Aparthotel Hipotels Cala Millor Park

Aparthotel
Aparthotel Hipotels Cala Millor Park
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hipotels Cala Millor Park voor je op een rij gezet:

153 reviews over Aparthotel Hipotels Cala Millor Park in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig Hotel

Jan
8-9-2012

Ligging perfect, winkelstraat centrum op 100m strand op 250m taxistandplaats /bushalte tegenover hotel

Vriendelijk personeel.

Hotel is pas mooi gerenoveerd.

Eten is zeer goed!

Hotelkamer ruim en schoon!

Kortom een aanrader!!

Last minute geboekt

Arie
4-9-2012

Bij aankomst een vlotte check in, kamer is netjes al is het wat klein met 3 personen. Schoonmaak van de kamer kan beter. Bediening eetzaal correct, menu wat eentonig. Het is nu eenmaal onmogelijk om in dit concept alles vers te hebben. Wil je het echte mallorca zien, dan heb je in cala millor helemaal niets te zoeken, maardat staat los van het hotel. Wil je een strand vakantie en maakt het niet uit op welke locatie je zit, dan is dit perfect voor je. Tip: huur in nederland een auto vanaf 120 euro, ipv in het hotel met 500 euro voor 7 dagen ( wij 120 euro voor 10 dagen), leuk om het echte mallorca te ontdekken

super hotel

sanderke
30-8-2012

dit hotel is voor iedereen een aanrader zowel voor jong en oud,enorme propere en vernieuwde kamer,al het personeel is zeer vriendelijk en je word geholpen in 7 verschillende talen waarbij ook het nederlands,we komen er zeker terug

Zeker een aanrader!

AnNic
30-8-2012

Het hotel werd pas vernieuwd: badkamer met inloopdouche en infrarood-warmtelamp, confortabele brede bedden, veel kastruimte, flatscreen-TV aan de muur, en natuurlijk de noodzakelijke airco is aanwezig en is perfect instelbaar, zelfs vanuit je bed. Onze kamer was voldoende ruim voor 3 personen en had een riant terras.

De maaltijden zijn in buffetvorm, er is dagelijks een zeer uitgebreide en gevarieerde keuze.

Alle hotel-medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam en zowel aan de receptie als bij de voltallige animatie kunnen gasten in het Nederlands terecht. Het animatieteam werkt heel enthousiast, zonder zich op te dringen. Er wordt zichtbaar hard gewerkt om de kamers, het hotel en de omgeving (zwembad, inkom) netjes te houden.

Het hotel is zeer centraal gelegen, vlak bij winkels, strand (fijn zand, metersver licht aflopend), wandelboulevard, bushalte, centrum. Het zwembad is niet enorm groot en tot 1,55m diep. Steeds ligbedden beschikbaar.

Wij hebben ervan genoten!

Hipotels cala millor park

Hans Vermulst
22-8-2012

Het was een uitstekend hotel met een mooi en ruim appartement.

Ons uitzicht was prima (de zee op ongeveer 100 meter)

Klantvriendelijk personeel en mooi zwembad met gezellige bar.

In de directe omgeving Leuke boulevard, strand en gezellige winkelstraat.

De prijs/kwaliteitverhouding is gewoonweg goed te noemen.

De staat van de kamers is uitstekend en ze worden elke dag schoongemaakt.

Voor kinderen wordt er elke dag iets georganiseerd.

Uitstekend hotel zeker zijn 4 sterren waard

fam.Derycke
9-8-2012

prachtige kamers , eten zeer goed en veel variatie ,vriendelijk personeel zowel aan de receptie of aan de bar bij het zwembad of in het restaurant . Kindvriendelijk ,goed animatie team , wij hadden een suite kamer met zicht op zee . Zeer zeker voor herhaling vatbaar . Aan de receptie spreekt men vlot engels ,duits , en is er nicky die nederlands praat . Ook spreken er mensen van het animatie team Nederlands .

Super voor de hele familie

Sander
7-8-2012

Recent helemaal in schitterende stijl gerenoveerd. Aan de rand van het centrum, waardoor alles goed te voet te doen is. Hele ruime keuze in de eetzaal en beleefd personeel. Zelf hadden we een junior suite, die qua ruimte al onze verwachtingen overtrof. Ook het balkon was zeer ruim. Enige nadeel (zoals op zo vele plekken) is dat men niet optreedt tegen "reserveren" van zwembadbedden met handdoeken.

GEWELDIG HOTEL

Verbaeten-Peeters
25-6-2012

Alles , maar dan ook alles was in orde. Wij zijn er gekomen toen het vernieuwde hotel net 4 dagen open was . De gewone kamers zijn misschien een beetje te krap daarom zou ik iedereen aanraden een suite te boeken. Voor die paar euros meer heb je behoorlijk meer comfort. Het eten was uitstekend, en voor de service zijn geen woorden te vinden. In één woord een aanrader voor jong en oud. Ook voor mindervaliden is het een uistekend aangepast hotel. Wij gaan zeker terug. Aan de bali staat ook een nederlandstalig meisje Nikki, lekker handig .

Geweldig, alles was super!

Karin
17-6-2012

Alle kamers van het hotel zijn gerenoveerd !

Het is zo mooi geworden en het eten is zo geweldig! Een echte aanrader

Ook voor de 2de keer een geslaagde vakantie

Fam. van Dalen
12-10-2011

Inmiddels 4 x naar Mallorca geweest. Vorig jaar zomer en dit jaar aug. 2 weken in Cala Millor Park. Vaak overboekt, vorig jaar en dit jaar weer=wel goed opgelost maar niet leuk om vak. mee te beginnen. App. prima service en perfecte ligging t.a.v. lange wandelboulevard, strand en drukke winkelstraat. Idd app. schoon maar erg verouderd, ligstoelen zwembad hard aan vervanging toe. Nederlands sprekende recept. Nicky gaf aan, dat dit jaar echt wordt verbouwd/vernieuwd (vorig jaar gaf men nl. te kennen afgelopen zomer de renovatie al klaar te hebben)helaas niet gelukt. Inmiddels kennen we het hele eiland, echt schitterend, kontrast landschap oost en west is groot. Tip: Rijd met een auto vanaf Porto d'Antraitx langs de kustlijn naar Valldemossa/Soller=streling voor het oog.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hipotels Cala Millor Park in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hipotels Cala Millor Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hipotels Cala Millor Park scoort een 8.47 uit 10 op basis van 156 reviews.