Hotel La Pinta

Hotel La Pinta
7,3

10 reviews over Hotel La Pinta in het Nederlands

Nooit meer voor die prijs

Edta
15-5-2019

Niet all inclusive boeken! Zonde van je geld

Gereisd Met vrienden in mei 2019

fantasties

guido
22-10-2018

zeer goed vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fatsoenlijk, schoon en fris!

Dhr. J. en Mevr. S.
18-9-2018

Onvangst was zeer prettig. Locatie was centraal gelegen. Kamers en hotel zagen er fris en verzorgd uit. Wij zaten vrij hoog, geluk dus met een mooi uitzicht vanaf balkon. Goed werkende airco. Alles deed het verder prima naar behoren. Kamers worden goed schoon gehouden. Eten en drinken is goed te doen. Voor iedereen wat wils, keuze is wel beperkt, maar voor een goede warme hap prima keus! Voor een 3-sterren hotel, scherpe prijs goede kwaliteit verhouding! Zwembad kan wat klein ogen als er veel mensen zitten, maar strand is om de hoek! Er zit een auto verhuurbedrijf letterlijk om het hoekje, goede service daar! Verder kan je 100 m verderop fietsen en quads huren. Ligging van hotel is mooi centraal in Cala Millor.

D-reizen

Goed hotel met een fantastische ligging

Hetty
26-9-2017

De prijs-/kwaliteitverhouding van dit hotel is heel goed. Het eten is goed verzorgd en erg gevarieerd. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Mooie kamers, elke dag schone handdoeken en om de 3 dagen schoon beddengoed. Mooi en schoon zwembad met goede en voldoende ligbedden.

nooit meer

jansen
30-8-2017

Hotel heeft een goede ligging. Er wordt redelijk schoongemaakt. Zelf na anderhalve week mijn bed maar zelf verschoond. Eten is erg slecht. ik ben niet kritisch. maar we zullen maar zeggen dat het ook maar 3 sterren heeft Personeel in restaurant heel vriendelijk. Bij de receptie zijn ze zeer onaangenaam, Totaal niet behulpzaam en vooral heel chagrijnig. Iets vragen kan je ook maar beter niet doen, Heb zoiets nog nooit ergens meegemaakt. Jammer, een vriendelijk gezicht is toch wel fijn als je een hotel binnenkomt. Vooral van de manager.

Super slecht!

Piet van der Velden
24-7-2017

Ik zal eerst het positieve benoemen en dat is de locatie. Blue sea la pinta bevind zich heel dicht aan het strand.

De hotelkamer daarintegen is super slecht, Douche kapot, bedden zijn van steen net als de kussens. Het is niet perse negatief maar heel mallorca (cala millor) lijkt gefocust te zijn op alleen maar duitse toeristen. Er is geen wifi! In de hotel kamer alleen in de lobby en restaurant.... Beetje ouderwets. De deuren kraken en gaan met moeite dicht en maken veel geluid , de kamers zijn erg gehorig!.

Schoonmaak service is erg matig! Er wordt niks door de schoonmaakploeg bijgevuld we hebben moeten vragen om wc papier, douchegel en zeep, dat hebben we uiteindelijk maar zelf gekocht omdat het moeilijk blijkt te zijn.

Receptie is niet heel vriendelijk en ook niet spontaan, het oogt alsof hun ook aan vakantie toe zijn....

Het personeel in het restaurant is wel vriendelijk maar het eten is beperkt en heel vettig. Bij elke hap krijg je gratis buikspek en 2 slokken vet cadeau.

Prima vakantie

Linda en Rob
21-7-2016

Het hotel had een goede hygiëne en het zag er netjes uit. Interieur en kamers waren mooi. Een nadeel was de toilet waar je bijna met je hoofd tegen de wasbak aan, weinig plaats dus. De wc op de slaapkamer werd niet zo goed bijgehouden als de rest van het hotel. Maar goed als dat alles is, dan poetste ik die maar zelf. Superfijne douche! Wij hadden halfpension. Duur!! Als je ergens anders moet lunchen en drinken. In het hotel vragen ze dan ook €1,50 voor een glaasje fris, heel duur. Je kunt beter All in boeken. Het eten was opzich prima, elke keer wel iets wat we lusten. Maar niet zo lekker en afwisselend als thuis maar dat hebben wij nergens. Zwembad was ook prima. Bedjes daar in tegen heel slecht. Die lagen echt niet en de meeste waren aan vervanging toe. Strand was super relaxt. Het waaide heerlijk. Je liep de straat uit en je stond op het strand. Hotel is gerenoveerd dus foto's die hier staan zijn niet recent. Het is er stukke beter op geworden.Heel veel duitsers die op de eerste plek staan en de engelse zitten bijna allemaal in een bijgebouw waar zij zich voelen weggeduwd. Wij hebben hier geen last van gehad dus voor ons een prima vakantie!

Gereisd Met partner in juli 2016

Voldeed aan onze verwachtingen, aanrader!

Stan
30-8-2015

De onderstaande reacties zijn echt niet meer van toepassing, het hotel was prima in orde. De kamers waren erg netjes en werden iedere dag schoongemaakt, nieuwe handendoeken, bedden opgemaakt etc. Iedereen, elke medewerker/ster was super aardig. Het eten was in orde, er was voor iedereen wel iets. de variatie was voldoende. Groente, vlees, pasta's, salades, vis noem maar op. Wij hadden all inclusive geboekt, dit was wel oke, het enige nadeel was dat wij de cocktail echt niet lekker vonden, ijsjes waren niet all inclusive, en de snacks tussendoor waren niet bijzonder. Meestal Fruit en was Cake. Daarnaast waren de alcoholische dranken die wij kennen, zoals bacardi niet all inclusive en hiervoor moest je gewoon betalen. Wel hadden ze hier dan hun eigen vervangende drank voor, maar deze vond ik "persoonlijk" niet zo lekker. Voor een 3 sterren-hotel echt top! Strand was ongeveer 2 minuten lopen.

Gereisd Met partner in augustus 2015

nooit meer

bernadina57
9-9-2013

dit hotel is wat prijs betreft goedkoop,wel erg eenvoudig zoals ook het eten,het ergste is dat er regelmatig diefstal wordt gepleegd waar het personeel wel erg laconiek over doet.Men zegt dat de deuren makkelijk open te krijgen zijn voor dieven en doen daar verder niks me,na onze aangifte bij de politie waren er al meerdere bestolen van eigendommen van hun kamer er waren ook geen braaksporen,personeel wilde ook de baas er niet bij halen,dit hotel is ook erg eenvoudig binnen te komen door onbevoegden het personeel was niet bereidt om ons van dienst te zijn erg jammer,geen aanrader

Gereisd Met partner in januari 2013
2005

La pinta bestaat uit drie gebouwen, een hoofdgebouw en bij

Dijk
19-7-2005

La pinta bestaat uit drie gebouwen, een hoofdgebouw en twee bij gebouwen, die je bereikt via de tuin. In het hotel zaten voornamelijk stellen, begin 20 en families zonder kleine kinderen. De service was erg goed, lekker eten, een nadeel was dat je bij andere mensen aan tafel werd gezet. De receptionist spreekt erg goed duits, er waren genoeg bedjes bij het zwembad en het lag dicht bij het strand. Nadeel: in het bijgebouw had je geen televisie en eigen kluisje, en om de hoek zit een engelse karaoke bar die je tot een uur of 12 duidelijk hoort, maar dat was niet storend! Al met al een leuke vakantie gehad.

Gereisd Anders in juli 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Pinta in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Pinta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.