Hotel Allsun Hotel Rossella

KinderhotelWeer vandaag26°22°
Hotel Allsun Hotel Rossella
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Rossella voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Allsun Hotel Rossella in het Nederlands

Anders

Zeker een aanrader

Collenstaart
19-9-2018

een mooie en vooral goed hotel, ruime kamers met een aparte slaapkamer. Bedden zijn in mij optiek wat te hard, maar het slaapt verder prima. Qua eten is er geen negatief woord te vinden van vers tot vette hap, alles is hier mogelijk. en qua variatie is er elke dag een ander thema. Personeel is op en top vriendelijk en vooral heel behulpzaam, elke dag (behalve zondag) worden de kamers netjes schoon gemaakt. Al met al vond ik het een heel goed hotel en zal ik het ook aanraden aan mensen.

Mooie tijd gehad!

C.Slingerland
3-8-2018

Wij vonden het een prima hotel. En we wisten dat touroperator een Duitse organisatie is omdat we al eerder met deze organisatie naar Lanzarote zijn geweest. De loopafstand naar het strand viel ons echt reuze mee. Vooral als je naar Calla Millor gaat om naar het strand te gaan! Anders moet je een hotel direct aan het strand boeken als je de afstand toch te ver vind! Hotels genoeg van Allsun! De kamers zagen er netjes uit en waren volgens ons wel gerenoveerd niet al te lange tijd geleden. Ook het eten vonden we prima er was voldoende variatie, Ook konden we gebruik maken van het andere hotel wat tegenover Rossella lag het Mar Blau. Het personeel was erg vriendelijk en ook leuke animatie. Vaak gingen we 's avonds nog een wandeling over de boulevard van Sa Coma of Calla Millor maken. En ik ging 's morgens vroeg hardlopen over de boulevard of door de duinen. We zijn wel tevreden met onze vakantie.

Had er meer van verwacht

Fam smits
18-10-2017

De bedden zijn hier niks, plat kussen die je moet dubbel vouwen om het nog een beetje comfortabel te maken hard matras.. de mensen zijn wel vriendelijk en de kamers zijnschoon. Ik had niet verwacht dat ze in een tijdperk als dit nog geld durfde te vragen voor de wifi: 15 euro voor 7 dagen per toestel.. zo geweldig was de wifi ook niet. Je moest ver lopen naar het strand zon 700meter.. het eten was goed het wisselde iedere dag af en er was veel keus.

Prima hotel

Angela
24-9-2017

Hotel is rustig gelegen tussen sa coma en cala millor. Alles is allemaal netjes en schoon. Ontbijt is goed en heel uitgebreid. Avond eten, wat van de bakplaat komt etc. Is prima. Het warme eten in de warmhoudbakken.. Was te doen.. maar wel steeds een beetje hetzelfde. In de omgeving kun je super eten.. voor weinig. Het enige minpuntje waren de harde bedden en platte kussens. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Verder een prima hotel. Strand op loopafstand

Goed hotel wel alles Duits.

Linda de jonge
8-9-2016

Airco is niet koel/koud genoeg . Bedden zijn slecht en kraken. WiFi moet je betalen en doet het de halve tijd niet . Verder alles netjes goed personeel . Winkels zijn wel een stuk lopen en minimale winkels. Palma hoofdstad is leuk en goed winkelen. Kinder animatie kan ook meer.

ll

Net Hotel, eten divers maar matig van smaak
16-8-2015

Over het algemeen een prima hotel, nette kamers en schoon! Het zwembad is ook mooi, alleen de hoeveelheid bedden en parasols te weinig (gasten van Hotel Mar Blau mogen ook van de faciliteiten gebruik maken, geldt ook andersom voor de gasten van Rosella ).

Het eten is all inclusieve, was zeker divers, maar niet echt smakelijk. Na één week waren wij daar wel soort van klaar mee.

Hotelmedewerkers over het algemeen erg vriendelijk.

Voor de zeer matige wifi moet je betalen, per 10 dagen 30 euro per telefoon..

Het hotel heeft voornamelijk Duitse gasten (zeker 95%).

zeer goed hotel

Mariëtte Hetebrij
21-7-2015

Net een dag of 5 terug vanuit Calla Millor, waar wij verbleven in Rosella. Een super hotel met bijzonder vriendelijk personeel, schone, moderne kamers, erg goed eten en een prima service. Rosella ligt tussen Sa Coma en Calla Millor in en beide plaatsen is ongeveer 10 minuten lopen. Wil je toch met de taxi, dan kost dit ongeveer 5 euro om naar 1 van deze plaatsen te gaan. De afstand naar zee was voor ons net iets te ver maar dat is dan ook het enige minpuntje wat we kunnen bedenken. Een echte aanrader!!

Een aanrader.

Aad Koeman
2-10-2014

Kamers heel ruim en schoon. Het eten geweldig uitgebreid, heel gevarieerd en kwalitatief van hoog niveau.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

De voertaal is Duits.

De afstand tot het strand is ca. 700 m.

De kamers worden 6x per week schoongemaakt.

De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.

Wij komen hier graag nog een keer terug.

Sinds twee jaar is dit hotel over genomen door de Allsun keten en in 2013 volledig gerenoveerd met als resultaat een hotel met prachtige appartementen, zeer goed eten en vriendelijk personeel. Overwegend Duitse gasten, animatie voor elke leeftijdscategorie. Officieel staat het hotel in Cala Millor maar het centrum van Sa Coma is iets dichter bij, je kan dus twee kanten op. Strand op circa 600-700 meter. Je kan tevens gebruik maken van de faciliteiten van het naastgelegen hotel Mar Blau. Het hotel is op basis van all-inclusieve, ruime eettijden met voldoende variatie in het eten. Tot 17.00 uur kan je drank en ijs bij de zwembadkiosk halen, na 17.00 uur is de hotelbar open. Badlakens tegen 10,-- borg te verkregen bij de receptie, douchefris en shampoo aanwezig in de badkamer. Bij de receptie kan je wifi kopen voor 20,-- per week. De oudere beoordelingen kloppen dus niet meer, ook de oude foto's kunnen orden vergeten want zowel binnen als rondom het zwembad is alles nieuw. Een aanrader!

2006

17/09 terug gekomen, 12 dgn vak

bob, bianca, bryan
21-9-2006

17/09 terug gekomen, 12 dgn vak. hebben een leuke tijd gehad. eten was uitstekend (ontbijt ietsje minder)werd goed bijgevuld. vonden wel gevarieerd. genoeg keuze: div. soorten vis, vlees, salade en vers fruit over de hele week genomen. met de aard. waren ze creatief: gepofte aard., kieltjes, aard.kroketjes, patat.

drinken zelf pakken en goed gekoeld, snacks goed bijgevuld. koek, gebak, brood, pizza.

het animatie team was TOP vooral JENTE is een leuke hollandse meid die na 5 maanden nog enthousiast was.

het strand is inderdaad verder dan in de gids staat vermeld, je zit tussen 2 plaatjes en is makkelijk lopent te doen ca. 10 min.

wij hebben geen last gehad van de duitsers en engelse mensen.

er waren genoeg bedden met veel ruimte er om heen.

de kamers en de schoonmakers waren oke.

er is een klein supermarktje op de hoek en er is een bushalte om de hoek (erg handig).

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Rossella in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Rossella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.