Hotel HM Mar Blau

SpanjeMallorcaCala Millor

7.1GoedScore uit 58 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 58 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

97 Reviews over HM Mar Blau

• 6Silke Basten24-08-2021

Een vakantie waar je zelf iets van moet maken.

Oke, op de foto’s lijkt het allemaal geweldig, maar dat was (helaas) deels zo.Het zwembad is ongelofelijk klein en het avondeten.. daar heb ik niet eens woorden voor. De helft van onze vakantie uiteten geweest, vanwege het slechte eten, terwijl we all-in hadden geboekt. Zonde van ons geld dus. Daarnaast krijg je eens in de drie dagen nieuwe handdoeken, en dat voor een all-inclusief hotel…De omgeving is wel super leuk! Echt dichtbij het strand en een supermarkt met leuke winkeltjes. Om de hoek van het hotel een wei met paarden waar je voor een prikkie een tour kan boeken. Al met al, een vakantie waar je echt zelf iets van moet maken… Een lichtelijke teleurstelling dus en gaan hier niet nog eens heen.

• 8David10-08-2021

Het was leuk alleen dit jaar geen goed eten

Heel veel pluspunten je kon er alles doen van seks zonder dat het gehoord werd alles.

• 7Ilse10-08-2021

Een hotel/appartementencomplex met voor en nadelen

Allereerst wil ik zeggen dat wij heel wat gewend zijn, dus niet zeikerig zijn. Voor dit geld kun je natuurlijk niet het meeste verwachten. Al met al is dit een prima hotel, maar er kunnen een aantal dingen beter. Ik heb de voor en nadelen op een rijtje gezet. Voordelen: - De kamers worden elke dag schoongemaakt - De bedden lagen heel erg goed en de kussens waren super - Wij hadden een groot balkon- Genoeg opbergruimte- Personeel vriendelijk- Eerder toegang tot de kamer- Laat uitchecken (12:00)Nadelen:- Het hotel ligt te ver van het centrum/strand - Fietsenhuur elders de werk goedkoper- Bestek en glazen minimaal, geen waterkoker/koffiezetapparaat- twee stoelen op balkon- Stoelen vielen bijna uit elkaar- Zwembad om 18:00 uur dichtEr zijn ook berichten over het extra bijbetalen voor de koelkast, dit is niet waar. In principe een prima hotel, maar de puntjes op de i ontbreken.

• 6Nicolette Kolmeijer28-09-2018

Geen 4*, lekker zwembad, eten niet best.

Het hotel Mar Blau viel tegen, geen 4* . Daarnaast moesten we € 3 per dag per persoon aan toeristenbelasting betalen! Te gek voor woorden. Bij aankomst was ons toilet niet helemaal schoon! Resten van spetterendespuitpoep zaten nog achter de bril!daarna nog 2x het toilet niet goed schoon aangetroffen, haren op de bril, papier in pot. Eten niet best, veel van het zelfde en veeeel te zout. Kamer lichtelijk verouderd. We waren bekend met de Duitse inbreng. Niet erg, maar alle info wordt ook alleen in het Duits gedaan en was niet altijd duidelijk. Daardoor waren we niet altijd op de hoogte van andere locaties van entertainment e.d.Het hotel ligt op zo’n 25 min. lopen van centrum Cala Millor, kwartiertje lopen af van Sa Coma. De informatie is dus ook wat dit betreft niet juist. Hotel is aan zwembadzijde druk gelegen. Per uur heel veel busverkeer! wij raden het hotel andere reizigers af! Wel lekker uitgerust in de zon!

• 6Lisa28-07-2018

Had er meer van verwacht

Alles is op duitsers gericht !! Je voelt je als nederlander buitengesloten. Het personeel kan ook geen engels of heel gebrekkig.

Duitse bingo , niet vertaald naar engels Duitse benamingen bij het avond eten Etc etc.

Wel een erg nette kamer . Ruim en schoon

Zwembad is aan de kleine kant.

• 8Michael08-05-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Voor de 2e keer naar Mar Blau geweest omdat het 8 jaar geleden zo goed bevallen was. Personeel heel erg behulpzaam met alles! Gewoon super! Wij waren met 6 personen, 4 kinderen, en altijd werd er tijdens het eten ervoor gezorgd dat we bij elkaar konden zitten. Barpersoneel helemaal super! Veel lol gehad tijdens de animatie in de avond maar ik kan begrijpen als nederlanders daar helemaal niks aan vinden. Het is toch duits georienteerd. Je moet het plezier toch ook zelf een beetje maken. Zelfs onze kinderen deden mee met de quizzen omdat ik gewoon alles vertaalde voor ze. De matrassen in je appartement kan je omdraaien zodat je een hard of zacht matras hebt. We hebben genoten van de cocktails zowel met als zonder alcohol. Al met al een heerlijke vakantie gehad!

• 7Shasja01-05-2018

Prima hotel met aardig personeel.

Mallorca in april is nèt voor het seizoen begint dus veel is nog dicht of nog niet in bedrijf. Zo waren er nog geen ligbedden en parasols te huur op het strand en de boulevard wat saai. Het hotel was netjes, personeel heel aardig en het eten goed en gevarieerd. De koffie in het restaurant was lekker maar die bij de bar was heel waterig. Ook de gratis cocktails hadden beter gekund. We zaten all in maar betaalde liever voor betere koffie en cocktail. Het (Duitse) avondvertier vonden wij slecht. Spelletjesavond, film kijken, natuurlijk travestiet en wat geplaybackte musicalliedjes. Gelukkig was er dichtbij het hotel een heel gezellige biergarden met minigolf en biljart. Daar zijn we veel geweest. Kamer en bed prima. Badkamer schoon en steeds schone handdoeken. Auto huren is aan te raden, om de leuke baaitjes in de omgeving op te zoeken. Het lange strand van cala millor is op loopafstand. Fijne vakantie gehad in hotel Mar Blau.

• 8Marnix Boorsma20-08-2017

Mooi hotel met nette uitstraling en niet massaal!

Mooi hotel wat niet massaal doet overkomen. Mooie bomen en planten om het zwembad. En de ligstoelen en Terassen zijn vrij nieuw. Nadeel veel wespen bij zelfservice drinken aan de bar buiten. En aan de buitenrand van het terras geregeld stukjes glas op de grond. Bediening is super vriendelijk en al het personeel is top! Niet vaak meegemaakt. Als er wat gedaan wordt aan de wespen en het glas is het een perfect hotel.

• 5Arianne Kamphuis13-08-2017

Ok, maar ook niet meer dan dat

Rustig hotel waar alleen duits gesproken wordt. Kamers netjes, wel paar x vieze handdoeken gekregen met vlekken. Het zwembad is best klein maar geen geren vior bedjes. Kwaliteit van het eten was wel goed, maar niet echt afwisselend. Koffie met taart stelt echt niets voor. 1 plaatje met ministukje cake en Na 10 min is alles op en wordt er nier meer bijgevuld. Zorg dat je op tijd bent voor ontbijt want voor 1030 gaan lichten en koffie apparaat uit terwijl veel mensen nog aan het eten waren. Receptionistes aardig.

Ligging tov leuke boulevard is echt wel een eindje, je zit echt aan de rand van sa coma.

Zijn in veel all in hotels geweest en zijn heel makkelijk, maar vond dileze verre uit de minste.

Geen speeltoestelletje in zwembad voor de kinderen. Wij hebben een auto gehuurd dat is een aanrader.

• 7Guusje Tolenaars09-07-2017

Prima hotel

Wij zijn zes dagen verbleven in dit hotel. De service is prima en vriendelijk personeel. Echter is er niet heel veel animatie te beleven, wel wordt er elke avond iets geregeld. Het eten in het hotel is heerlijk. Lekker vlees, en van een goede kwaliteit. Ook daar is het personeel vriendelijk. Een nadeel is dat je bij het avondeten (halfpension) moet betalen voor het drinken. Zelfs voor water. De kamers zijn normaal en schoon. Elke dag wordt netjes alles verschoond en opgeruimd. Wat wel erg vervelend is, is dat je voor de kluis moet betalen (4 euro p/dag, 15 p/week) en voor de koelkast (3 euro p/dag). Alle winkels zijn op loopafstand, net als de restaurantjes, het strand en de barretjes. We hebben een leuke vakantie gehad. De wifi is overigens gratis, en werkt goed door heel het hotel.

Hotel HM Mar Blau info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)