Aparthotel Hipotels Cala Millor Park ****

Review geschreven door Primusjan

Fantastisch hotel

Primusjan
27-9-2016

Prachtige ligging aan het mooie zandstrand (ligplaatsen te betalen). Mooie en lange wandelboulevard met naastliggend fietspad. Talrijke bars met avondoptredens langs de boulevard. Mogelijkheid tot fietstochten in de omgeving. Winkelwandelstraat vlak aan het hotel. Zeer vriendelijk (ook Nederlandstalig) onthaal. Vriendelijk personeel. Zeer ruime kamers met zeezicht. Zeer lekkere en gevarieerde keuken met dagelijks verschillende keuzemogelijkheden. Leuk zwembad en ligplaatsen zonder 'handdoekleggen'. Groot buitenterras met beachbar. Iedere avond animatieoptreden.

Wel zeer gericht op Duitsers.