Hotel smartline La Santa Maria

Hotel smartline La Santa Maria

9.3Fenomenaal

Spanje, Mallorca, Cala Millor

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor smartline La Santa Maria voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

20 reviews over Hotel smartline La Santa Maria

• 2019
    10Deb22-08-2019

Goed Hotel

Goede ligging. Nette grote schone kamers. Vriendelijk personeel. Op basis van halfpension buffet vind ik het eten zeker goed! Elke dag wat anders, vis vlees etc showcooking, dus lekker vers! Prijstechnisch een prima hotel. Bij het Zwembad mag wel wat meer sfeer, muziekje ofzo.. maar goed je bent daar maar even voor de kids en gaat dan weer naar het strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9K. W.04-08-2019

Uitstekend hotel

Uitstekend hotel. Goed eten mooie kamer ad voorkant. Vlakbij is een kartbaan. Daar wordt tot 12 uur 's avonds gekart. Hinderlijk geluid, gierende banden. Kunt niet echt lekker op balkon zitten. Gevraagd om kamer ad voorkant van het hotel. Was snel geregeld. Strand dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    5R.Jansen21-08-2018

Kan veel beter, ongezellig!

Ga niet meer terug! Eten is prima zoals gelezen. Drinken betaald in eetzaal mochten we niet opdrinken op terras, wel bijna de eetzaal uitgekeken! Drinken betaald op terras om 22.50 uur, deuren werden ongezellig dicht gemaakt, en werd er gezegd: nog 5 minuten! Eten tot 21.00 uur: buffetlampen gaan uit 20.50 uur en ze ruimen af. Ook zijn ze dan ongezellig al rond 20.00 al alle tafels aan het ombouwen voor de ochtend. Poolbar: snacks tussen 12.30 en 14.30. Maar vaak al om 13.50 al de stekker uit de frituur en toasti-ijzer.( Lekker gezellig) Muziek ook uit als die kale ober er was! Toeristenbelasting wel contant betalen, anders sluiten ze na 2 dagen je kamer af, hebben we gehoord! Dus geen topper touroperator! Touroperator is niet alleen de reisorganisatie, maar ook de eigenaar van de smartline hotels!( zie de key-card). kamer no. 510 had balkonzicht op Kartbaan, gierende herrie dus! Ligging direct in winkelstraat.

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Johan21-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Mooi, schoon hotel. Als je als Nederlander boekt, kijk dan goed of je in het hotel komt of in playa!!! Playa heeft geen restaurant namelijk, hiervoor moet je naar het hotel lopen (5min). Wat mij erg tegenviel, was de €2,20 pppn die je moest afrekenen bij inchecken, voor 3 sterren hotel. Strand is binnen 5 min. lopen, kamers schoon, restaurant was redelijk eten, afwisselend. Hangt wel een nare lucht in het restaurant. Winkelstraat heb je in 1 avond wel gezien. We zaten op 5 hoog met uitzicht op de kartbaan, op zich heb ik daar geen probleem mee, wel gehorig. Maximaal 1 week, dan heb je het wel gezien daar. Klokslag 00.00 uur is het stil met karten, schoonmaak begint om 8.00 uur met schoonmaken, bedden schuiven, dus wakker!!! Uitrusten kan daar niet echt... 95% duitser in het hotel... personeel spreekt alleen Duits en Engels en Spaans natuurlijk...

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7ML06-08-2018

Aardig 3 sterren hotel met een erg goede ligging!

Wij hadden hotel La Santa Maria geboekt en zaten daar ook. La Santa Maria playa ligt om de hoek en zijn de appartementen. De ligging van het hotel (en de appartementen) was goed. Je loopt zo de winkelstraat in en het strand ligt om de hoek. Op ongeveer 5 min lopen is er een Lidl, maar aan de boulevard heb je vele supermarkten (spar) waar je van alles vers kan kopen, ook koffie. Het hotel ligt ook aan een soort kinderpark met kartbaan, deze hoor je als je je balkondeur open hebt. Dicht hoor je nog amper iets en ze stoppen stipt om 00.00 uur. Het ontbijt is aardig, zeker voor 3 sterren maar heb vele betere op. Brood lijkt net niet helemaal vers en vleeswaren smaakten niet erg lekker. Het avondeten was aardig, veel keuze maar ook niet helemaal top naar mijn smaak. Iedereen heeft over eten uiteraard andere ideeën, slecht was het zeker niet maar echt goed ook niet. Kamer was netjes en ruim, helaas geen koelkastje. Schoonmaak kan beter.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Antje02-10-2016

prachtige ligging en geweldige buffetten

Het ligt dicht bij strand en eten is enorm. Wel hotel boeken, want de appartementen liggen verder

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 10CJ16-08-2015

Prima Hotel

Net thuis van 10 dagen Hotel Santa maria .Halfpension.Kamer 310.Uitzicht op Fantasy park. Last minute geboekt en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij werden door de buschauffeur bij de appartementen afgezet en schrokken even dat dat ons verblijf zou zijn,wij hadden geen beoordelingen gelezen van te voren en wisten dus niet dat er 3 Santa maria`s zijn. Even wat navraag gedaan en uitindelijk was er een mooie kamer voor ons zoals geboekt. We kwamen 20.00uur aan in ons hotel en de medewerker aan de receptie adviseerde ons de koffers weg te zetten en meteen te gaan eten.Dat kon nog net. Alle dagen in het hotel gegeten.Waren wij niet van plan,(hp zat er gewoon bij)maar het was goed dus hoef je niet verder te zoeken. mooie ligging.Direct bij bars,winkeltjes en fantasy park. Wel gehorig met muziek vooral in het weekend. Maar daar waren we later in de week aan gewend. Een druk hotel,veel Duitse gasten inderdaad in heel cala Millor.Overal. Animatie overdag wordt niet veel aan gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Yvonne Half19-07-2015

Heerlijke vakantie

Net terug van onze vakantie hotel Santa Maria Playa. Last minute geboekt. Heerlijk gehad. Inderdaad 50 mtr lopen naar andere hotel voor je eten maar geen probleem. Goed eten. Elke avond wat anders goed ontbijt. Zeer schone kamer. Elke dag schone handdoeken en de airco deed het prima. 150 mtr naar het strand dus heel dicht bij. Bij het strand een supermarkt waar je broodjes kan halen voor tussen de middag. Alleen heel veel Duitsers. Maar een prima vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6Smits21-06-2014

Niet voor herhaling

Wij dachten dit hotel geboekt te hebben maar bleek La Santa Maria Playa te zijn. Er zijn drie Santa Maria's van de dezelfde organisatie, één daarvan is appartementen en de andere twee zijn Hotels. Op verschillende sites worden de hotelnamen door elkaar gebruikt en geeft dan verwarring die pas op locatie werkelijkheid wordt. Het kan goed mogelijk zijn dat je Hotel La Santa Maria boekt maar dat je wordt geplaatst op 50m om de hoek bij Hotel La Santa Maria Playa. We hebben dit gezien bij een Duits stel die behoorlijk kwaad was. Wij hebben met bijbetaling kunnen verhuizen van Santa Maria Playa naar Santa Maria met hulp van de hosts. Beide hotels zijn gehorig , maar welk hotel is dat niet. Het restaurant heeft goed eten maar verloopt nogal chaotisch doordat het allemaal wat klein is. Er zijn twee kleine zaaltjes en een grotere die zich helemaal achterin bevind. Vele weten dat niet en worden ook niet echt door het personeel doorverwezen. Daar sta je met je bord in de hand.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Jennifer31-08-2011

al met al een geslaagde vakantie

Als je het appartement boekt moet je weten dat dit niet bij het hotel La Santa Maria is, maar 2 straten verderop zo'n 200mtr. Als je halfpension boekt moet je eerst naar het hotel om daar te eten (niet zo erg). Appartement is ruim en zeer schoon met airconditioning en ruim balkon. Strand en winkelstraat zeer dichtbij. Zwembad bij hotel is redelijk groot en schoon, geen handdoeken race. Maar nog altijd mensen die desondanks hun handdoeken dropten om het mooiste plaatsje te hebben. Personeel in hotel geforceerd kindvriendelijk, aai over de bol voor de show. Eten redelijk maar wel voldoende keus. Cala Millor is zeer op het duits toegespitst, als je daar niet zo van houdt dan zou ik wat anders boeken want zeker 95% zijn Duitsers als het niet meer is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Hotel smartline La Santa Maria info