Hotel Don Jaime

Met oudere kinderen

Prima hotel.

Jolande
24-8-2018

Apartement was goed. Zeer schoon en ruim. Apartementen aan de overkant van de straat. Vriendelijke mensen bij de receptie. Eten is gericht op de Engelse gasten. Maar je kunt hier prima ook gezond eten.

Geen aanrader

Carin Do
17-5-2018

Hotel eenvoudig. Vergeleken met andere 3 sterrenhotels max 2 sterren.

De kamers zijn eenvoudig en netjes maar heel gehorig. Entertainment in de avond klinkt door het hele hotel. Veel Engelse gasten die door de all inclusif formule dankbaar gebruik maken van de bar.

Zeer wisselende beoordeling

Miriam
27-5-2017

Het hotel ligt in het leuke stadje Cala Millor, net buiten t centrum (2 minuutjes lopen)De kamers zijn schoon, ruim en heeft prima bedden.

Het hotel is zeer Engels georiënteerd. Het ontbijt sprak ons dan ook absoluut niet aan, er wordt geen rekening gehouden met andere nationaliteiten. Erg vette en zoute producten en geen afwisseling per dag hierin.

Het hotel is zeer gehorig, je kunt de mensen in de kamer er naast letterlijk verstaan. Vriendelijkheid van het personeel was wisselend, lag eraan wie er achter de receptie zat. Bar personeel was wel erg vriendelijk.

Het hotel beschikt over een lekker zwembad en genoeg (gratis) ligstoelen. Ik zal persoonlijk geen tweede keer hier boeken. Vooral door de gehorigheid waardoor je om 6.00 uur door het opstartende personeel werd gewekt, s avonds laat na de bingo/karaoke en het naar bed gaan van andere gasten en het lawaai wat hiermee gepaard ging en het slechte ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Don Jaime voor je op een rij gezet:

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Jaime in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Jaime zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.