Hotel Allsun Hotel Bahia del Este

Hotel Allsun Hotel Bahia del Este
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Bahia del Este voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Allsun Hotel Bahia del Este in het Nederlands

Sterren niet waard

Nuria
19-11-2016

Prijs kwaliteitverhousding zeer slecht, sterren niet waard. Kamers zeer goed en personeel,vriendelijk maar dat was dan ook het enige positieve. Eten matig en weinig afwisseling. All inclusive cocktails beperkt tot 4 of 5 . Keuze voor andere dranken, wel,of niet allincluve zeer beperkt. alles bij betalen zoals wifi en kluis. Afgekookt water gevraagd , moest maar een waterkoker op borg nemen. Kamer en hal luxeus maar bar erg ongezellig, te weinig stoelen en tafels op terras en binnen een grote zaal met televisie. Puur duits hotel met duitse animatie team, Gasten, denk 90 procent duits, leken zich niet echt te amuseren, lachje kon er nauwelijks vanaf. Nooit meer.

Slechte prijs / kwaliteit verhouding

Meuwissen
20-10-2016

Ligging perfect. Kort bij de winkelpromenade, de boulevard en het strand.

Te weinig ligstoelen in de zon. Stoelen werden vanaf 7.00 uur al gereserveerd ondanks verbod (brief op kamer). Strandlaken is voor 2 dagen.

Eten is matig, veel van hetzelfde. Groenten in saus, gegratineerd of gefrituurd.

Kamer is modern maar klein. Bagage moet op enige aanwezige stoel. Badkamer is ruim.

Personeel is heel vriendelijk.

Goed hotel met een prima ligging.

WG
16-8-2015

Het hotel is netjes en het te eten was goed.

Vriendelijk personeel. Ligging kort bij het prachtige strand.

Minpuntjes zijn de erg harde matrassen en het niet hebben van gratis Wifi.

Animatie stelt niet veel op.

Wat opviel dat er bijna geen kinderen waren.

Top Hotel

Harry en Linda
8-8-2015

Goed kleinschalig hotel. Super vriendelijk personeel, schone ruime kamers en ontzettend heerlijk eten!!

Veel variatie en zelfs champagne bij het ontbijt..

Ligbedden waren er ook voldoende bij het zwembad.

Kortom, prima hotel!

Dit hotel is echt een aanrader

Jansen
12-5-2015

Uitstekend hotel, schoon en netjes. Mooie eetgelegenheid met buitenterras met prachtig uitzicht. Kamers zijn goed, wij hebben met 3 personen op één kamer geslapen, de bedden waren goed, ook het bed voor de derde persoon was een normaal bed (geen slaapbank). Ontbijt, lunch en diner zijn ook goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is zijn 4,5 ster meer dan waard.

Goed hotel.

Anita
23-10-2014

Bahia del Este is een leuk en goed hotel met een prima ligging. We werden vriendelijk ontvangen. Het personeel doet er van alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Het eten is goed en de kamers zijn schoon.Als je een klein parkje oversteekt zit je meteen aan het strand. Er is ook een boulevard langs het strand waar je een heel eindje weg kunt lopen. Achter het hotel ligt een leuke winkelstraat met terrasjes. Een hotel waar je het gevoel hebt echt met vakantie te zijn.

Leuk hotel

Stephanie
11-9-2014

Hotel Bahia del este is een leuk en goed hotel. Verwelkomen met een glaasje cava. Kamers zijn er netjes en worden 6 x per week schoon gemaakt. De bedden zijn wel echt heel hard dat is een minpuntje. Wij lagen tegenover een engelse pub natuurlijk veel lawaai maar met de deur dicht hebben we hier weinig last van gehad. Het eten is goed, het mag wel wat gevarieerder en soms net iets warmer maar verder niks te klagen. De bediening is zeer vriendelijk en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Hotel ligt erg centraal, kleine parkje oversteken en je zit aan het strand. Aan de achterkant van het hotel ligt de boulevard met allemaal leuke winkeltjes. Cala millor is erg gericht op duitsers. Hier verder absoluut geen problemen mee gehad. Animatie was niet altijd geweldig in de avonden het seizoen is dan ook al voorbij.

Op zich een mooi hotel vlak bij het strand echter 9 nachten in "rioollucht" geslapen ondanks goede wil van techneut welke het probleem niet heeft opgelost. Voor WiFi moet worden betaald max. 2 apparaten. Vind ik niet erg maar dan verwacht je een goede verbinding, niet dus.

Een meegenomen ipad niet gebruikt omdat onze beide telefoons al waren aangemeld en geen zin had om nog eens te betalen (€ 20 voor 10 dagen) voor een wifi met een slechte verbinding (bandbreedte). E.e.a. had de receptie bij het inchecken best mogen vertellen. Tegenover onze kamer een Engelse kroeg waar ze iedere avond een luidruchtige karaoke hadden tot 12.00 uur maar wat gaat vervelen. Eten was niet spectaculair maar goed.

'"super hotel"

M.Paulissen
23-8-2014

Dit hotel is GOED, totaal geen klachten!! Goed eten, zeer gevarieerd en zeker ook warm!! Bediening heel vriendelijk. De ligging is ook prima, niet te druk. Hotel is 3 jaar geleden gerenoveerd, inrichting is modern, stijlvol en zeker ook schoon!! De meeste mensen waar wij mee hebben gesproken ter plekke waren er al voor de 3e, 4e en zelfs 6e keer. Dit zegt genoeg!

nooit meer

p.donners
8-7-2014

geen vier en een halve ster waard hooguit 3 eten vaak koud weet niet wat ze vinden van all inklusiv e maar dat stelde helemaal niks voor geen snacks slecht weer gevraagd om in binnenbad te zwemmen was gesloten sauna was gesloten dus raad ik iedreen aan niet naar Hotel Bahia del Este in Cala Millor in Mallorca te gaan en zeker niet bij touroperator te boeken want die doen niks met klachten overigens was mijn vrouw helemaal blauw op haar na massage hebben we fotos van en terplaatse bij reisleiding van touroperator gemeld doen ze niks mee en daarvoor hebben wij voor twee personen 2200,-euro betaald.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Bahia del Este in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Bahia del Este zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allsun Hotel Bahia del Este scoort een 7.77 uit 10 op basis van 31 reviews.