Hotel Iberostar Club Cala Barca

Hotel Iberostar Club Cala Barca
8,2

20 tips over Hotel Iberostar Club Cala Barca

Patricia, 23-9-2014
eventueel een auto huren vanuit nederland, daar boeken is erg prijzig
Martijn, 11-8-2014
Tips, ja die heb ik aan de GM van Hotel gegeven.
Stijn, 24-7-2014
Het is zeker de moeite om de Premium All-in te nemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Cala Barca voor je op een rij gezet:

Familie Degroote - Donck, 9-7-2014
Neem vernieuwde kamer (superior family) in blok 56 als je rustig doch centraal wenst te logeren.
Monique v Leeuwen, 21-6-2014
Indien je All Inclusive Premium boekt, kun je ook lunchen en dineren in de Beach Club bij het strandje en heb je gratis WIFI op je kamer.
Brian, 15-6-2014

Let goed op wat Nederlandse reisorganisaties online aanbieden. Velen hebben dramatische foto's van het hotel terwijl het er allemaal prachtig uitziet. Let ook op als je een kamer boekt wat er zijn 6 verschillende categorieën met elk hun eigen prijs klasse.

Het ene complex ligt wat verder dan de ander van het hoofdgebouw en activiteiten / restaurants maar voor gezonde mensen zijn ze allen prima te doen. Kijk even op de site van iberostar naar het hotel voor de kamers en foto's.

m, 26-9-2013

-eet in het kleine restaurant en ook s avonds

- jammer genoeg krijg je geen fles water mee, ook al ben je all in, er zijn tapkranen om water te nemen

- er is een winkeltje, je kan er alles kopen, speelgoed, snoep, brood, fruit, melk, kindervoeding, pampers, toilletgerief, kaas, boter, knackworsten,...

- er is een microgolf en ijskast op de kamer

- maar!! de electriciteit werkt met een kaart waarmee je ook je deur open doet, dus wanneer je weg bent, met je kaart. .heeft de koelkast geen stroom..

Ellen, 19-9-2013
Ga lekker naar Las Marismas of Parque Cristoball op de canarische eilanden voor dit geld! Vooral met kleine kinderen!
Miranda, 15-8-2013

Huur een auto en verken de omgeving!

Winkeltjes op complex zijn heel duur! In porto petro en cala d'or shop je dezelfde artikelen veel goedkoper!

hilbomar, 9-8-2013

Neem geen genoegen met een kamer in gebouw 11 en 12.

Het is ontzettend leuk om een bootje te huren in porto petro