Aparthotel Hipotels Hipocampo Playa

Aparthotel
Aparthotel Hipotels Hipocampo Playa
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hipotels Hipocampo Playa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Hipotels Hipocampo Playa in het Nederlands

echte aanrader

M. Peters
21-10-2009

Ben er 10 dagen geweest met partner. Mooie vakantie gehad, Uitstekend hotel, goede bedden en mooi uitzicht. Om de hoek van het hotel een mooi natuurgebied. wij houden van wandelen dus ideaal en ook de strandpromenade is heerlijk om te flaneren. Er kan ook gefietst worden en deze zijn volop te huur voor een redelijke prijs. Verschillende routes ook te krijgen bij toeristoffice.

Stranden prachtig en men kan ver de zee in. Volop plezier te beleven voor zowel jong als oud.

Van 7/9 tm 17/9 geweest met partner + vrienden.Wij hadden 2-kmr app.Prima in orde,ruim,schoon,6x p/wk handdoeken.Degelijk keukentje. Ligging:begin v/d boulevard.Vonden wij heerlijk rustig. 5-10min lopen naar restaurants en winkels.Sup.markt on de hoek. Rest.+animatie 2 hotels verderop.Goed ontbijtbuffet. Mooi strand voor de deur. Een echte aanrader. Verwacht alleen niet teveel van touroperator qua service als je ze nodig hebt. Reis e.d. was in orde, maar hulp ter plaatse was moeizaam.Wij regelden gelukkig alles zelf. Aanrader: Rest. La Sangria, Olivia in Cala Bona, fietshuren, grotten van Drach en dagje Palma.

aan einde van boulevard gelegen op 50mtr. van strand(2 bedjes 10 eur pd) dagelijks schoonmaak en handdoeken.Koken beetje kunt en vliegwerk, door de grootte van de pannen kan er maar 1 pit gebruikt worden. Om de hoek is een sparretje voor brood en beleg. Op 15-20min lopen is er een Lidl voor groenten, fruit en vlees. Kinderbadje is m.i. te diep voor kinderen 1-3 jr. Water in zwembad is zilt(dus niet zo zout als de zee).Mooie tuin en snackrestaurant dat van 10-18 uur open is voor lunch(eenvoudig en niet duur), koffie en frisdrank. 1 biljart aanwezig. Veel duitse, scandinavische en engelse toeristen. Licht aan einde van de boulevard, 1e horecagelegnheid op 10 min. lopen. Snorkelen geeft niets te zien. Je kan er wel lekker lopen bijv. de rotsen achter het aparthotel. Indien HP dan eten in hipocampo htl op 8 min. afstand. Mooie natuur en met de bus op pad is goed te doen. Ook autohuur, 5 kw. naar palma/el arenal. Zelf autoboeken via europcar. Nieuwe corsa voor 54 eur pd. kostte ons aan benz

Erg vriendelijke jonge meid aan de receptie! Leuk om binnen te komen, spreek erg goed haar talen. Goed en schoon verzorgd appartementhotel complex. Het eten in de eetzaal (bij naat gelegen hotel Hipocampo playa) is echt fantastisch, zeer de moeite waard om daar ontbijt en diner te nemen.

Een aanbevelenswaardig hotel, zeer gunstig gelegen, rustig en toch dicht bij het centrum waar alle vertier te vinden is, een porachtige boulevard, genoeg winkeltjes en terrasjes.

Kortom een aanrader voor wie goed wil zitten tijdens de vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hipotels Hipocampo Playa in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hipotels Hipocampo Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hipotels Hipocampo Playa scoort een 7.89 uit 10 op basis van 9 reviews.