Hotel La Santa Maria Playa

Hotel La Santa Maria Playa

8.2Fantastisch

Spanje, Mallorca, Cala Millor

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor La Santa Maria Playa voor je op een rij gezet:

• Aan zee

19 reviews over Hotel La Santa Maria Playa

• 2019
    9Danielle Weeling11-09-2019

fantastische

Het was een top Hotel, de kamer was echt top, mooie badkamer totaal vernieuwd. Het Eten was erg lekker, erg veel variaties. Het ontbijt was echt een feestje. Het Hotel zat aan het einde winkelstraat, alles was op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jouke en Sabrina Cnossen07-09-2019

Top ! Top ! Top ! HLEMAAL BLIJ

Supervakantie gehad waar zeker het hotelverblijf aan meewerkte. Vriendelijke mensen schone prima hotelkamer , we hadden halfpension , eten was prima veel verse salades en fruit voor ieder wat wils :)))) Supermooi eiland !!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Moeder met zoon02-09-2019

Even relaxen aan zee

Gewoon Goed maar de hulp aan de receptie is niet goed. !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Thomas20-08-2019

fijn hotel op goede locatie

+Goed schoon hotel, heerlijk eten, fijn zwembad, kamer was netjes en compleet met superfijne badkamer, goede wifi, prima locatie, alles dichtbij -Mijn 1persoons kamer had geen uitzicht, airco was zwak, bed was voor mij niet super comfortabel, hotel had buitenom zwembad en bar weinig voorzieningen

Alleen gereisd in augustus 2019

• 8Martijn01-08-2019

Super leuk

Er zijn 3 Smartline hotels in dezelfde staart dus de foto's zijn iedere keer van het beste hotel gepakt. Niet dat onze vakantie niet goed was want al zag het er niet zoals op de foto's uit, het was prima en erg schoon. Gezien we pas om 22:30 aan kwamen hadden ze voor ons eten op de kamer neergezet. Eten doe je in een ander Smartline hotel maar dat is 200 a 300 meter lopen. Ook het zwembad van de foto's is in het eethotel maar daar kun je ook gewoon zwemmen. verder erg vriendelijke mensen. Pluspunten : - Goed eten. - Schoon. - Vriendelijke mensen. - Goede wifi. - Gezellige plaats.

Minpunten : - Ze maken al vroeg schoon.

Gereisd met partner in juli 2019

• 6C23-07-2019

Dit hotel nooit meer

Bij aankomst voelde wij ons totaal niet welkom. Mevrouw achter de balie was erg chagrijnig. Het hotel is sfeerloos..
    Kamers zijn heel erg gehorig, ik hoorde mijn buren meerdere keren ... hebben. Schoonmaaksters beginnen om kwart voor 8 al waardoor je wakker wordt omdat ze hard praten en alles verschuiven. Ze maken wel heel goed schoon dat moet ik wel zeggen. Eten bij het andere hotel is wel super! Cala millor zelf is een leuk plaatsje, wij komen hier graag terug maar niet meer in dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Sandra25-06-2019

Super fijne vakantie gehad

Een leuke en vooral schone kamer.wij zagen er een beetje tegen op om 2 x per dag naar het andere hotel te moeten lopen voor de maaltijden maar dit stelde eigenlijk niks voor hooguit 2 minuten lopen. Het eten was heerlijk veel variatie en vooral de salades waren super. De ligging perfect ten opzichte van strand,boulevard,winkels en restaurants. Iedere avond wel ergens live muziek dus bere gezellig deze plaats staat voor ons op nr 1 Toch ff 1 puntje...,er zou een boete moeten staan wanneer men een ligstoel "reserveert" en er vervolgens de hele dag geEn gebruik van maakt, maar dit is algemeen en geldt niet alleen voor dit hotel

Gereisd met partner in juni 2019

• 7ria17-06-2019

nooit meer

Wij komen niet weer op Mallorca, ons veel te massaal. Dat het hotel middenin een stad stond was ons ook niet bekend, gezellige stad en boulevard, dat wel, maar we zoeken zelf de drukte wel op. Het hotel vonden we qua hygiëne op en top, maar vreselijk gehorige kamers, de buurman hoor je plassen,,, echt niet overdreven!! Voor ons gevoel was het alleen maar lawaaiig... incl een kartbaan in de buurt die smiddags en savonds open is en gierende banden door de bocht, ook geen rust op het balkon, hotels die vanaf half 7 bevoorraad worden, dus vrachtverkeer haalt je optijd uit je slaap, als je hier van houdt moet je heengaan maar voor rustzoekers is het niks.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10p huisman van duiven12-06-2019

fantastisch

mijn vriendin en ik komen hier nu voor de 4de keer, dan kan je wel nagaan dat t ons zeer goed bevallen is,anders kom je daar niet 4 x achter elkaar, schoon hotel,goed eten,fijn personeel.dus wat wil je nog meer dan he, kan t iedereen aanraden om naar la santa maria playa te gaan,en je loopt zo de boulevard op,met leuke terrasjes en vooral bij t ijssalon elke avond live muziek,en goede muziek,nou dit was t dan ,hoop dat t goed genoeg is,voor ons in ieder geval wel,groetjes van mijn vriendin en mij,

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Roger15-05-2019

prijskwaliteit is ok

Prijskwaliteit een goed hotel. Het ontbijt en diner was in santa maria..maar dat was totaal geen probleem , is maar het hoekje om. Heel vriendelijk personeel , van de receptie tot de poetsdames toe. Het enige minpuntje was dat de lift soms niet werkte ( is opgelost toen we er waren) en de tweede lift uitlag en dat men er over viel dat je een stuk fruit mee naar de kamer nam ( beetje kleinzerig)

Gereisd met partner in mei 2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk