Aparthotel Hipotels Cala Millor Park

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°14°
Aparthotel Hipotels Cala Millor Park
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hipotels Cala Millor Park voor je op een rij gezet:

153 reviews over Aparthotel Hipotels Cala Millor Park in het Nederlands

super hotel-goede ligging

maes
14-7-2016

goed hotel, proper - eten was heel lekker. wij hadden geen all in en de prijzen die je moet betalen aan tafel voor het drinken zijn heel schappelijk .

wel veel duitsers en de animatie is dan ook vooral aan de duitse klanten gericht wat soms wel jammer is voor de kleinste kinderen die de taal niet spreken.

verder is het heel goed gelegen dicht bij strand en centrum en toch rustig.

een aanraderer in Mallorca!

Prachtig Hotel ,zeer net en vriendelijk personeel

Deman Dirk
25-6-2016

Lekker eten ,prachtig gelegen , kraaknet ,vriendelijk personeel

Wifi is gratis in het volledig domein ,internet is betalend

Brandkoffer betalend 24 € voor 14 dagen,

Super mooi en goed hotel

HANS
25-6-2016

Alles klopt hier. Enige minpunt is dat all inclusive om 24 uur stopt en niet alles van de kaart beschikbaar is zonder bijbetalen.

Entertainment was redelijk maar voor kindern top

Let op: bij het diner is lange broek verplicht.

Dit geeft wel een nette indruk.

Vlak bij het strand en een Nederlands sprekende receptie

Wij gaan hier absoluut terugkomen!!

Een heel fijn hotel

J Kuperus
5-6-2016

Een week hier verbleven met onze zoons, schoondochter en kleindochter van anderhalf. Kwamen laat aan, maar konden nog wat eten indien we dat wilden. Kregen de kamers bijelkaar zoals gevraagd. Zowel de junior-suites als de "gewone' kamer waren zeer ruim en zeer schoon. Ook een heerlijk groot balkon. Hotel ligt in het mooie, rustige en groene gedeelte van Cala Millor met leuke winkelstraten vlakbij. Ook het fijne strand ligt vlakbij. Kregen de eerste avond een tafel toegewezen in het restaurant en dat was onze tafel voor de gehele vakantie. Een heel groot pluspunt. Personeel heel vriendelijk. Bij alle maaltijden voldoende keus en heerlijk van smaak. Minpuntje dat bij de zwembadbar de snacks van de kaart niet bij de all-in behoren. Altijd voldoende ligbedjes. Kluis kost 12 euro en borg voor handdoeken is 15 euro per handdoek en contant te voldoen. Wifi gratis en werkte goed. Hotel is niet te groot en overzichtelijk en geschikt voor kinderen t/m de basis- schoolleeftijd. Wij hebben met zn allen een heerlijke week gehad in dit fijne relaxte hotel en zeker voor herhaling vatbaar.

Aanrader!

Helma
27-8-2015

Positief: schoon hotel,onze junior-suite was zeer ruim, zeer vriendelijk personeel, heel veel keus in lekker eten, zwembad groot en schoon, ligbedjes genoeg, animatie zorgt voor voldoende vermaak, vlakbij levendige centrum maar geen hinder van lawaai, aan de boulevard veel terrassen, aan zee watersporten (bananenboot, parasailen, jetski). Een straat achter de boulevard een gezellige lange winkelstraat met terrassen. Minikermis, ritje toeristentrein, paardenrit, segway, electr.stepjes. Spreek vooraf de prijs goed af. Je wordt belazerd waar je bij staat.

Heerlijk hotel, zeer netjes en vriendelijk

ramona Bisselink
23-7-2015

Heerlijke week gehad in dit hotel. De juniorsuite is met kinderen ideaal. Ook het balkon is zo groot dat je er heerlijk s avonds kunt zitten als de kids slapen. Eten perfect. Redelijk druk, maar zeer groot assortiment. Ook het ontbijt op de vertrekdag om 6 uur smorgens hebben we echt gewaardeerd. Leuke shows s avonds, geen heel hoog staand niveau maar een animatieteam die erg hun best doen. Waterpolo en volleybal in het zwembad was favoriet bij onze zoon van 10jr. Overwegend Duitsers in het hotel, een enkele Nederlander, engelman en Belgen. Maar allemaal gezinnen, van niemand last gehad.

Prima hotel

tinus610
18-6-2015

Zeker een van de mooiere hotels in de buurt. De kamers waren schoon, ruim en een mooie badkamer. Het eten is prima en het personeel bij de bar is erg vriendelijk. De animatie shows stelden niet heel veel voor, maar waren wel vermakelijk. Het zwembad is wat aan de kleine kant en hier ben je nog wel een keer op uit gekeken.

Al onze verwachtingen overtroffen

Monique
15-6-2015

Wij hebben een super vakantie gehad!

In de ochtend geen handdoekje leggen, als je later komt dan is er nog plek genoeg.

Kamers zijn prima in orde. Eten? zo goed als dit hebben wij het nog niet meegemaakt. Keuze genoeg en erg lekker. Ze presenteren het eten ook op een leuke manier.

De animatie is ook goed. Hotel is vlak bij de winkelstraat en boulevard. Je kan ook fietsen langs de kust, heerlijk.

Dit hotel is een aanrader....

schoon hotel

miek
26-6-2014

Zitten momenteel in het hotel. Wij hadden een standaard 2 persoonskamer en die zijn erg ruim. Goede schoonmaak mooi interieur. Het eten is perfect zowel diner als ontbijt. Het hotel heeft een handdoekservice waar je borg voor betaalt.hotel is heel centraal gelegen tussen strand en winkelstraat. Een minpunt, de bedden zijn vrij hard. Al met al een mooi rustig en zeker 4 sterren waard hotel.

Fantastisch hotel! Op naar de 7e keer!

Sandra
24-6-2014

Vorig jaar zijn we voor de zesde keer geweest. Het hotel heeft een zeer gunstige ligging, binnen een paar minuten ben je op het strand en loop je de autovrije boulevard/centrum in. We hebben de complete metamorfose van het hotel in de loop der jaren meegemaakt. Sinds de renovatie is het helemaal geweldig. Mooie, ruime, zeer schone kamers. Alles is zeer schoon, inclusief het zwembad, terras en de eetzaal. Het eten is zeer goed en gevarieerd, er is voor ieder wat wils. En als je een late vlucht hebt, staat er midden in de nacht eten en drinken voor je klaar! Animatie is er de hele dag voor jong en oud. Voor de kinderen is er speciaal de miniclub. En last but not least, het team van het hotel is het beste wat je kunt hebben! Ze doen hun uiterste best van 's morgens vroeg tot 's avonds laat om het hun gasten naar de zin te maken. Het is elke keer opnieuw weer een gevoel van 'thuiskomen bij vrienden', als we met open armen worden ontvangen! Velen kennen we tenslotte al jaren!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hipotels Cala Millor Park in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hipotels Cala Millor Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.