Appartement Protur Cala Millor Playa

Spanje, Mallorca, Cala Millor

8.1Fantastisch

• 7.1Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Cala Millor Playa voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
Meer appartement info

45 reviews over Appartement Protur Cala Millor Playa

• 2019
    8Alex De Landtsheer13-11-2019

gewoon hotel er zijn betere in die prijsklasse.

Zeer goede ligging,het hotel is goed,niet minder maar zeker niet meer,in vorige recenties fel overroepen,de kamers waren ok en goed ingericht, het restaurant bied weinig variatie,het a la carte restaurant daar tegen was pakken beter maar je kan er maar een maal terecht tijdens je verblijf,de avond optredens zijn van goede kwaliteit,s'middags kan je er voor een prijsje een goede snack nemen,de wijn per fles is goed van kwaliteit en van prijs ,het personeel is heel vriendelijk,de barman Luca is volgens ons de beste coctail maker die we al zijn tegen gekomen in heel de wereld,het klinkt misschien wat verwend(sorry daarvoor)maar wij hebben heel wat ervaring daar mee,aan het zwembad is doorgaans altijd plaats,op het dak is er eveneens een kleine pool maar dat is gewoon waardeloos in tegenstelling met de afbeeldingen op de website adults only is een groot pluspunt.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    9Annelies13-05-2018

Super goed geregeld👍 Mooie kamers alles mooi schoon ook!

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

9Richard van de Waarsenburg24-07-2013

Heerlijk appartement

Voor onze keuze voor dit appartement hadden we eerst de recensies doorgelezen. De positieve beoordelingen zijn helemaal terecht. Ruimte genoeg voor ons en twee kids van 15 en 18. Schoon en netjes( beetje gedateerd maar wordt vanaf okt. 2013 gerenoveerd). Heerlijk uitzicht vanaf het balkon op de zee, boulevard en de bergen(heuvels). Airco werkte prima en de schoonmaak was ook goed verzorgd. Koken was alleen een drama op twee van die kleine elektrische plaatjes als je ingesteld bent op zelf koken. Gelukkig zijn er meer dan voldoende eetgelegenheden in de buurt. Onder het complex zit restaurant Yolanda&Maxi waar je prima kunt eten voor een meer dan redelijke prijs. De bediening en eigenaar doen alle moeite om je het naar de zin te maken. Personeel van het complex is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Al met al een appartement om nog eens te boeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9a.j.drent01-07-2013

Geheel volgens verwachting/grandioos zeezicht

Ietwat gedateerd maar in oktober wordt begonnen aan een complete renovatie Uitzicht en ligging eenmalig/geen verkeer in de buurt Personeel voorbeeld in vriendelijkheid en netheid voor alles wat horeca heet in Nederland Voor de inwendige mens is deze accommodatie een droom/kwaliteit-kwantiteit verhouding optimaal Kamers elke dag superschoon met indien gewenst schone handdoeken etc Er is een uitgebreid animatie-programma voor jong (in het seizoen) en oud Conclusie:zonder meer een aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9J.19-06-2013

EEN AANRADER (in hoofdletters!)

Door omstandigheden hadden wij, voor twee personen, een driekamer appartement. Dus meer dan voldoende ruimte. Een prachtig appartementsgebouw. Het appartement (in ons geval 6D) was erg goed met een groot balkon aan de zeezijde en een klein balkon aan de achterkant. Hierop een handig droogrekje. Regelmatige schoonmaak met schone handdoeken en regelmatig nieuw beddengoed. Personeel van receptie en kamermeisjes waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Eigen kluis (tegen vergoeding) op eigen kamer. Waren er dan geen minpuntjes? Jawel. Er stond een zeer moderne TV in de woonkamer, maar helaas maar 10 zenders waarvan 1 Engelse zender (BBCWorld News) 5 Spaanstalige en 4 Duitstalige zenders. Helaas niet de Nederlands/Belgische zender BVN.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Fam. den Otter06-02-2013

Leuke vakantie, gaan zeker nog een keer terug!

Goed verzorgt app. Iedere dag schoonmaak en netjes opgemaakt bedden. Vriendelijk personeel. Ruim app. Zeezicht en aan het strand. Geen zwembad maar dat maakte onze dochter van 4 niet zoveel uit. Ze vond het strand leuker. Goed eettentje beneden het app. Maxi en Jolanda, hele leuke gastvriendelijke mensen. En om de hoek een supermarkt. Keuken stelt niet veel, 2 kookpitten. Genoeg moglijkheden om uiteten te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Nikki23-09-2012

Super vakantie gehad!

We hebben echt een super vakantie in dit appartement gehad. Zeezicht, lekker ruim en schoon! Wel jammer was, dat als je nog ligt te slapen, de schoonmaaksters gewoon binnen komen, zelf als je het bordje niet storen hebt hangen. Als ze in de gaten hebben dat je nog slaapt, gaan ze wel, maar dan word je kamer niet schoongemaakt.

Maar verder prima appartement. Bedden zijn alleen niet zo, maar je kunt natuurlijk ook niet alles hebben.

Wij gaan zeker een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Mariefanne Bijl11-08-2012

Super appartement

Dit is echt een geweldig appartement. Veel ruimte, mooi uitzicht en vriendelijk personeel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8daniellehakstege04-08-2012

Heerlijk ruim appartement

We hadden een 6 persoonsappartement op de 6e etage met een prachtig uitzicht! Het appartement is lekker ruim, jammer is dat het onderhoud wel wat meer aandacht mag krijgen. Er zijn 2 kleine elektrische kookplaten, geen koffiezetapparaat of waterkoker! Vijf dagen per week schone handdoeken en een schoongemaakt appartement, prima geregeld. Wij hebben het er erg naar ons zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Fam. Borchers02-09-2011

superplek op een superligging

Eenvoudig apartementencompex die aan alle eisen voldoet + air conditioning! Alle appartementen hebben zeezicht, super. 50 meter naar het prachtige strand, zeer geschikt voor gezinnen. Helaas geen zwembad. Wel eetcafés, supermarkten en winkels dichtbij. Echt fantastische vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Appartement Protur Cala Millor Playa info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming