Hotel smartline Millor Sol

Hotel smartline Millor Sol
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Millor Sol voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel smartline Millor Sol in het Nederlands

Geweldige gezinsvakantie

Joke
28-8-2017

Een fantastisch hotel, waar klantvriendelijkheid (met name voor kinderen) bovenaan staat. Erg verzorgd hotel, propere kamers en lekker buffet. Kortweg een aanrader. Alleen de animatie was barslecht, wat jammer was voor de kinderen, maar zeker niet nodig om een leuke reis te hebben gehad.

We hebben een super vakantie gehad !

Nijenkamp
30-4-2017

De foto`s hier op zoover komt deels niet meer overheen dan in het echt .

Het is echt veel mooier dan op de foto`s . de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt er waren nog niet zoveel kindjes dus onze kinderen hadden danny (van de animatie) helemaal voor zich zelf en ze vonden het super.Hotel is niet al te groot ideaal en mooi overzichtelijk als je kleine kinderen hebt .Personeel was super vriendelijk . Kamers zijn ook schoon en werd elke dag schoongemaakt nieuwe handdoeken neer gelegd kan niet anders zeggen dan echt Vakantie!!!

Oude reviews (archief)

heel goed

ton blankenstein
14-10-2016

genoeg ruimte ,eten ok ,zeer vriendelijk personeel ,animatie door Syb uitstekend !!

Uitstekend verblijf

Paul esmeijer
27-6-2016

Zeer schoon, mooi zwembad en goede all in verzorging

geweldig hotel! Wij komen zeker terug!

Tonnaer
24-8-2015

Een heel schoon hotel en zwembad, heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.

Mooie locatie en op loopafstand naar het strand.

Een top vakantie gehad.

Aug 2015

Super!

Ilona
4-8-2015

Het is een super schoon hotel, vriendelijke personeel, lekker eten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Voor herhaling vatbaar

L Meulendijks
15-10-2014

Enorm meegevallen voor een hotel met 3* Vriendelijk personeel zowel aan de receptie als kamermeisjes en barpersoneel.Het hele hotel was heel schoon. Het eten was prima in orde alleen de aangewezen plek in de eetzaal was even wennen maar wij hadden leuke tafelgasten (toevallig nederlanders) Ligging is ook prima,naar het strand is maar 8 min. lopen.Wij komen hier zeker nog een keer terug.Voor ons was het zeker 4* waard Het is een aanrader.

Dit hotel voldoet niet aan de verwachtingen

Reynders Ronald
20-6-2014

+ De ligging.

De Kamer.

Het zwembad met ligstoelen

Je kan zelf je drankje nemen, bier, frisdranken en koffie.

- Het Restaurant, je wordt verplicht met andere mensen aan een vaste

tafel te eten, is niet altijd plezierig.

Restaurant veel te klein!

Weinig variatie en keuze van maaltijden.

Op 10 dagen vakantie GEEN propere lakens gekregen!

Koffie moet je steeds in plastieken bekertjes drinken.

Zeer proper hotel en zeer vriendelijk personeel

Erwin Van Bastelaere
6-6-2014

hotel smartline Millar sol is een zeer goed hotel voor maar drie sterren.

Goed eten en het personeel is zeer vriendelijk.

De kans dat we volgend jaar teruggaan is groot maar dan een paar weken later .Het weer kon iets beter maar was zeker niet slecht.

prijs -kwaliteit zeer goed

peter vreys
6-5-2014

Ons verblijf van 25/04/2014 tot 2/5/2014 is in dit hotel zeer goed meegevallen.Zeer goede keuken en vriendelijk personeel ,verzorgde en propere kamers . gr. peter en lydia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Millor Sol in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Millor Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Millor Sol scoort een 8.39 uit 10 op basis van 24 reviews.