Hotel SENTIDO Castell de Mar

Hotel SENTIDO Castell de Marsterstersterster

9.8Fenomenaal

Spanje, Mallorca, Cala Millor

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Castell de Mar voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

19 reviews over Hotel SENTIDO Castell de Mar

• 10Dirk weuts30-06-2019

Aanrader voor iedereen!

Uitstekend hotel, goed gelegen. Zeer vriendelijk, professioneel personeel en uitstekende keuken!

Alleen gereisd in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9will24-06-2014

geweldig

prachtig hotel, goede ligging, personeel heel vriendelijk en behulpsaam. hadden taxi geregeld en online voor ons ingechecht. eten geweldig heel veel keus, zelfs 3 x champagne gehad. mooi wit strand, maar 2 bedjes en parasol 12.60 euro per dag, niet leuk meer. geen russen, overwegend duits, van niemand last gehad. grote boulevart met heel veel winkels. echt aanrader voor leuke vacantie zonder stress.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Petra van Ballegooijen04-06-2014

Beter kan bijna niet!

Dit is een schitterend hotel met een prachtige ligging direct aan de boulevard en met een paar passen bij het strand en de zee. Vanaf de frontside een mooi uitzicht over de zee en de hele omgeving. Echt geweldig en zeker een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2014

• 3carolien_callewaert01-08-2013

Veel te duur voor wat het is...

Zijn eind juli 3 nachten in dit hotel geweest. Ligging: Cala Millor: zeer toeristisch, om niet te zeggen typische toeristische Cala gericht op de doelgroep duitsers en engelsen! Accomodatie: Kamer (de onze met zeezicht "bijbetaald") was proper en een mooi zicht, beetje verouderd maar je zit ook niet op je kamer natuurlijk. Hotel: zwembad te klein met veel stoelen rondom. Strand zoals beloofd in brochure is BETALEND!!! Hotel gericht op duitsers en engelsen en deze talen worden dan ook gesproken door staff en gasten. Eten: SLECHT ! vuile glazen, borden en bestek... begrijp ik niet want in andere 4* kunnen ze dit perfect proper houden. Eten is zoals gezegd gericht aan duitsers en engelsen, buffet speciaal voor hen ontworpen ofzo... niet echt veel keuze, opzich wel te eten als je graag dezelfde zaken elke dag eet... Maar het vuile bestek ontnam me de eetlust! Het is dus zeker geen 4* hotel en enorm duur voor wat je krijgt!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9schuld jean30-05-2013

Schitterende prijs/kwaliteit verhouding

Dit hotel is een aanrader ! Zeer vriendelijke bediening, TOP bufetten en uitstekende sfeer. Ook in de buurt lekker gegeten in o.a. Restaurant TOMEU, (italiaans), Cafe del sol (modern, lounges) en Sa Caleta, (Spaanse tapas en lekkere wijnen per glas)

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Marloes06-11-2012

Mooi hotel op een mooie plaats

Fijn hotel, lekker eten, mooie locatie. Echt een plek om terug te keren...

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Annie16-08-2012

een super hotel

Het sentido castel de mar in Cala Millor ligt aan het strand en aan de andere kant van het hotel een winkelstraat. Vlak bij, aan de hoofdstraat is ook de bushalte. Een prima verzorgd hotel.De buffetten zijn uitgebreid en er is voor iedereen wel een keus te maken. Ook bij dit hotel mogen er geen bedjes gereserveerd worden maar net als in andere plaatsen liggen er de hele dag handdoeken terwijl de mensen pas aan het eind van de dag verschijnen.Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Net als in Cala Millor zelf word je ook in dit hotel in de Duitse taal aangesproken. Wel weten ook steeds meer Nederlanders dit hotel te vinden en dat is maar goed ook want het hotel is een echte aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Richard15-07-2012

Prima hotel voor een zonvakantie in Cala Millor

Prima hotel voor een zonvakantie in Cala Millor. Hotel wordt door boulevard (autovrij) gescheiden van het strand. Kamers zijn netjes, personeel is vriendelijk, het buffet zeer uitgebreid en er is een gezellig animatieteam. (Huur)auto kan geparkeerd worden op een priveparkeerplaats.

Minpunt is het 'reserveren' van zwembadstoelen, ook al is dit niet toegestaan. Kom je wat later bij het zwembad aan, dan zijn er nog nauwelijks vrije stoelen te vinden.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9the_leo_experience22-06-2012

Super goed hotel

Het is een eindje rijden vanaf het vliegveld (als je met een transfer bus gaat toch snel ruim een uur maar het is absoluut de moeite waard. De ligging is perfect, het strand met mooi helder water ligt er tegenover (30 seconden lopen) barretjes aan de boulevard zijn ook dichtbij en ook de winkeltjes en supermarkt. Wij hadden ontbijt en avondeten inclusief. De variatie is enorm, en vooral het ontbijt is heerlijk! Zoveel keuze, enn vers! er wordt in de gaten gehouden of je koffie of thee hebt. Het avondeten is gemiddeld goed. Voor ieder wat wils, maar massa. Zeker niet slecht, maar ook niet hoogstaand. Elke dag een ander thema, wat erg leuk is. We hebben een paar keer ergens anders gegeten want 10 dagen van dit eten zou teveel zijn, niet omdat het slecht is, maar het gaat wel vervelen. De kamers zijn ruim genoeg. Er wordt zeer goed schoongemaakt. Goed om een auto te huren! Je rijdt lekker makkelijk het eiland door (goede wegen) en er is genoeg te zien.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Remco26-08-2011

Volop genoten!

Het hotel voldeed aan al onze verwachtingen. De ligging direct aan het strand was perfect voor ons als strandliefhebber. Het strand zelf is erg mooi. Ook de supermarkt/winkels/barretjes/restaurants liggen pal naast het hotel. Wij hadden een mooie kamer met uitzicht op zee. Dat was fantastisch! Het eten was goed zowel 's ochtends als 's avonds. Iedereen krijgt een vaste tafel toegewezen. Dat hebben wij wel als prettig ervaren. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom; een super hotel en volop genoten!

Gereisd met partner in augustus 2011

5 tips over Hotel SENTIDO Castell de Mar

• will, 24-06-2014

ga op tijd naar vliegveld in boarden anders sta je lang in de rij. hebben geen drop of, dus online inchecken voor transavia had geen zin.

• the_leo_experience, 22-06-2012

We hebben gegeten bij een restaurant wat typische Mallorcaanse keuken serveert. Op 5 minuten lopen van het hotel: Tia Jass, echt de moeite waard, en goed te betalen! 's middags tot 1600 open, en dan weer vanaf 1900 uur) . We zijn naar markten geweest in Arta en Inca. Waarbij de laatste ons werd getipt, maar deze was zo enorm commercieel dat ie echt niet leuk was. In Arta echter was het enorm sfeervol en leuker. Valldemossa,Pollensa en Palma zijn ook echt de moeite waard.

• carolien_callewaert, 01-08-2013

Huur een auto en trek door het eiland. Het heeft geen zin om heel de dag aan het zwembad in het hotel te zitten wanneer je mooie stadjes en stranden kan bezoeken. Dit maakte ons verblijf draaglijk. Hotels in de bergen zijn beter qua prijs/kwaliteit en zeker minder toeristisch!

1 vraag over Hotel SENTIDO Castell de Mar

• Angela, 29-06-2014

kleding

Wij gaan in augustus 2014 voor 10 dagen naar dit hotel, wij hadden gehoord dat je 's avons met eten ( met name de heren) in lange broek moeten. Graag zouden we willen weten of dit ook 's ochtends met het ontbijt moet. Hoop dat iemand hierover informatie heeft,

Gr. Angela

Monique de Graaff, 23-07-2014

Wij zijn net terug van dit geweldige hotel! En inderdaad 's avonds moeten de heren een lange broek dragen, maar ' smorgens is dit niet nodig. Veel plezier!

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats