Hotel Sabina Playa

Hotel Sabina Playa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°21°
8,6

15 reviews over Hotel Sabina Playa in het Nederlands

Schoon hotel met goede ligging

Pieter Jan
2-7-2019

Het hotel is netjes en de kamers zijn schoon. Balkon op de zuidkant kan erg warm worden. Veel Duitse wat oudere gasten. Het hotel heeft een mooi dakterras en het zwembad ligt er netjes bij. Het ontbijt is prima en uitgebreid. Personeel is vriendelijk en doet hun best. Elke avond is er live muziek. Veel restaurants en winkels in de omgeving. Binnen 5 minuten loop je naar het strand van Cala Millor.

Goed hotel voor het geld dat wij betaalden.

Gerrit Blokzijl
2-6-2019

Net hotel met veel oudere, meest Duitse gasten. Uitzicht aan de noordkant van het hotel op zee, maar dat is weel koud als temperatuur nog niet hoog genoeg is. De zuidkant kijk je op de stad, geen mooi uitzicht, maar wel aan de zonnige kant. Bij hogere temperaturen veel te warm aan die kant. Het eten was heel goed en gevarieerd. Aan de noordkant kun je wel veel lawaai overlast hebben van een nabij gelegen hotel. Personeel van het hotel zeer netjes en vriendelijk. Dicht in de buurt wel restaurants en supermarkten.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super

Marcel
1-5-2019

Super goed eten, vriendelijke mensen. Veel wat oudere Duitse gasten. Ruime kamer, alles prima in orde

Gereisd Met partner in april 2019

Zeer aan te raden.

Hans
14-8-2018

Sabina Playa is een volledig vernieuwd hotel in Cala Millor op korte afstand van de boulevard/zee. Alles ziet er perfect uit en ook de verzorging (ontbijt en diner) is uitstekend, evenals de ligging. Vooral het dakterras met heerlijke loungebanken en ligbanken met dikke kussen is geweldig. Een opmerking: Als je 's nachts na een vermoeiende reis om 1.30 uur in het hotel aankomt was het wel prettig geweest als je met een verfrissend drankje zou worden ontvangen of in het koelkastje op de kamer zou vinden. Verder was alles heel goed geregeld.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Mooi gerenoveerd hotel

M.
12-7-2018

Het hotel is pas gerenoveerd. Heel licht en schoon van binnen. Mooie kamers met goede bedden, airco en koelkastje. Het eten is heerlijk en er is genoeg variatie! De gasten zijn bijna allemaal Duitsers en dat is te merken. Alles in het Duits! Voldoende ligbedden bij het zwembad. Er is ook een dakterras, die is prachtig met kleine afkoelbadje en geweldig uitzicht!

Gereisd Met partner in juni 2018

Fantastisch en rustig gelegen

Van de Winckel Jean
27-1-2018

Sabina Playa is nu een heel vernieuwd hotel, personeel en buffetten blijven voortreffelijk,gaan nu voor de 4de maal,is vrij rustig gelegen met zicht op zee

Gereisd Met partner in juli 2017

Prima *** hotel

Ed en Agnes
22-10-2016

Prima hotel voor een week Cala Millor! Kamer is niet al te groot, badkamer & balkon prima. Alles wordt goed schoon gemaakt. Perfecte ligging en 's nachts is het er zeer rustig. Eten is erg lekker en in de bar is het 's avonds gezellig. Publiek voornamelijk 60+ Mocht je je fiets mee willen nemen, er is wel een fietskelder maar deze stelt niet veel voor, is een soort opslagruimte (geen werkbank enz) maar om er de fiets te stallen is absoluut geen probleem en gratis!

Gereisd Met partner in oktober 2016

Prima hotel met zeer goed en gezond eten

MD
29-6-2016

Hotel heeft goede ligging to strand en ligt direct naast een grote supermarkt. Ideaal om een auto te huren en lekker het eiland rond te crossen.

Absoluut gericht op een (Duitse) oudere doelgroep, maar mocht je toe zijn aan rust en overdag het eiland willen verkennen is dat prima. Enige nadeel is de geluidsoverlast van alle animatie in andere hotels, zorg daarom dat je aan de goede kant zit (van de ingang van het hotel), anders zit iedere avond midden in de kindervreugde (en is even ontspannen op het balkon of in de kamer dus ook geen optie).

Mijn complimenten gaan naar de medewerkers van het restaurant, die er met mijn (moeilijke) kruidenallergie toch voor zorgden dat ik onbezorgd kon eten. Ze werken lange dagen, maar je wordt altijd begroet met een lach. Daarnaast is het eten van goede kwaliteit en zijn er ook gezonde opties (zoals verschillende zaden en een uitgebreisde saladebuffet). Wij hebben mede hierdoor, een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd Met partner in juni 2016

Geweldig hotel

Ineke
11-9-2015

Super verblijf. Wij hadden een suite met zijzeeaanzicht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een hotel dat rust uitstraalt. Elke dag kregen we schone handdoeken en werd er schoongemaakt. Ook tussendoor kregen we schone lakens Het eten was in een woord geweldig en er was voor ieder wat wils. Het personeel deed zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken Dit hotel is een absolute aanrader.

Gewoon goed!

Chantal en Jochemfreak
11-9-2014

Wij hebben het er prima naar ons zin gehad ... We zijn een jong stel en hebben ondanks dat het hotel voornamelijk 65+ gasten heeft. Ons goed kunnen vermaken. Wel is het hotel op Duitsers gericht... Het personeel spreekt ook slecht Engels wat wij wel appart... Maargoed.... Het eten was gewoon Super!! Veel diversiteit iedere dag weer en de kamer waren netjes en schoon niet heel bijzonder maar schimmel vrij... De lakens en handdoeken worden iedere dag verschoond. Kortom een prima plek om even echt tot rust te komen... Zelfs voor jonge mensen... De drukte ligt op 3 minuten lopen en je zit op de boulevard...

Gereisd Met partner in Sun Sep 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sabina Playa in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sabina Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.