Hotel La Santa Maria Playa

Hotel La Santa Maria Playa
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor La Santa Maria Playa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel La Santa Maria Playa in het Nederlands

Fantastisch!!

Fam. Kuiper
13-8-2018

Wij hebben 12 fantastische dagen gehad in Cala Millor. Let op: er zijn 3 La Santa Maria's

Appartementen, liggen iets verder

La Santa Maria Hotel en

La Santa Maria Playa .

Wij verbleven in La Santa Maria Playa, aankomst na 00:00 en op de kamer lagen 3 goed gevulde lunch pakketjes inclusief een flesje water. De kamer was schoon en netjes, iets gehorig, maar voor ons niet storend. Voor het ontbijt en diner moest je naar hotel La Santa Maria op loopafstand nog geen 3 minuten lopen. Ruime keuze uit broodjes , vers fruit , diverse soorten beleg, kwark , teveel om op te noemen. Ook het diner weer een ruime keuze. Of je maakt een salade met diverse ingrediënten, voor elk wat wils naar onze mening.

Het personeel in beide hotels is erg vriendelijk, vlot en behulpzaam .

Kortom wij hebben een fantastische vakantie gehad en zouden dit hotel zeker aanbevelen en komen er zeker nog een keer terug.!!!

Het hotel is simpel, maar schoon. De bedden liggen echt niet lekker en de douche is dan weer warm en dan weer koud. Ik mis ook een koelkastje en een gezellige aankleding. Ontbijt en diner is wel prima en de afstand naar het strand is 100 meter. Het uitzicht vanuit onze kamer was een muur van het andere deel van het hotel. De kamer wordt dagelijks schoongemaakt en de handdoeken worden ook dagelijks vervangen. Het zwembad is oké en de cocktails zijn lekker.

Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Mevr.
21-6-2017

Plus punten:

- Het eten is prima en warm!

- Vriendelijk personeel.

- Altijd een bedje aan het zwembad te vinden

- Rustig gelegen hotel

- Veel leuke winkeltjes en terrasjes

- Kort bij het strand

- Schoon hotel

Min punten:

- Geen koelkast

- Gehorige kamers

- Gedateerde kamers

- Helaas werd met klachten niks gedaan. (kraakbed 2x gemeld maar werd niet vervangen.

Goed om te weten:

- Je gaat eten in een ander hotel, ongeveer 1/5 minuutje lopen. Dit is bij hotel Santa Maria.

- Animatie is ook alleen bij hotel Santa Maria.

Tip: huur een auto, leuke plaatjes in de buurt om te bezoeken. Ook is er in de regio iedere dag wel een markt.

Aanrader markt in Alcudia, is op zondag.

Prima hotel

Laurens
23-9-2016

Dit is een prima no nonsens hotel. Klein zwembad, maar wij gingen toch naar het strand. Kamers gewoon goed ingericht en een prima douche.

Het eten was goed, veel variatie, voor ieder wat wils.

Het hotel ligt in een zijstraat bij de winkelstraat, uitzicht van het balkon was op straat, als je aan de achterkant zit heb je nog minder uitzicht.

zeer goed hotel santa maria playa

Rob de Vries
25-6-2016

Zoals ook andere mensen hier melden is ook bij ons het boeken verkeerd gegaan, geboekt bij ons reisbureau la santa maria hotel en bij aankomst in dat hotel bleek dat touroperator ons heeft geboekt in la santa maria playa.

Hotel op zich zeer goed, maar voor het ontbijt en avondeten moet je naar la santa maria hotel lopen, 50m verder.

Als er s avonds wat te doen is dan alleen in la santa maria hotel. Drie dagen aan het praten geweest met de hostess van touroperator zijn er niet uitgekomen en op het laatst terug in Nederland met een klachten formulier. Hiermee de volgende dag naar ons reis bureau. Het reisbureau wilde kijken wat het verschil in prijs is maar er staat op de site van touroperator geen la santa maria hotel meer. Het verblijf in la santa maria playa was verder erg goed, kamers schoon, vriendelijk personeel, rustig gelegen. Verder in dit hotel alles naar wens verlopen. Direct in het centrum, dicht bij de bushalte, de taxi stand en 200m van het strand. 2 ligbedden met parasol kosten op het strand 14,00 euro per dag. Vele mensen kochten in de Spar winkel aan het strand een parasol voor 12,50. Prijs kwaliteit is voor ons een 6 omdat we dat niet hadden geboekt.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Santa Maria Playa in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Santa Maria Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Santa Maria Playa scoort een 8.13 uit 10 op basis van 5 reviews.