Aparthotel Zafiro Cala Mesquida ****

Aparthotel Zafiro Cala Mesquida ****

Aparthotel Zafiro Cala Mesquida
Aparthotel Zafiro Cala Mesquida
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Zafiro Cala Mesquida voor je op een rij gezet:

82 reviews over Aparthotel Zafiro Cala Mesquida in het Nederlands

mooie ligging; super met kinderen

Jeroen, 19-11-2017

Ondanks het grote hotel, merk je daar niet veel van. Ruim en luxueus opgezet. Erg leuk met kinderen. Kidsclub, animatieprogramma en trampolines buiten het hotel. Gelegen aan een van de mooiste stranden van Mallorca. Wel wat ver rijden van luchthaven (1,15u). Erg vriendelijk personeel. Restaurant is echter erg luidruchtig en heeft veel weg van een vreetschuur, ondanks de uitstekende kwaliteit van het eten. Ook is het elke dag wachten tot je erin mag, ivm beperkte capaciteit. Gezien de vele kinderen gaat dat best snel. Na 19u eten is ook een goede optie.

Geweldige plek!

Eva, 24-6-2017

Mooi gelegen hotel. Wel een lange transfer tijd, maar het is het absoluut waard. Veel te doen voor de kinderen, animatie is goed! Eten is ook goed, veel keus en divers eten iedere dag. Als je de gerenoveerde kamer boekt, heb je echt geweldige kamers. Nu 3 keer geweest. Aanrader!

super

dionne, 20-5-2017

alles prima super nieuwe kamer. heerlijk eten en dat voor weinig geld

Super

Jan Jaap, 18-5-2017

Heerlijk resort, ruim voldoende ligbedden rond de 6 buitenzwembaden. Tevens een binnenzwembad aanwezig. Vriendelijk personeel. Mooie verzorgde appartementen met uitstekende bedden. Schoon zandstrand, helder zeewater, verschillende wandelroutes. Een kleine supermarkt en 2 restaurantjes in de directe omgeving. Een huurauto is aan te bevelen bij een langer verblijf.

Fantastische vakantie

Bbianca Blom, 17-9-2016

goed hotel , vriendelijke bediening , wisselend eten overal Wifi

Genoten!

Boy Mingels, 8-9-2016

We hebben genoten van Hotel Viva Mesquida club! Pluspunten: Goede ruime kamers, leuke zwembaden voor jong en oud, lekker eten in zowel buffetrestaurant als a la Carte en goede all-in!!! Minpuntjes: weinig te doen in plaatsje zelf en drinkbar bij strand niet ai voor dit hotel?

Met een woord geweldig

Kimberley, 5-8-2016

Nog nooit zo mooi hotel gehad en wij gaan elk jaar

Het is er schoon netjes en heel veel eten

Het is echt een top luxe hotel, je hebt er een strand bar

Lekker eten overal ik heb echt een top week gehad om nooit meer te vergeten!!!!!

Super!

A. de Vries, 10-5-2016

Genoten!! Prachtig hotel, heerlijk eten, zeer hartelijk personeel, in het voorseizoen twee verwarmde zwembaden, andere baden nog fris in mei, maar wel erg mooi. In de nabije omgeving is weinig te doen. Je stapt vlakbij wel zo op de bus, maar die doet er erg lang over om bijvoorbeeld bij Porto Christo / grotten te komen. Bij Cala Radjada ben je echter zo. Dit is overigens een erg leuk plaatjes met een hele mooie boulevard! Bij dit hotel heb je een prachtig zandstrand. We hadden een fijne kamer, netjes en schoon, goed ingericht, met een fijn groot bed. De afmeting van het balkon is prima voor een gezin met twee kleine kinderen, gezien je hier toch weinig tijd doorbrengt. All-in boeken is zeer zeker aan te raden, je wordt ook dan echt behandeld als gast, heel fijn. Je kunt dan zelfs a la carte bestellen, erg lekker! Ook is de animatie goed verzorgt, vrolijke mensen, van alles te doen en elke avond een mini disco, gewoon top. Zeker een goed gevoel over gehouden aan deze vakantie! Vorig jaar ook een top hotel bezocht op Mallorca (Protur Safari Park), maar de Viva keten heeft zeker goed gescoord!

Cala Mesquida is een mooie baai en duingebied. Behalve het Viva Cala Mesquida park, club en resort is er in deze baai niets.

Je moet om iets meer van het eiland te zien echt een auto hebben. Of je blijft op het 'Viva-gebied', waar ze van alles organiseren voor jong en oud, elke dag. Er zijn restaurantjes, supermarktjes, een souvenirwinkeltje, en een autoverhuurbedrijfje.

Voor ons was het erg fijn om meer van het eiland te zien en daarom hadden we er een auto bij gehuurd. Om die te kunnen parkeren was het soms wel zoeken naar een plekje, dat lukte nu (in de meivakantie) steeds wel, maar in het hoogseizoen zal dat echt wel lastig zijn.

Het appartement was goed, wij zaten in het club-gedeelte, in gebouw 1. Het was compleet. We hadden een prima, ruime badkamer met een lekkere stortdouche, twee goede waskommen en genoeg ruimte om je spulletjes kwijt te kunnen. De kamer was goed, al zat de bank niet lekker. Dat kwam omdat het eigenlijk een bed is en dus te 'diep'om goed in te kunnen zitten. Wij hadden de pech dat het 's avonds nog te koud was om buiten te kunnen zitten.

De slaapkamer was ook prima, goede bedden, ruime kast met kluisje.(€ 17,50 voor een week)

De schoonmaak was bijna dagelijks en we kregen elke keer schone handdoeken en badlakens..

super mooie vakantie.

Frank en Suzanne, 6-5-2016

We hadden een appartement geboekt in de selection club van het resort gedeelte. We hadden prachtig uitzicht op zee met een eigen dakterras en jacuzzi. Personeel is erg vriendelijk en alles draait wel om de kids (voor ons een plus punt)

Dagelijks wordt er schoon gemaakt en worden de strand handdoeken vervangen. Dit schijnt alleen voor de Selection Club te gelden als ik de andere reviews lees. Daarnaast kan je kiezen om s'ochtends bij het italiaan restaurant a la carte te eten met uitzicht op zee. Dit is echt een aanrader, stilte, rust en dit voelt totaal niet massaal aan.

Ook het eten in de andere restaurants was een erg fijne afwisseling met het buffet restaurant. Eten is goed. En drinken is included door de half board plus. Locatie is inderdaad wat afgelegen, maar dat was voor ons een bewuste keuze, dat massale en onrustige hoeft van ons niet. Huur auto is wel aan te raden, maar dat lijk met sowieso handig als je het eiland echt wil verkennen.

Na 2 jaar Viva Mallorca was dit een leuke afwisseling, volgend jaar weer Viva, alleen weten we nog niet welke.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zafiro Cala Mesquida in Cala Mesquida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zafiro Cala Mesquida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Zafiro Cala Mesquida scoort een 8.57 uit 10 op basis van 94 reviews.