Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag12°4°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Playa del Moro voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel SENTIDO Playa del Moro in het Nederlands

Nog altijd een geweldig hotel

URBAIN Foubert,
11-9-2018

Twee jaar terug ook in Hotel Playa del More op vakantie geweest en nog niets is veranderd aan de service en het eten de properheid vriendelijkheid, kortom alles is prima niks te kort de gerechten zijn van uitstekende kwaliteit de kamer was gerenoveerd met inloopdouche in de badkamer, Een heerlijke vakantie gehad er is maar een nadeeltje aan de de verplaatsing naar de luchthaven duurt tamelijk lang ,ga zeker nog terug naar dit hotel en dan nog niet gesproken over het stadje zelf Cala-Millor waar je van de ene straat in de andere kan slenteren van winkeltjes naar winkeltjes echt aangenaam.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!!

Karin&Regiena,
17-6-2018

Als je echt wilt genieten van een super vakantie waar verwennerij bovenaan staat moet je bij dit hotel zijn..in 1 woord geweldig!! Heerlijke bedden..zaaalig eten..bij het strand en de winkeltjes.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hotel is prima, omgeving luidruchti

Johanna,
20-9-2017

Het hotel is prima, eten goed, kamer netjes, uitzicht super mooi, zwembad goed en strand aan de overkant, winkels en restaurantjes dichtbij.

Het minpunt is dat naast het hotel, pal onder de kamers ( zeker de kamers op de hoek) een Duitse bar is, die vanaf half 9 in de avond tot zeker 12 uur Duitse schlagers en karaoke draait, maar op dusdanig geluidsniveau dat je zelfs als je de deuren dicht hebt, je b,v. de tv ook hard moet zetten om het geluid van buiten te overstemmen. In de avond nog even op je balkon zitten kan wel, maar niet om tot rust te komen voordat je naar bed gaat. Eerder dan 12 uur naar bed kan ook niet, te veel geluidsoverlast. Jammer, want het hotel is prima, maar dit is wel een minpunt ook al kan het hotel er niks aan doen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

geweldig!

jolanda,
5-9-2017

mooie ligging, mooie kamers, met inloopdouche, goed eten, zowel sóchtends als sávonds buffetvorm, personeel zeer vriendelijk, topvakantie gehad, aan zee, midden tussen de winkels!

Gereisd met partner in augustus 2017

Super hotel, heerlijk rustig

Carola en Robert,
5-9-2017

Super ligging, kan niet beter. vanuit het zwembad loop je zo langs de achterzijde op het strand. de voorzijde van het hotel grenst aan een leuke winkelstraat. het hotel is heerlijk rustig. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. we kwamen pas tegen 23.30 uur aan in ons hotel en tot onze vreugde stonden er 2 bordjes met eten klaar. we werden gratis ge upgrated naar de junior suite, waarvoor onze dank. het ontbijtbuffet was heerlijk en erg uitgebreid

dat geld ook voor het diner buffer met iedere avond een ander thema.

echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch hotel.

Gerard Molema,
21-5-2017

Kamer zijn goed met uitzicht op zee. Eten is perfect en gevarieerd. Zwembad buiten is te koud maar binnen lekker verwarmd met een grote jacuzzi. Voor het hotel een leuke winkelstraat met mooie terrassen en in de avond veel muziek. Kamers worden elke dag schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken. Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017

Aanrader!

Daisy
21-9-2016

Zeer goede keuken, veel variatie in de gerechten.

Fantastische bediening, super vriendelijk.

Kleine, mooie, propere kamers met een fantastisch uitzicht op de zee.

Klein minpunt is de Duitse bierstubbe naast het hotel, deze hoor je tot 1.00u.

Maar niettegenstaande een echte aanrader, ik wil zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Mooi hotel in Cala Millor een aanrader

foubert urbain
3-9-2016

Zopas terug van een 10 daags verblijf 25-08-2016 tot 03-09-2016 in dit hotel zeker een aanrader voor vrienden of familie mooi gelegen aan het Boullevart langs het strand en de zee aan de achter zijde van het hotel langs de voorzijde heb je de autoloze straat met winkels en terrasjes.Het eten is van prima kwaliteit genoeg en verzorgd en lekker. Een minpuntje wil ik wel vernoemen de handdoeken in de badkamer worden niet genoeg ververst maar dit is ook het enige wat er op te merken valt .Het is een hotel waar Duitse en Engelse toeristen op verlekkerd zijn ,geen Belgen gezien of Nederlanders tijdens mijn verlof ,maar daar geef ik niet om zo kan ik deze talen nog wat bijleren.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima hotel met uitstekende ligging.

H. Eikenaar
18-6-2016

Het hotel is in 2015/2016 volledig gerenoveerd . De ligging is uitstekend t.o.v. boulevard en strand en aan de andere zijde de winkelstraat.(autovrij) Kamers zijn niet zo ruim, maar zijn schoon en voldoen aan alle eisen en hebben zeezicht.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en spreekt oa Duits en Engels. Het diner en ontbijt in buffetvorm is voortreffelijk en veelzijdig. Er is ook een luxe wellness/spa aanwezig en een prachtige beachclub. Voldoende ligbedden bij het zwembad en badhanddoeken zijn verkrijgbaar tegen borg.

De gasten zijn vnl. Duits en Engels. Late-checkout niet mogelijk, maar er is een omkleedfaciliteit aanwezig.

We hebben er een heerlijke tijd gehad en komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Schitterende plek om te vertoeven

Zefbos
12-5-2013

Playa del moro is een goed degelijk hotel om te vertoeven. Eten is oke.

Zeezicht, je hoeft de boulevard maar over te steken en je staat op het strand.Hotelgasten zijn merendeel vriendelijke Duitse mensen. Voor mensen met kleine kinderen is het in Cala millor minder dan in de all inclusieve omgeving van alcudia.heb je kinderen in de leeftijd van 16+. Direct naar Cala millor. Discotheken etc. En een prachtige auto vrije boulevard.

Ook voor de volwassenen is Cala millor is een goede keuze

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Playa del Moro in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Playa del Moro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.