Hotel Sabina Playa

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooi gerenoveerd hotel

M.
12-7-2018

Het hotel is pas gerenoveerd. Heel licht en schoon van binnen. Mooie kamers met goede bedden, airco en koelkastje.

Het eten is heerlijk en er is genoeg variatie!

De gasten zijn bijna allemaal Duitsers en dat is te merken. Alles in het Duits!

Voldoende ligbedden bij het zwembad.

Er is ook een dakterras, die is prachtig met kleine afkoelbadje en geweldig uitzicht!

Fantastisch en rustig gelegen

Van de Winckel Jean
27-1-2018

Sabina Playa is nu een heel vernieuwd hotel, personeel en buffetten blijven voortreffelijk,gaan nu voor de 4de maal,is vrij rustig gelegen met zicht op zee

Prima *** hotel

Ed en Agnes
22-10-2016

Prima hotel voor een week Cala Millor! Kamer is niet al te groot, badkamer & balkon prima. Alles wordt goed schoon gemaakt. Perfecte ligging en 's nachts is het er zeer rustig. Eten is erg lekker en in de bar is het 's avonds gezellig. Publiek voornamelijk 60+

Mocht je je fiets mee willen nemen, er is wel een fietskelder maar deze stelt niet veel voor, is een soort opslagruimte (geen werkbank enz) maar om er de fiets te stallen is absoluut geen probleem en gratis!

We hebben een aantal aanbieders voor Sabina Playa voor je op een rij gezet:

Hotel heeft goede ligging to strand en ligt direct naast een grote supermarkt. Ideaal om een auto te huren en lekker het eiland rond te crossen.

Absoluut gericht op een (Duitse) oudere doelgroep, maar mocht je toe zijn aan rust en overdag het eiland willen verkennen is dat prima. Enige nadeel is de geluidsoverlast van alle animatie in andere hotels, zorg daarom dat je aan de goede kant zit (van de ingang van het hotel), anders zit iedere avond midden in de kindervreugde (en is even ontspannen op het balkon of in de kamer dus ook geen optie).

Mijn complimenten gaan naar de medewerkers van het restaurant, die er met mijn (moeilijke) kruidenallergie toch voor zorgden dat ik onbezorgd kon eten. Ze werken lange dagen, maar je wordt altijd begroet met een lach. Daarnaast is het eten van goede kwaliteit en zijn er ook gezonde opties (zoals verschillende zaden en een uitgebreisde saladebuffet). Wij hebben mede hierdoor, een hele fijne vakantie gehad.

Geweldig hotel

Ineke
11-9-2015

Super verblijf. Wij hadden een suite met zijzeeaanzicht.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een hotel dat rust uitstraalt.

Elke dag kregen we schone handdoeken en werd er schoongemaakt.

Ook tussendoor kregen we schone lakens

Het eten was in een woord geweldig en er was voor ieder wat wils.

Het personeel deed zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken

Dit hotel is een absolute aanrader.

Gewoon goed!

Chantal en Jochemfreak
11-9-2014

Wij hebben het er prima naar ons zin gehad ... We zijn een jong stel en hebben ondanks dat het hotel voornamelijk 65+ gasten heeft. Ons goed kunnen vermaken. Wel is het hotel op Duitsers gericht... Het personeel spreekt ook slecht Engels wat wij wel appart... Maargoed.... Het eten was gewoon Super!! Veel diversiteit iedere dag weer en de kamer waren netjes en schoon niet heel bijzonder maar schimmel vrij... De lakens en handdoeken worden iedere dag verschoond. Kortom een prima plek om even echt tot rust te komen... Zelfs voor jonge mensen... De drukte ligt op 3 minuten lopen en je zit op de boulevard...

Zeer goed hotel verdient zeker 4 sterren

J. van Rossum
3-6-2013

Wij zijn 12 dagen in mei in hotel Sabina Paya geweest. Heb nog nooit in zo'n schoon hotel gelogeerd.De accomodatie was ook heel goed onderhouden Personeel was super vriendelijk . Het eten was prima, niet overdreven, maar wel goed. Netjes en leuk in buffet opgediend. De ligging van het hotel was perfect. Alles in de buurt, winkels, busstation, restaurantjes enz. en vlak achter de boulevard en toch in een rustige omgeving.

Wel heel erg op Duitsers gericht en tijdens ons verblijf waren wij de enige Hollanders. Veel oudere gasten en bijna geen kinderen. Is voor kinderen ook niet zo geschikt, want er is geen animatie en geen speelplek. Onze kamer met een balkon had een prachtig uitzicht zowel op zee als op de bergen. Er werd dagelijks goed schoon gemaakt en de handdoeken werden ook dagelijks vervangen.

Super mooi hotel

Felice
10-11-2012

mooi hotel, goed eten. Direct aan het strand.

Uitstekend hotel

Henk
31-7-2012

Prima hotel vlakbij de boulevard, het centrum en het strand. Rustige buurt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt en goed diner. Bij aankomst was er een tafel voor ons gereserveerd voor de hele vakantieperiode (vanaf vier personen). Keurige en schone kamers.

zeker-de-moeite-waard

fam rongen
18-8-2010

een aanrader voor jong en oud mooie boulevard leuke winkeltjes savonds genoeg amusement langs het strand leuke en goedkope eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Sabina Playa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sabina Playa in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sabina Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sabina Playa scoort een 8.56 uit 10 op basis van 11 reviews.