasten worden veel beter behandeld dan all-inclusief-gasten.

Voordeel vonden wij dat de ligstoelen bij het zwembad eigenlijk de gehele dag beschikbaar zijn.

Voornamelijk Duitsers, maar dat is overal op Mallorca

wij zijn 1 week in hotel lux geweest,in begin aug

Heidie en Harold
7-8-2006

wij zijn 1 week in hotel lux geweest,in begin aug. 2006 eerste indruk was matig,misschien omdat wij altijd luxeren 3 sterren hotels gewend zijn.zwembad vrij klein.ontbijt was goed.Eten vaak het zelfde.1 nederlandse receptioniste was erg onvriendelijk, spanjaarden niet.Dit is wel een super hotel voor de jeugd.ligging is uitmuntend.airco word soms gewoon uitgeschakeld.Toch een super vakantie gehad.maarja gezelligheid moet je zelf maken.(geen aanrader voor ouderen in het hoogseizoen)veel jeugd.

2005

Hotel Lux is een mooi en netjes hotel

Hennie Winters
12-5-2005

Hotel Lux is een mooi en netjes hotel. Het eten is er goed en het personeel is erg vriendelijk. Ze hebben een mooi nieuw gedeelte met sauna, jacuzzi en turks stoombad. Je zit dicht hij een erg mooie baai met strand en dicht bij het centrum.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Lux de Mar in Cala Ratjada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Lux de Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allsun Hotel Lux de Mar scoort een 5.2 uit 10 op basis van 10 reviews.