Géén boekingskosten
SpanjeMallorcaCala MillorAparthotels Cala MillorAparthotel Hipotels Bahia Grande

Aparthotel Hipotels Bahia Grande

SpanjeMallorcaCala Millor

8.2FantastischScore uit 17 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Hipotels Bahia Grande

• 6wa.harmsen01-09-2012

Goed hotel (eten en kamers) maar niet opnieuw

Eten zeer goed, enorme keuze van smakelijk bereide gerechten en op donderdag een buffet met speciale gerechten en een proeferij van Marjoricaanse drankjes en snacks Schoonmaak zeer goed, . kamer goed. Als half pension gast wordt je gelijk behandeld als de All inclusief gast, zeer kleine plastic glazen bier (20 cl??) , appelsap uit het pak verdunt met water (pas als je hierover gaat klagen bij het personeel dan kan het wel opeens normaal) terwijl je wel het volle bedrag betaald, De prijzen van de (verdunde) drankjes zijn gemiddeld (veel) hoger dan in een willekeurige bar in het centrum. De receptie doet niets met je klacht. Animatie is slecht mede door de zaal (binnen) waarin deze plaatsvindt, 4 grote pilaren belemmeren het zicht op het kleine toneel waardoor iedereen op elkaar gepakt zit. Jammer, voor ons is dit hotel zeker geen 4 sterren waard. Verder is Cala Millor en dus ook dit hotel gericht op de Duitse vakantieganger waardoor je het idee hebt in "tropisch Duitsland" te zijn.

• 8Noortje21-06-2012

Super ligging en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gelegen aan een gezellige boulevard met veel leuke eetgelegenheden in de buurt.

• 9Bert en Marja Orsel06-06-2011

supergoed hotel, zéker 4 sterren waard

Prima hotel, zéker 4 sterren waard! Supergroot appartement,prima schoon,goede bedden,groot balkon,uitstekend eten (wij hadden halfpension,alles in buffetvorm),vriendelijk en servicegericht personeel,klein zwembad(ligstoelen staan wel dicht op elkaar),wel prachtig zonneterras op 2e etage,animatie simpel,prachtig strand op steenworp afstand,ligstoelen+parasol wel prijzig €10,50 per dag. Hotel grenst aan bos/duingebied waar je heerlijk kan wandelen naar Castel Punta de N'amer,als je daar bent kan je met een mooi uitzicht een lekkere lunch gebruiken. Centrum Cala Millor op 10 minuten loopafstand, hele lange boulevard met eetgelegenheden,terrasjes en winkeltjes.Tip:maak een bootochtje langs de kust of wandel naar Son Servera (±5 km) om daar de vrijdagse ochtendmarkt te bezoeken(heel gezellig).Je kan bij het hotel ook fietsen huren. Wij hebben een supervakantie gehad en raden dit hotel zeker aan. Komen er vast en zeker nog eens terug.

• 9Marco01-09-2010

Perfect hotel

Zeer ruime en mooie kamers, erg goed eten en het strand op 1 min lopen. Zwembad inderdaad klein, maar wie gaat er aan een zwembad liggen als je op 50 mtr een hagelwit zandstrand hebt met glashelder water?? Binnenzwembad is gewoon open (!) alleen tot 19 u 's avonds, maar voegt echt niets toe als het 30+ graden is... Wij kregen de laatste dag een sleutel om ons hier op ons gemak te douchen en om te kleden ivm onze late vlucht, was top geregeld zodat we van onze laatste dag gewoon genoten hebben. Dat mensen zichzelf moeten laten vermaken door animatie is hun gebrek, en als 90% van de hotelgasten Duits is, is het logisch dat de animatie niet voor die 2 Hollanders in een andere taal plaatsvindt... Dat je moet betalen voor strandbedden en cocktails lijkt me vrij gebruikelijk, maar je HOEFT het niet te nemen. Typisch Hollands om weer te zeuren over de prijzen. De belangrijkste dingen zijn top

• 9Catherine18-07-2010

Prima hotel met leuke ligging

Wij waren in dit hotel gedurende een weekje begin juli. Ruim apartement, heel verzorgd en proper. Vriendelijk personeel met veel aandacht voor de kindjes. Het eten is lekker en gevarieerd. Enige minpuntje is het kleinere zwembad. Maar we zijn er wel ingeslaagd elke dag een ligstoel te vinden, dus dat valt mee. Veel Duitsers, maar een deftig publiek, voornamelijk mensen met kinderen. Dit was een prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. De animatie was leuk maar niet opdringerig, veel faciliteiten voor de kindjes: babybedjes met echte matras, kinderstoelen in restaurant, kinderbadje, speeltuintje, buggy's te huur, ... Zorgeloos op reis met je kleine ukjes!

• 8Eva27-06-2010

leuke vakantie!

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel. Het is rustig gelegen, in een mooie en moderne omgeving. Vlakbij het strand en op wandelafstand van het centrum. Zeer kindvriendelijk personeel!! Het eten was over het algemeen lekker en gevarieerd. Het avondeten is soms wel heel druk waardoor men soms wel een beetje moet wachten. De kamer was mooi, functioneel en net. Enig minpuntje van dit hotel vind ik het zwembad. Het zwembad en de omgeving errond is misschien iets te klein voor de grootte van het hotel waardoor het soms wel druk en lawaaierig is en niet echt gezellig. Maar verder zijn wij zeer tevreden over dit hotel!!

• 9Peter und Kirstin mit Familie26-02-2010

Schöner Familienurlaub in überschaubarem Hotel

Modernes Hotel der Kette Hipotel. mit ca. 160 Einheiten auf 8 Stockwerken. Zu Empfehlen sind die Zimmer ab dem 4. Stock, Richtung Pool. Die Hotelgröße ist sehr angenehm, die Anlage überschaubar. Neuere Bauart, Pool- ind Liegebereich (wahrscheinlich bei Vollbelegung etwas zu klein), Sonnenterasse. Spielzimmer für Kleinkinder. Ende Mai war der Altersdurchschnitt etwas höher, überwiegend deutsches Publikum. Behindertenfreundlich - auch für Rollstuhlfahrer geeignet.

Das Hotel wird sehr sauber gehalten. 6 Tage Reinigung der Zimmer. Pooltücher gegen Kaution.

Wir hatte AI gebucht - würde ich auch nicht anders machen.

TOP Lage am Randes des langen Strandes von Cala Millor. Angrenzend an das Naturschutzgebiet Punta de n'Amer. Der Superstrand (ist nicht in Worten auszudrücken) ist in 2 Gehminuten durch einen Fußweg erreichbar. Der Strand ist sehr sauber. Schirme und Liegen gegen Gebühr. Weit flach abfallend ins türkise Meerwasser.

Wir wollen wieder hin!!!

• 9JoConnie01-09-2009

Uitstekend apartement hotel.

Prima hotel met ruime apartementen. Ligt aan de rand van Cala Millor, loopt lekker via boulevard naar centrum. Omgeving hotel is netjes en ruim opgezet met plantsoenen. Mooi strand op 100 meter, twee bedjes en parasol voor 10,50 per dag. Goede schoonmaak (6 x per week). Vriendelijk personeel, spreken goed tot redelijk Engels & Duits. Eten is goed verzorgd, ruime keus, en voldoende variatie. Animatie is voldoende, niet spectaculair, maar dat hoefde voor ons niet. Zwembad was tijdens onze reisperiode meestal niet voor 100% bezet -dus ruimte zat-, alleen jammer dat men meent de hele dag vrij harde moderne muziek te moeten draaien, terwijl er alleen maar gezinnen met kleine kinderen en echtparen waren. Tip om te uit te eten : restaurant Granada. Ga via hoofdingang hotel naar buiten. Na Hotel Sumba rechtsaf. Eten tussen Spanjaarden, vriendelijk, gezellig, spotgoedkoop en lekker. Zondag menu 12 euro = 3 gangen, fles wijn en water. Ook goed menu voor 8 euro. Zeker een aanrader.

• 8Gerard29-08-2009

Niet slecht, niet goed

Hotel viel over het algemeen wel mee. Pluspunten : Kamer was ruim en schoon, eten was elke dag goed, en de ligging is prima. 50 meter van het strand en 10 minuten lopen naar het drukke centrum van Cala Millor. Minpunten : oubollig entertainment, te weinig bedjes bij het te kleien zwembad en het mooie binnenzwembad blijft gewoon gesloten in de zomer. Gastvrijheid is niet helemaal optimaal. Je krijgt steeds het idee dat iets niet kan of niet mag, of gewoon extra geld kost. Internet, kluisje, whirlpool, cocktails kan wel maar kost extra. Iets later ontbijten of even genieten van het binnenzwembad kan dus gewoon niet. Jammer.

• 8Merel26-07-2009

Groot appartement en goede service.

We hadden een appartement op de eerste etage zonder all-inclusive. Appartement is groot maar wel gehorig. Personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Entertainment is in het duits. Zwembad is klein, maar je bent zo op het strand. Je moet wel op het strand betalen voor de bedden (staat niet aangegeven. is 10 euro per dag voor 2 bedden en 1 parasol). Loopafstand naar het centrum is kwartier.

Aparthotel Hipotels Bahia Grande info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)