Aparthotel Protur Monte Safari

Meer aparthotel info

308 reviews over Aparthotel Protur Monte Safari

• 8white-orchidee21-08-2014

super gehad

super hotel , jammer dat er geen nl talige kids club was , maar heerlijk genoten !

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 9NoRu09-07-2013

Super leuke vakantie gehad met de kinderen!

Wij waren eigenlijk de luxe van Turkse hotels gewend, maar dit hotel maakt op andere fronten alles goed. Het eten was goed en gevarieerd. De hele dag door goed eten en drinken. Je komt er niks te kort. De hele dag door is er animatie. Er zijn diverse zwembaden en sportplekken. Wij vonden het niveau van onze reisleider ver beneden peil. Overig personeel is super vriendelijk. Cala Millor is een leuk stadje met een mooi strand.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Rebecca26-05-2013

Fantastisch hotel!!

Wij zouden niet snel voor een 2e keer eenzelfde hotel boeken, maar dit hotel zou een goede uitzondering zijn. Wat een super hotel!! Bij aankomst (00.15 uur) konden wij in het restaurant nog een maaltijd ophalen, in onze kamer stond melk en sap klaar in de koelkast en een dame van de receptie heeft geholpen met de koffers naar de kamer brengen, omdat we met kleine kinderen waren. Het eten was prima voor all-inclusive principes, keuze uit diverse restaurants, bars etc. Een busje die de hele dag van en naar Cala Millor (strand/boulevard) rijdt. Zwembaden heerlijk, leuke waterspeelplaats voor heel veel speelplezier. Goede kamers, met ruime badkamer, babybedje stond klaar voor de jongste en toen onze dochter van 3 jr. vroeg of ze ook in een babybedje mocht werd er zonder pardon een bedje aangerukt. Echt een heerlijk hotel, super tijd gehad!!!

• 9etheltimmers17-05-2013

Voor herhaling vatbaar!

Met vele vrienden en familie zijn we al twee keer in dit leuke familiehotel geweest. Het personeel is erg vriendelijk, en het eten helemaal fanatastisch. Het hotel ligt wel iets van het strand af maar je wordt kostenloos naar het strand toe gebracht. Hier komen we zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8heer Markx21-11-2012

Mooi kindvriendelijk hotel

Protur monte Safari is een mooi kindvriendelijk hotel met over het algemeen Duitse vakantiegangers. Auto huren een must om wat van het eiland te zien.

• 7flip & Margriet15-10-2012

Goed hotel voor kinderen (alleen duitstaligen)

Veel lawaai 's nachts van vertrekkende gasten, de wieltjes van de koffers op de tegelvloer van de gangen maakten elke nacht veel lawaai. Ook de deuren sloegen ontzettend hard dicht door de verkeerd afgestelde deurdrangers. Voor de rest een goed hotel, wel enkel Duitse gasten.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Dorien07-10-2012

Fantastisch hotel!!

Heel kindvriendelijk hotel, super service, HEEL GOEI eten, ... Chauffeur Ivan is de max! Alleen spijtig voor de belgische kids dat alle animatie in het Duits is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Ilja06-10-2012

Ontzettend goed

Wij zijn met onze 9 maanden oude zoon naar dit aparthotel gegaan en hebben op en top genoten. Er was slechts 1 minpunt en dat was de kwaliteit van de bedden. Die was ronduit slecht. Voor de rest echt een topaccomodatie,waar wij graag naartoe terug zouden gaan,maar helaas is het hotel verkocht aan Engelsen en daardoor volgend jaar niet meer te boeken voor Nederlanders. Er waren veel Duitsers en ook voor de kids is (bijna)alles in het Duits,maar dat mocht de pret niet drukken. Vooral de touroperator Top Club Host Roel Smulders heeft erg zijn best gedaan om er een onvergetelijke vakantie van te maken voor ons en daarin is hij met vlag en wimpel geslaagd. Ook het personeel van het hotel was erg vriendelijk, ook naar de allerkleinsten. Ook meer dan voldoende afwisseling qua eten en drinken en ook voor de volwassenen was goed gedacht aan de entertainment,zowel overdag als 's avonds. Conclusie: Topvakantie met speciale dank aan Roel Smulders.

• 9Schoeman03-10-2012

Heerlijke vakantie!

Monte Safari is een goed hotel. We zijn met drie stellen afgelopen juli hier op vakantie geweest en het is ons zeer goed bevallen. Grote zwembaden, mooie kamers, heerlijk eten en drinken en met het busje in 2 minuten op het prachtige strand. Cala Millor heeft ook een erg leuk centrum. Animatie voor de kids was goed al was het erg Duits gericht. We hebben daar iets van gezegd en daar werd meteen iets aangedaan. Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Jolanda16-09-2012

Leuk hotel!

Zijn met onze 2 kinderen van 3 jaar en 8 maanden geweest. Een prima hotel. De kamer was zeer schoon. Minpuntje, de erg harde matrassen. Buffet erg lekker en gevarieerd! Bij hoofdrestaurant wel erg druk, was net een bijenkorf. Bij de italiaan en steakhouse was het een stuk rustiger en het eten was daar ook erg lekker (hier moest je voor reserveren). Het busje naar het strand is ideaal! Het is een mooi strand, ook voor kinderen. Het zwembad was ook prima. Maar zou volgende keer, toch voor een peuterbad gaan met bv een glijbaantje of watertoestel. Het Personeel erg vriendelijk!

Al met al een goed en leuk hotel om met kinderen heen te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.5 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSpeciale massages