Hotel Hipotels Hipocampo Palace

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag16°8°
Hotel Hipotels Hipocampo Palace
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hipotels Hipocampo Palace voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Hipotels Hipocampo Palace in het Nederlands

Prachtig hotel , rustig gelegen

Chris en Hans
27-9-2016

Het hotel bestaat uit 2 gedeelte . Er zijn kamers in het hoofdgebouw en in een bijgebouw aan de overkant van de straat. De kamers in het bijgebouw zijn suites en zeer ruim met aparte zithoek en badkamer met bad/douche , 2 lavabo's en aparte toilet . Als je in het hoofdgebouw logeert heb je het voordeel dat je dicht bij het restaurant en de bar bent. Het voordeel van het bijgebouw is dat je zeer ruime suites hebt en dicht bij het zwembad ligt

Het hotel heeft een groot zwembad gelegen in een grote tuin.

Het eten is er zeer verscheiden en de buffetten zeer uitgebreid. Er wordt aan iedereen gedacht. Kortom : een echte aanrader .

Het enige minpuntje is : het hotel is niet aan het strand gelegen. Het strand is openbaar en op 5 min. wandelen.

Degelijk en goed hotel

jos
11-5-2015

Hotel hipocampo palace is voor ons al jarenlang een favoriet op

Mallorca. Mooie gerenoveerde kamers, prima eten, vriendelijk personeel en zeer schoon. Ouder ( 60 plus ) vooral Duits publiek.

Wij waren in april en het buitenbad was heerlijk om in te zwemmen.

Gemengde gevoelens

Walter
26-11-2014

Na meerdere verblijven in Hipotel hotels Costa de la Luz, voor het eerst naar Mallorca.

In Cala Millor (hoofdkantoor Hipotel)is er een concentratie van verscheidene hotels en aparthotels van de keten. Cala Millor is één van de weinige vakantieplaatsen op Mallorca waar er in november toch nog een beetje vakantiesfeer heerst en nog niet alle shops, bars, restaurants gesloten zijn.

Pro's:(zoals in de andere Hipotel hotels): de zeer uitgebreide buffetten zowel voor ontbijt als diner, het perfecte onderhoud van zowel de gemeenschappelijke ruimtes als de kamers, de professionaliteit en hartelijkheid van het personeel, de prijs van de (grote keuze) wijnen in het restaurant. Vaste plaatsen voor het diner in het restaurant, je kan dus toekomen wanneer je wil.

Contra's: 2 aparte gebouwen verbonden met tunnel; zwembad niet verwarmd dus ijskoud in november, kwaliteit van buffetten soms niet 5-ster, poolbar laatste week gesloten.

Genoten mede dank zij laagseizoen-prijs, het goede weer en onthaal

Super hotel!

Sigrid Devriendt
6-8-2013

Rustig hotel, ruime kamers, uitermate vriendelijk personeel. Hier is de klant werkelijk koning.

Nog nooit dergelijk uitgebreide buffetten gezien en nog nooit zo lekker gegeten op hotel. Neem zeker half pension, het is de moeite waard.

Wij keren zeker nog terug!

Fantastisch hotel.

P.M.G. Coenen
4-9-2012

Hotel Hipocampo Palace is een fantastisch hotel met uitstekende buffetten.

Zeer goed hotel, 5 sterren waard!

RvK
19-7-2011

Eind juni met vrouw en dochter (1,5jaar) een week geweest, in de suite dus met aparte slaapkamer, ideaal als kleine s`avonds slaapt en je rustig op je balkon of kamer wilt zitten, niet in het hoofdgebouw maar aan overkant van de weg. Dit is hetzelfde gedeelte waaraan ook het zwembad ligt. Eten is super, veel keus, in vis, vlees salades en nog veel meer, ook ontbijt is zeer goed en uitgebreid. kamers zijn zeer schoon en mooi, ook ruim genoeg. Zwembad ook mooi en groot, en ook schoon, mooie ligweide er om heen. Wel 90% duitsers in het hotel

Mooi, schoon, modern, servicegericht hotel, waar je van een fijne vakantie kunt genieten. Zeker 5 sterren waard.

Tip:Wij hadden een transfer geboekt via het hotel, een aanrader, zit je tenminste geen 3 uur in een busje die langs nog 30 hotels gaat, maar in een luxe auto, zodat je er binnen een uur bent.

Mooi zwembad

Peter
18-7-2011

Prachtige suite gehad, eten was geweldig. Minpuntje vind ik de losse bedden die schuiven en in 'n 5 sterren hotel moet toch wel 'n Nespresso of 'n Senseo op de kamer staan om 'n kopje koffie te kunnen maken. Personeel in de eetzaal mag wel wat vriendelijker zijn.

geweldig!!!!!

Marian
22-10-2010

we zijn net terug ,dit hotel krijgt van ons een dikke tien vooral wat de keuken betreft

het eten is super en wij boeken altijd 5* hotels dus hebben we wel ervarig op dit gebied.ook de zwembaden binnen en buiten en de lig plaatsen en de zonne bedden

de verzorging van de kamers ,het personeel er was geen minpunt te bedenken !

Fantastisch hotel voor de verwende vakantieganger

Benno en Melanie
9-5-2010

Net terug van een week in dit hotel. Is gewoon de 5 sterren waard. Perfecte bediening, fantastisch eten, uitstekende kamers (alleen jammer dat de twee persoons bedden niet vast aan elkaar staan, ze schuiven), lekker zwembad (en spa binnen). We zouden er zo weer naar terug willen. Wel wat oudere gasten en veel Duitsers, verder weinig Engelsen en ook weinig Nederlanders.

Veel 5 sterren hotels bezocht, maar deze staat tot op heden op de 1e plaats. Verder zijn de prijzen van de consumpties heel acceptabel. Dit in tegenstelling tot veel andere 5 sterren hotels. We hadden op het vliegveld een auto gehuurd en bij het hotel was er meer dan voldoende parkeergelegenheid.

Helemaal Te Gek!

Jordi
28-2-2010

Het was een van mijn beste vakantie`s

Vooral het eten was heerlijk...

Leuke faciliteiten en goede service..

Gewoon TOP!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hipotels Hipocampo Palace in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hipotels Hipocampo Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.