Hotel Iberostar Club Cala Barca

Hotel Iberostar Club Cala Barca

8.2Fantastisch

Spanje, Mallorca, Cala Mondrago

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Cala Barca voor je op een rij gezet:

• Animatie

Hotel Iberostar Club Cala Barca is gericht op gezinnen met kinderen. Volwassenen relaxen in de wellness, kinderen spelen in de zwembaden met glijbanen en samen genieten ze van het gevarieerde eten. Sta binnen een minuut op het strand. Wandel door de omgeving en ontdek de mooie baaien. Het gezellige centrum van Porto Petro ligt 2 kilometer verderop.

302 reviews over Hotel Iberostar Club Cala Barca

• 8ginpin02-08-2020

Fijne vakantie

Het hotel zat amper voor 1/3 vol. Wat wij fijn vonden, anders was het erg druk. Het complex is groot en als je in zone 1/2/3 zit, zit je behoorlijk ver weg. Wij werden geplaatst in zone 4, maar waren niet tevreden over de kamer, vanwege kastdeur die niet openging, kapotte plinten die over de vloer lagen, kapot plafond etc. Nadat we dit hadden aangegeven kregen we gelijk een nieuwe kamer in zone 5. Direct bij alle faciliteiten. Hierover waren we heel tevreden. Kamers zijn wat verouderd (wel schoon) en als je niet op begane grond zit, zal je je koffer de trap op moeten tillen. Het buffet was in orde, medewerkers probeerden corona regels bij de gasten op een vriendelijk manier duidelijk te maken. Zwembaden waren mooi, animatie deed het leuk. Hotel ligt redelijk afgelegen, maar wel mooi. Wij hadden een fijne vakantie en vonden de service van het hotel top. Dit kan niet gezegd worden over Corendon, waarbij we de vakantie geboekt hadden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Familie Meijs02-08-2020

Schoon, mooi en veel animatie!

Zeer schoon hotel, vriendelijk personeel. Zeer mooi zwembad voor kinderen, met springkussen en glijbanen in het zwembad. Fijne ligbedjes, niet van die doorgezakte dingen. Veel te doen, leuke animatie, aan iedereen wordt gedacht, van jong tot oud! Wij zijn hier tijdens Corona crisis, we willen het resort niet af en dat is eigenlijk ook niet nodig, genoeg vertier. Dikke duim voor het zeer vriendelijke personeel! Het resort is erg groot, wij hebben een familie kamer in het centrale gedeelte, als je aan de andere kant van het resort zit moet je ver lopen om bij het zwembad en restaurant te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    10Fam. van der Meulen02-09-2019

Ideaal voor mensen met voedselallergieën

Ideale bestemming voor mensen met voedselallergieën. Groot hotel (moet je van houden) maar van zeer goede kwaliteit; de staf, animatie (ervaren mensen), faciliteiten en vooral de behulpzame staf van keuken en restaurant. Met een aantal voedselallergieën binnen de familie vooraf door ons reisbureau op dit hotel gewezen en heeft verwachtingen overtroffen. Zelf ook nog vooraf rechtstreeks contact gehad met het hotel en de medewerking was meer dan optimaal. De allergieën betreffen pinda, noten, ei, soja en bakkersgist en zoals vooraf beloofd werd er alles aan gedaan (elk dag rondje met de chef(s)en alles vers en apart bereid) om ontspannen van het eten te kunnen genieten met veel keus en variatie. Geen moeite was te veel. Aanrader dus. Daarnaast Mallorca topbestemming in het algemeen en veel keus en variatie in activiteiten op en om het hotel. huurauto is een aanrader en nogmaals; met voedselallergieën the place to be.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9N28-08-2019

Het was een heus paradijs: vriendelijk en behulpzame medewerkers, goed eten, netjes. Aan alles gedacht!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Aerts Els05-07-2019

Zeer goed

Goed hotel, lekker eten mr weinig variatie, leuke animatie en kamers verzorgd mr niet volledig in orde.

Gereisd met vrienden in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 6Robert30-06-2019

Slecht

Normaal neem ik nooit de moeite om een review te schrijven, omdat ik over het algemeen altijd wel tevreden ben. Nu dus niet! Hotel ligt in een prachtig gebied, maar.... Kamers zeer verouderd, met kleine badkamer en zeer slechte bedden. Wij zaten in gebied 12 wat betekende dat we iedere dag een flink stuk moesten lopen om naar het centrale gedeelte te komen of weer op de kamer. Met 2 kleine kinderen eigenlijk geen doen. De golfkarretjes waar over wordt gesproken rijden vooral vanaf de receptie (als ze aanwezig zijn), maar dus al helemaal niet vanaf de kamer naar het centrale gedeelte. Daarnaast bieden ze all inclusive. Bij het zwembad alleen frisdrank en water. Geen bier en geen sterke drank. Daarvoor moet je naar het centrale gedeelte wat weer erg lang lopen is. De snacks die overdag worden geboden zijn ronduit slecht. Het eten in het centrale restaurant is wel goed, maar dan zit je wel in een ongezellige vreetschuur. Geen aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Marco-Jelle Trippenzee28-05-2019

Mooi, net park maar erg massaal.

Erg druk park in de weekenden. Dan komen de bewoners uit Palma en Alcudia met hun kinderen.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Vakantieman30-09-2018

Relaxte vakantie:) als je van kinderen houdt......

Ze noemen het baby Island. En het resort werkt daar goed aan mee. Als je geen kinderen hebt, ze niet wil zien en vooral niet wilt horen, ga dan vooral niet naar Mallorca en een dergelijk resort. Hoor je bij de andere categorie mensen, degene die dat helaas wel moeten ondergaan, dan is het een prima resort. Afwerking en bouwstijlen zijn nogal Zuid-Europees maar dat wordt ruimschoots compenseerd door het fantastische personeel! Waterkokertje kapot....gelijk een nieuwe neergezet etc. Ze lopen de benen uit hun lijf en doen dat ook nog met een glimlach, helemaal top! Eten is ook prima voor elkaar, meer dan genoeg variatie en altijd vers. Prima zwembaden en activiteiten waar je aan mee kunt doen. Zee is niet boeiend en lag tijdens onze vakantie vol met bladeren van de omliggende bomen. Wij hebben genoten en onze kleine ook!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9Joshep Winter20-09-2018

Geweldige vakantie

We hebben een geweldige tijd gehad. Eten is top en het personeel ook. We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Pascal16-09-2018

Fantastisch!

De bedden mogen wat zachter maar voor de rest is het hier super

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Hotel Iberostar Club Cala Barca info