Aparthotel Hipotels Cala Millor Park

Aparthotel
Aparthotel Hipotels Cala Millor Park
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hipotels Cala Millor Park voor je op een rij gezet:

156 reviews over Aparthotel Hipotels Cala Millor Park in het Nederlands

fantastisch

ingrid
30-1-2018

ligt lekker bij het strand en het centrum eten is zeer iedere avond een ander thema echt heel schoon en fijn hotel aardig personeel gaan voor een tweede keer in juli

Over de top.

Henk
7-9-2017

Zwembad prima. Geen bubbelbad ( niet los en ook niet in zwembad).

Prima buitenzwembad om even in op te frissen.

Binnenzwembad was gedurende de hele vakantie gesloten. Leuk voor de folder (en voor het aantal hotel-sterren) maar daar heb je dus helemaal niets aan.

Eten (all inclusive) is perfect en zeer compleet met iedere dag andere bufetten.

Pakweg zon 350 bedjes aan het zwembad

Fitness ruimte aanwezig: 1 cross trainer, 1 loopband en twee home trainers (fietsen). Is beperkt en was soms onvoldoende in de tijd dat wij er waren.

Bedden zijn ruim en slapen goed.

Hygiëne prima.

De airco op de kamers werkte slecht. Tussen 8 uur en 14 uur werd deze uitgeschakeld door het hotel (i.v.m. schoonmaak) en buiten die tijden werkte deze zeer beperkt

Ligging: Dicht bij strand. (100 Meter)

Dicht bij winkels (50 meter)

Vriendelijk personeel.

Geen Nederlands sprekend personeel.

Goede animatie.

Duits georiënteerd hotel maar met Engels kom je ook een heel eind.

Op de hotel tv zitten 72 tv zenders waarvan het grootste deel Duitstalig en één Nederlandse zender (BVN)

Strand:

Fantastisch!

Christa van Herk
30-8-2017

Super goed hotel!

Schoon en wordt ook goed schoon gehouden elke dag weer.

Ook als alleenreizende krijg je een grote kamer met uitstekend uitzicht, je wordt dus niet ergens zomaar weggestopt.

All-inclusive formule uitstekend, eten is van zeer goede kwaliteit en warm, dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Het animatieteam verzorgt in de avonduren professionele shows, toppie!

Elke show duurde helaas maar een uurtje, veel te kort, ik had er elke avond wel uren van willen genieten.

Personeel zeer vriendelijk en bij drukte in de avond op het terras werkt zelfs de manager mee om alles gladjes te laten verlopen.

Het personeel in dit hotel werkt op elk front als een goed geoliede machine.

Handdoekenservice, ligstoelen service op het strand en zelf bij het zwembad kun je luxe 2-persoons overdekte ligbedden huren.

Slechts 1 minpuntje, de toezichthouder bij het zwembad begon zijn dienst pas om 10.30 uur, terwijl er dan al mensen uren aan het zwemmen zijn.

Dus of toezichthouder eerder laten beginnen of zwembad vanaf bepaalde tijd pas open.

Mooie, gezellige plaats.

Christiaan Gezels
29-7-2017

Mooi hotel, met zeer vriendelijk personeel, lekker eten en ook met elke avond optredens.

ontgoocheld

VS
9-6-2017

eten was ok , zwembad ook ok

de rest niet

Guillem Rosselló (Hotel Manager), Director, 12-6-2017

Dear VS,

We are sorry you didn't enjoy you stay by us. It's a pity you can not explain to us which are the reasons for that, so we could try to improve all pooints you could think we should.

It's really a surprise to see you were not satisfied with 2 of our best points: service and rooms. As you can see in the others reviews, most of our guests think we are quite good in this 2 aspects.

Anyway, perhaps you'll finally give us another chance to show to you, that others reviews are right ant that we can do it as good as they say.

Regards,

Guillem Rosselló

Een aanrader!

Joke Wernke
5-6-2017

Super verblijf gehad in dit hotel. Mooie ruime kamer. Heerlijk eten met heel veel keuze. Vriendelijk personeel. Handdoekenservice ( Borg). Op loopafstand het strand, kosten 2 bedjes, parasol en kluisje € 13.50 per dag. Gezellige boulevard en winkelstraatjes. Met openbaar vervoer goed te doen naar Palma en/of Porto Cristo. Fiets huren, ook mogelijk bij het hotel, maar om de hoek is goedkoper, € 6.00 per dag. Aan de overkant van het hotel is een informatieburo (vvv).

Fantastisch hotel

Primusjan
27-9-2016

Prachtige ligging aan het mooie zandstrand (ligplaatsen te betalen). Mooie en lange wandelboulevard met naastliggend fietspad. Talrijke bars met avondoptredens langs de boulevard. Mogelijkheid tot fietstochten in de omgeving. Winkelwandelstraat vlak aan het hotel. Zeer vriendelijk (ook Nederlandstalig) onthaal. Vriendelijk personeel. Zeer ruime kamers met zeezicht. Zeer lekkere en gevarieerde keuken met dagelijks verschillende keuzemogelijkheden. Leuk zwembad en ligplaatsen zonder 'handdoekleggen'. Groot buitenterras met beachbar. Iedere avond animatieoptreden.

Wel zeer gericht op Duitsers.

Wij hebben genoten!

Denise
23-9-2016

Mooi en zeer schoon hotel!

De kamers zijn lekker ruim en worden uitstekend schoon gemaakt. Personeel is dan ook zeer vriendelijk. Eten is van zeer goede kwaliteit maar organisatorisch kan het beter. Live cooking en warm buffet zijn bij elkaar, wanneer je geen live cooking wil moet je lang in de rij staan. Maar voor de rest alleen maar goeds over dit hotel! Wij komen zeker nog eens terug!

verkeerde keuze

De Landtsheer Alex
15-9-2016

goede ligging ,mooie kamers,hard werkend vriendelijk personeel,volledig duits andere taal word soms moeilijk begrepen,restaurant volledig dicht buiten eten is niet mogelijk,ruimte genoeg maar het gedeelte waar het eten staat is veel te klein,er is slechts 1 warme toog van ongeveer 5 meter dus altijd aanschuiven,het eten is altijd warm zeker een pluspunt,handdoeken leggen is niet nodig ook al is het zwemdok niet super groot ,er is altijd plaats,poolbar is gezellig maar word voor alles gebruikt,wanneer je s'avonds opgekleed een aperitief wil nemen voor het diner 1 keuze,de poolbar op dezelfde kussens, terwijl er een aperitiefbar is maar niet word gebruikt,voor de avondshow herhaald zich dat,de kwaliteit van de all-in dranken is beneden alle pijl,wil je iets normaal,ik spreek niet van premium dranken, dan is het bijbetalen,wil je een arabisch bed gebruiken aan het zwembad ,wat dacht je bijbetalen ,minibar op de kamer idem,safe van hetzelfde niet tegenstaande dit geen goedkoop hotel is,goede raad voor iedereen, schrijf juiste recenties zo worden gebruikers van zoover nog beter geholpen in hun keuze,slotsom voor ons was dit niet de juiste keuze maar ondervinding is nog altijd de beste leer.

Wij hebben all-in. Goed eten, super animatie voor onze dochter van 3,5. We zouden zeker terug komen moest het niet zijn dat de airco van 8 am tot 2 Pm niet funcioneert. We hebben een kamer op het bovenverdiep wat inhoudt dat de temperatuur in de kamer doorgaans 27-29 C is. Niet wat ik van airco of 4 sterren verwacht. Veel van de reiskwaliteit zal dus afhangen van de kamer die je krijgt!!

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hipotels Cala Millor Park in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hipotels Cala Millor Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hipotels Cala Millor Park scoort een 8.47 uit 10 op basis van 156 reviews.