Hotel Allsun Hotel Illot Park

Hotel Allsun Hotel Illot Park

8Fantastisch

Spanje, Mallorca, Cala Ratjada

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Illot Park voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

24 reviews over Hotel Allsun Hotel Illot Park

• 2019
    8Nancy15-08-2019

Mooi hotel maar de omgeving is wat minder

Heel mooi en net hotel zit wel vol met Duitsers en het personeel spreekt je ook in het duits aan en animatie is ook in het Duits. We hadden een kamer in het oude gedeelte maar wat een prachtig mooie kamer met heel ruim balkon. Het eten vonden wij iets minder weinig keus maar er lag altijd wel iets bij wat je eet, 1 dag hadden we mexicaans buffet dat was echt heerlijk. Ontbijt was altijd lekker en ruime keus uit lekkere broodjes. In de avond was er ruime keus aan cocktails en alcoholische drankjes. Het grote strand vonden wij erg druk en er was veel jeugd met hun eigen muziek dit vonden wij wel storend. Tip huur een auto als je de vakantie gaat boeken voor 200,- de hele week stond de auto vlakbij het vliegveld klaar van dollar hele goede service. Wij zijn elke dag naar Sa Coma gereden waar een heel mooi groot strand is. Het uitkijkpunt bij de vuurtoren in Cala Ratjada is wel een aanrader en de haven is ook mooi om doorheen te wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Chantal10-06-2019

Aanrader!

Voor deze prijsklasse een perfect hotel. Wij hadden de junior suite geboekt (10 euro PP extra). Zeer ruime kamer met heerlijke bedden en nette badkamer. 2 zwembaden , waarvan 1 adults only. Het is een all inclusive hotel en ik heb in Spanje nog niet eerder een hotel ervaren met zo’n uitgebreide goede keuken (buffetten), als dit hotel in deze prijsklasse. Kortom een aanrader dit hotel. Na deze week spreek je overigens wel vloeiend Duits ;-). Het dorpje waren we iets minder gecharmeerd van, maar met een huurauto kan je makkelijk de mooie plekjes ontdekken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Lida16-05-2019

ik zou niet snel opnieuw voor dit hotel kiezen.

Netjes hotel, maar wel wat anders dan wat ik gewend ben van andere all-inclusive hotels waar ik eerder ben geweest. Buiten het ontbijt, lunch en diner, die overigens allemaal goed en uitgebreid zijn, zijn er niet echt momenten dat je iets lekkers kunt pakken als je lekkere trek hebt. De bedden vonden we niet zo geweldig. de matrassen zijn prima maar er zit een hoeslaken op met een plastic laagje (tegen bedplassers?) waardoor het heel erg zweet. We hadden een kamer aan de voorzijde van het hotel, boven het restaurant waardoor je alle geluiden hoort van de mensen die buiten op het terras zitten te eten. De gordijnen in het 'oude' gedeelte van het hotel zijn niet verduisterend waardoor de zon al heel vroeg de kamer binnen schijnt en er van slapen geen sprake meer is.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Fam.Smeets02-05-2019

Heerlijke vakantie gehad! Boven verwachting!

Wij vonden het een prachtig resort, de sfeer die je op de foto's ziet ga je ook echt vinden. De tuin en het zwembad zijn prachtig en goed onderhouden. We hadden een appartement type B in het niet-gerenoveerde deel van het hotel, en in tegenstelling tot reviews die ik heb gelezen was ook deze kamer zeer goed onderhouden, netjes en rustig gelegen en met een groot balkon. 2 tv's, douche en wc, klein keukenblok weggewerkt in muurkast incl.kleine goede koelkast. Een slaapbank voor onze dochter voldeed goed, maar voor 2 kinderen zou het wat krap zijn. Dit geld ook voor de (gerenoveerde) junior-suite die we mochten bekijken. Volgens mij hebben ze wel de matrassen vernieuwd, ook prima, memory-foam met een harde en een zachte kant. Het eten was gewoon goed, zeer ruime keuze bij zowel ontbijt, lunch als diner. Als je op tijd gaat ook zeker warm genoeg en geen file voor de deur, heerlijk ontspannen gegeten steeds, zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    10de Vries31-08-2018

Goed, netjes en zeer schoon hotel, goede bedden ( zulke goede bedden hebben wij nog nooit gehad in een hotel.) Zeer vriendelijk personeel ook tegen de kinderen. Lekker eten, Een nadeel vond ik dat er veelal Duits en Engels wordt gesproken ook in de animatie en dat was voor onze jongste zoon ( 10 jaar) wel een handicap omdat hij dat niet begreep maar hij redde zich er wel mee en keek hoe zij iets deden en dan begreep hij ze wel. Wat mij wel opviel was dat op welk moment van de dag je ook kwam er altijd nog wel bedden vrij waren bij het zwembad en niet dat je 's morgens vroeg al een bed moest reserveren. Waren wel veel Duitsers in het hotel maar dat was niet storend. Shuttle service naar het strand is prima. Wij liepen meestal heen ( 20 min.) en gingen met de bus terug. Heerlijk en goed eten in het restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Herman van de Brug18-08-2018

Sfeervol, netjes en mooi aangelegd rustig hotel

Prachtig hotel, goede ligging met vriendelijk personeel. Ruimte genoeg voor iedereen, zowel buiten als in het restaurant. Uitstekende wifi, maar daar moet je wel € 15 per week voor betalen. Het eten is goed, maar mensen die niet van de Spaanse keuken houden zullen minder aan hun trekken komen. Handdoekenservice (borg € 10), maar wel € 1,50 per keer dat je een schone wilt. Duidelijk verschil tussen de oude kamers en de nieuwe. Wij hadden de Junior Suite (nr. 351, bovenin en aan rustige kant), een absolute aanrader. Veel wespen bij de bar helaas. Transfer is lang, dus taxi of eigen auto is aan te raden. Veel leuke winkels in Cala Radjada en yoghurtijs van Yaa Yoghurt moet je proberen! Merendeel van de gasten zijn Duitsers, een enkele verdwaalde Vlaming en Nederlander. Maar zeer goede sfeer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10devon04-08-2017

mooi hotel.

Illot park is echt een mooi hotel! Wij waren hier in mei en hebben hier ons goed vermaakt. Wel was het jammer dat het binnen zwembad dicht was aangezien het water van de buiten baden niet echt warm was in mei. Hotel is zelf nog niet zolang geleden gerenoveerd en ziet er zeker goed uit. Resturant was helemaal niks op aan te merken gewoon goed!.. cala radjada is echt een van de mooiste gebieden in mallorca waar je lekker goed kunt wandelen en kan genieten van het uitzicht.

Zeker een hotel die wij nog eens zouden bieken

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Bjorn23-07-2017

Leuk hotel maar niet voor Nederlanders

7 dagen met mijn vriendin hier geweest. Het hotel is volledig op Duitsers ingesteld. Keuze qua eten is matig en niet altijd warm. Animatie (behalve kids club) is zeer matig. Overdag is er bijna niks te doen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Elly en Peter15-06-2016

Prima hotel, maar voor ons wel wat irritaties

Dit is in zijn soort volgens ons een van de betere hotels. Prima kamers, goede zwembaden, netjes en schoon. De uitvoering van de All-inclusive formule is een van de betere die we hebben meegemaakt, met goed eten, ruime keus en over het algemeen gewoon lekker. Ontbijt, ontbijt voor langslapers, koffie en koek, lunch, een hapje 's-middags, etc.etc.etc en dit alles met zeer ruime openingstijden. Kortom, voor de liefhebbers van dit soort concepten een regelrechte aanrader.

Echter...... je moet geen hekel aan Duitsers hebben want 99,8% van de gasten is Duits. Voor ons geen enkel probleem want het zijn vriendelijke en nette mensen die zich erg correct gedragen. Geen Russische of Britse all-inclusive praktijken dus.

Wat voor ons wel bezwaarlijk was is de grote hoeveelheid (zeer) kleine kinderen met het daarbij horende gekrijs. De gehele dag door oorverdovend gekrijs. Wij zijn echt niet van die strontvervelende zeurdozen, maar dit was voor ons toch echt te gek. Ik heb gekscherend tijdens ons verblijf al eens opgemerkt dat de Duitse medemens hun reputatie van het hebben van een grote b*k reeds met de paplepel krijgt ingegoten.....

Verder kregen we een kamer boven het restaurant, wat de (nacht)rust niet ten goede kwam. We vinden het prettig om toch wel tot een uur of 9 te slapen, maar vanaf half 7 werden luid en duidelijk de voorbereidingen voor het ontbijt gestart en vanaf 8 uur ging het ontbijtbuffet open en werd het onder onze kamer gelegen terras bevolkt, wat ook duidelijk hoorbaar was.

Ook is het verkeer wat voorbij komt (de straat is redelijk rustig) erg goed hoorbaar en één keer werden we midden in de nacht wakker toen de vuilnisman met veel kabaal de containers kwam legen.

Kortom, en prima hotel met nette, voornamelijk Duitse gasten en een prima all-inclusive formule. Ideaal met kleine kinderen want dan vind je waarschijnlijk het gekrijs over het algemeen wat minder bezwaarlijk. Kijk bij het accepteren van de kamer goed uit waar je neergezet wordt. Boven het restaurant is niet aan te bevelen en ook niet aan de wegkant gaan zitten. Niet accepteren als de nachtrust je lief is. Beter is het om een kamer rechts van de receptie aan de tuinkant te vragen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7anneke zandvoort31-10-2014

Redelijk goed hotel, alleen het ontbijt...met....

Wij zijn hier van 11 - 18 okt. 2014 geweest. Voor 4 sterren hotel is het appartement (niet erg royaal) voor 3 personen. 2 zwembaden wat aan de kleine kant. Warme eten is prima. Ook keuze genoeg., maar Ontbijt is erg. Aangezien het hotel in een zeer groene omgeving ligt, zijn er heel veel vliegen (vliegjes), deze zitten op het brood, op de kaas. op de meloen enz.... echt vreselijk. Men heeft Niets afgedekt. Dit vinden we niet kunnen en hebben dit tot nu toe nog nooit eerder meegemaakt. Je kunt er wat van oplopen. Bij het warme eten uiteraard iets minder last hiervan, maar op de koude gerechten hierbij, dus wel weer vliegjes. Ze doen er heel lakoniek over, maar alleen hierom zouden we het hotel dus niet meer kiezen.
    Positief is dat dit deel van mallorca bijzonder mooi is. Maar dan toch ander hotel selecteren raden we u aan.

Gereisd met partner in oktober 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk