Aparthotel Ciudad Laurel

Aparthotel Ciudad Laurel
7,8

89 reviews over Aparthotel Ciudad Laurel in het Nederlands

Met jonge kinderen

Erg goed vakantiepark. Veel gezinnen met jonge kinderen in augustus. All inclusive was ook goed. Schoonmaak van de kamers was goed en de meeste personeelsleden waren vriendelijk. Er is een jong Duits animatieteam dat erg enthousiast is en dat ontzettend veel organiseert. Alles is wel in het Duits. Er is deze zomer 1 meisje in het team dat Nederlands praat. De sportschool is niet groot en er zijn apparaten die stuk zijn en die in de tijd dat wij er waren (2 wkn) niet gerepareerd zijn, dat is wel jammer. De speeltuin moet ook vernieuwd worden, maar vlakbij het park is een andere speeltuin. Wij hadden een heerlijke rustige kamer, maar je hebt ook kamers aan een weg. Erg leuk peuterbad met watertoestellen en een glijbaan en er hangt een hele grote emmer boven die regelmatig geleegd wordt en dan ontstaat er een splash.

Het eten was goed heet wat heet moest zijn er er wordt steeds bijgevuld en op bakplaten live cooking gedaan.

Gezinshotel, geen idee waarom mensen zeuren..

Chantal de page
6-8-2018

Ik zit nu letterlijk op het terras in het hotel naar de animatie te kijken. Ik zie zoveel mensen zeiken over het animatie, ondanks deze Duits is doen ze veel moeite voor de andere culturen en betrekken zowel kind als oudere. Eten is niks op aan te merken, alles gloeiend heet, wat zeuren mensen zeg.. toetjes staan er vollop en de bediening loopt de benen onder hun lijf vandaan. Receptie is gewoon Engels sprekend en vooral de kamers zijn erg groot en vooral schoon.

Ligging is erg fijn! Plastic bekers overdags en savonds glazen. Zwembad opend om 08:00 en er worden geen bedjes gereserveerd, erg fijn!! Een hotel vol met gezinnen. Zwembad is redelijk groot maar mocht groter. De snacks smiddags is niet super veel, gewoon een tussendoortje.. Traplift in het zwembad, pluspunt! De mensen die op dit hotel, voor deze prijs afgeven, moeten €500 meer uitleggen en naar een resort vertrekken. Groetjes uit beda.

Goed.Schoonmaak kan beter

Debbie
3-8-2018

Leuk park voor gezinnen.Wel jammer dat bij de animatie alleen in het Duits word gesproken.Schoonmaak van ons huisje was slecht.Hadden geen schoon beddengoed gekregen.We waren er 12 dagen.

Het eten was eentonig.

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding

Kees
1-8-2018

Leuk en gezellig familie vakantiepark

Voor kinderen tot 12 jaar is er genoeg te doen

Zwembaden zijn leuk zeker het bad voor de kleinsten tot 6 jaar

Personeel is gewoon super vriendelijk geen idee waar de vorige berichten op gebaseerd zijn, wij hebben dit totaal niet ervaren

Appartementen zijn gewoon netjes en is het goed vertoeven voor de nacht

Het eten is ook gewoon goed, wat ons betreft zeer geslaagd vakantiepark

Strand is niet ver 15 minuten en een taxi niet duur €5

Wat betreft de opmerking over Duitsers, totaal geen last van deze mensen als je dit vergelijkt met wat je anders treft in landen als turkijke. Zeker niet vergeten dat dit ook gewoon families met kinderen zijn

Geen tweede keer.

HERMAN
18-6-2018

In principe goed hotel. Maar zoals al meerdere malen verteld: voor rust zoek verder. 98% ouders met kinderen. En je moet leven met 99% Duitsers. Kamers goed. Eten kon warmer. Hygiëne kon beter. Vriendelijkheid receptie slecht. Voor ons vanwege de rust geen tweede keer.

Heerlijk verblijf

Sofie
14-6-2018

Vooral voor kinderen erg leuk en druk hotel. Zoek je rust zoek dan verder. Appartement groot en met airco. Mooi zwembad. Eten zeer goed. Mooie boulevard. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen. Personeel stug. Receptie onvriendelijk.

Prima aparthotel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Charlotte
14-9-2017

Dit aparthotel is bijzonder opgezet. Het bestaat uit 12 blokken met appartementen. Dit is allemaal gelegen in een vierkant rond het hoofdgebouw! Dit maakt het een gemoedelijk complex om te vertoeven. Het appartement was netjes en schoon. Het is niet nieuw maar wel alles wat compleet en schoon.

Het zwembad was wat koud maar wel heerlijk verkoelend. De bedjes rondom het zwembad zijn deels vernieuwd. Er zijn dus wat bedjes doorgezakt maar je kunt zien welke nieuw zijn en welke niet. Tijdens ons verblijf was er nauwelijks iemand die een bedje reserveerde dmv een handdoek. Hierdoor hoefde je niet vroeg je bed uit. Ook al kwam je later op de dag er was nog voldoende ruimte over om een plek te kiezen!

Het ontbijt en de lunch was prima verzorgd. Er was voldoende keuze en werd tijdig bijgevuld. Het avondeten hebben we daar niet genuttigd want we hebben elke avond een korte wandeling (10-15min) gemaakt naar Cala millor of Cala Bona voor een restaurantje. Zijn leuke plaatsen om te bezoeken!

uitstekend hotel, leuk voor gezinnen

i jonker
21-8-2017

schrijf een review om de voorgaande review even recht te zetten

Het hotel is absoluut niet smerig en de buffetten zijn zeer goed verzorgd en rijkelijk

Er hoeft voor de standaard drankjes en cocktails niets betaald te worden tot 23 uur s avonds. De sfeer is gemoedelijk en relaxed. Zijn hier nu voor het tweede jaar geweest.

Het zou leuk zijn wanneer het animatieteam uitgebreid zou worden met een Nederlandssprekend iemand. Ze doen echter zeker hun best.

De kinderen willen graag volgend jaar weer terug! (zegt genoeg lijkt me)

Geen aanradar

Shirley
13-8-2017

Het ligt wel overal dichtbij. Het hotel is echt smerig. Het eten was koud. Ik vond zelfs een stukje silverfolie in mijn lasagne en ga je dan naar de kok zo van maakt niet uit is normaal. Het zwembad is te klein en de dosering van het gloorgehalte was ook niet goed. Mijn moeder had de tweede dag al oorontsteking en ik zat de tweede dag al helemaal onder de uitslag. Personeel is ook niet echt vriendelijk en voor de niet alcholische dranken moet je betalen. En keuze uit frisdrank was ook maar beperkt. De kamers waren niet schoon, tegen het baf zat gewoon schimmel. Het is het rolstoelvriendelijk overal heb je trapjes en voor de w.c moet je in de kelder zijn. De gebouwen zijn ook niet voorzien van een lift dus je moet met je koffer van circa 20 kilo de trap op als je pech hebt vier hoog. Dus is echt geen aanradar

Prachtig complex, ruim en schoon

Irene
3-7-2017

Gemoderniseerde appartementen met ruime balkons. Mooi zwembad complex met apart kinderbad. Grote aangelegde tuin. Eten goed en voldoende variatie, All incl. formule qua snacks beperkt maar voor ons toereikend. Aardig personeel. Complex ligt rustig en buitenaf, naar strand is ongeveer 10 minuten lopen, via boulevard loop je richting stadje of andere kant op richting Cala Bona. Wij namen terug voor 4 euro een taxi. Meerdere leuke marktjes in de omgeving. Cala Millor is een gemoedelijke plaats met mooie stranden, boulevard en leuke terrasjes en winkels. Hotel en plaats echt een aanrader!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ciudad Laurel in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ciudad Laurel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.