Aparthotel Hipotels Cala Millor Park

8,5

17 reacties Aparthotel Hipotels Cala Millor Park

Handdoekenservice

Andres, 22-8-2016
Wij gaan hier volgende week naar toe. Weet iemand of er een handdoekenservice bij het zwembad is?
0 reacties

Snacks

Anne, 24-7-2016

Wij gaan volgende maand naar Cala Millor Park. Nou hebben wij een dochter van 1.5 die erg hongerig is om vaste tijden.. haha.

Wat voor snacks zijn er te krijgen? Hoort dit bij de all in?

0 reacties

ligbedden zwembad

Monique, 14-12-2014
zijn de rugleuningen van de zwembadbedjes verstelbaar?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Hipotels Cala Millor Park voor je op een rij gezet:

Kamers

Esther, 23-12-2013

Beste vakantieganger,

Wij willen met ons gezin, 4 pers. graag dit resort boeken...maar verschillende reisorganisaties bieden kamers tot max. 3 pers. aan. Betekent twee aparte kamers. Kopt dit...of kan het anders...?

Alvast bedankt!

kamers

h .v.d, 8-11-2013
Ik zie op een foto een kamer met keuken welk type is dit? Junior Suite?

matrassen

miek, 3-11-2013
Weet iemand of de matrassen in dit hotel hard zijn of gewoon normaal.

All in op vertrekdag

Daphne, 29-1-2013

Wij gaan in de zomer naar Hipotel Cala Millor Park. Nu vliegen wij de terugweg pas om 9 uur 's avonds terug. Nu is mijn vraag of iemand weet hoe dit gaat met de all in formule op deze laatste dag. Omdat je normaal gesproken vaak rond 12 uur uit de kamer moet. Hopelijk kunnen we dan nog wel gebruik maken van de all in formule.

Bedankt alvast.

Groet,

Daphne ter Braak.

Margreet, 9-12-2012

Wij hebben geboekt voor Cala Millor Park.

Waar ik alleen nog benieuwd naar ben: is er op het dichtsbijzijnde stuk strand

ook verhuur van ligbedden en een parasol? En wat zijn hier dan ongeveer de kosten van?

B.v.d. voor een antwoord.

lange broek

Hurtecant Geert, 17-7-2012

is het verplicht voor s'avonds een lange broek aan te doen om te gaan eten of is drie kwart broek ook ok?

vriendelijke dank

koffiezetaparaat

maria, 14-7-2012
Weet iemand of er een koffiezetapparaat op de kamer aanwezig is? Kan het nergen bij de info vinden.