Aparthotel VIVA Cala Mesquida Resort & Spa

Aparthotel VIVA Cala Mesquida Resort & Spa

8.7Fantastisch

Spanje, Mallorca, Cala Mesquida

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor VIVA Cala Mesquida Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

102 reviews over Aparthotel VIVA Cala Mesquida Resort & Spa

• 2019
    9IJpe Visser23-07-2019

Een absolute aanrader aan het strand

Een mooi complex, goede kamers, goed eten. Wij zelf hadden kamer 5014 met een Swim-up, ideaal als je niet iedere dag aan de grote baden wil zitten, alles voor de rest op korte loop afstand. Met andere woorden, een fantastisch verblijf en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Jansen30-06-2019

Heerlijk!

Wij hebben het erg naar ons zin gehad en onze dochter van 3 ook. Zowel het park als de kamers zijn erg schoon en het wordt goed onderhouden. Prima bedden, echt fantastische douche en ruim balkon. Wij hadden een premiumkamer met uitzicht op het zwembad. Top! Animatie was super! Ze sloven zich echt uit, hebben allemaal iets teveel energie maar dat is voor de kids geweldig. Eten is prima, vooral ontbijt erg uitgebreid, avondeten en lunch in de bistro zijn lekker. Vlakbij het strand met mooi helder water. Enige minpunten die ik kan noemen zijn dat je in de buurt vrijwel niks kan doen, wij zijn met de bus naar een stadje gegaan, dat is goed te doen. Je zit ver van de luchthaven, dus reken op een lange transfer (ruim 2 uur). Er zijn weinig Nederlanders, vooral veel Duitsers. Op zich niet erg maar met kids wel jammer ivm vriendjes/vriendinnetjes. Zafiro hotels is überhaupt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Luus12-05-2019

Heerlijk!

Wat een heerlijke plek! Als je houdt van rust en niet van winkelen.. Zafiro is heel compleet en hardwerkende mensen! Elke dag weer!

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Cornelis Kapitein08-05-2019

Fantastisch (baby)kinderparadijs!

Heel leuk met (baby) kinderen. Mensen zonder kinderen zou ik afraden dit resort te boeken. Eten is fantastisch! Tip: boek een kamer met terras en jacuzzi (Royal Terrace). Kamers zijn wel gehorig. Rustige omgeving met mooi strand. Huur een auto voor als je meer vertier wilt. Transfertijd met bus is aan de lange kant.

Mateu Llobera - General Manager, Community Manager, 13-06-2019

Dear guests, Thank you so much for your fantastic review! We are so happy that you enjoyed your family vacation here so much – and that you loved the food and the sorrounding nature as much as we do.
    The Royal Terrace rooms with the views to the sea are indeed astonishing – thank you for making us proud.
    We hope we can welcome you back again in the near future. In the meanwhile we remain with best regards Your Viva Cala Mesquida Resort Team

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Corina05-05-2019

Zeker een aanrader.

Het is een mooi hotel, ruime kamer. In zit gedeelte keukentje, tafel met 3(!) stoelen, bedbank voor de kinderen, balkon met 3 stoelen (telkens eetkamerstoel buiten gezet). Ruime slaapkamer (dekbedhoezen kennen ze niet, laken met dekbed) goede badkamer. Allerlei gratis activiteiten: fitness, tennis, midgetgolf en uiteraard zwembaden waarvoor je badlakens krijgt. Binnenbad was verwarmd buiten niet, was nog erg fris. In het dorpje is er verder niets, dus of all inclusive of auto huren. In Cala Ratjada genoeg leuke restaurantjes en winkeltjes. In het hotel leuk animatieteam en elke avond wat te doen. Helaas voor de kids van 12-15 maar 1x programma, maar dat vonden onze kinderen niet erg. Wij zaten in gebouw 3 met zwembadzicht, hier hoorde je niets van de bar. Het hotel ligt vlakbij het strand. Vriendelijk personeel. Was heerlijke week. Parkeren met huurauto lastig, weinig plek. Het museum van Rafa Nadal in Manacor is leuk om te bezoeken.

Mateu Llobera - General Manager, Community Manager, 13-06-2019

Dearest guests, Thank you so much for making us smile. It is always a pleasure to hear when our clients have enjoyed their vacation with us to their fullest – we do pride ourselves in trying to fulfill our guests expectations in every way – I am so pleased to hear that we succeeded. Please come back in the near future and we will strive to make your next vacation as wonderful as this one. In the meantime we remain with best regards Your Viva Cala Mesquida Resort Team

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8D.03-05-2019

Leuk hotel in mooie maar rustige omgeving

Hotel is netjes, personeel vriendelijk en werkt erg hard (zeker de obers). We zijn eerder in Zafiro hotels geweest en deze viel ons eerlijk gezegd iets tegen. Er was zeker niets mis met het hotel, alleen de andere hotels waren wat ruimer van opzet (dit hotel was nogal dicht op elkaar gebouwd wat ook komt door de ligging op een heuvel). De eerste dagen waren bizar druk; in de rij voor het ontbijt en in de rij voor het avondeten. Dat zijn we niet gewend. Omgeving is fantastisch; vlakbij zee, naast een natuurpark. Dorp zelf is niets te doen; 3 supermarkten en 2 restaurants. All inclusive is hier dus zeker aan te raden. Eten is goed, veel keus. Tip; neem een kamer met dakterras met uitzicht op zee. Hotel is dus prima zeker een aanrader, alhoewel onze voorkeur naar andere Zafiro hotels uitgaat.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Julia Koolen-van de Kleut20-10-2018

Ideaal met (jonge) kinderen.

Heel fijn hotel. Zeker een aanrader als je met jonge kinderen reist. Daar wordt bijzonder goed rekening mee gehouden.

Mooie omgeving, direct aan de duinen en zandstrand. Verder is in het plaatsje niets te doen en is het rustig houd daar rekening mee als je wel meer vertier wil.

Wij hadden een huurauto en konden er zelf op uit. Dat is denk ik ook wel aan te bevelen.

Fijne AI formule, ook cocktails inbegrepen. Eten had pittiger gemogen, voor kinderen wel fijn en veel keuze. Ook lekkere vega gerechten. Mooie zwembaden. Overal schoon en vriendelijk personeel. Wel echt heel erg veel Duitse gasten, je wordt in het Duits aangesproken.

Prettige hotelkamer met fijne regenstortdouche. De bedden prima, evenals de sofabedden voor de kinderen.

General Manager, Community Manager, 05-11-2018

Dear Mrs. Julia Koolen van de Kleut, We would like to thank you for your kind words and time spent on reviewing your stay at Viva Cala Mesquida Resort. We´re very happy about your highs score and appreciate all the kind words about our staff and facilities. We love our surroundings as much as you do, beautiful landscape, dunes, mountains, sea.. We hope to see you again in future  Best regards, Your Viva Cala Mesquida Resort Team

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Fam. Grafton20-05-2018

Super voor (jonge) gezinnen, waar voor je geld!

Zeer verzorgd hotel, sinds 2018 onder bewind van Zafiro (Voorheen Viva) gericht op jongere kinderen. Duidelijk hogere segment van resorts op Mallorca. Wij hadden een ruime 2-kamer (premium) app. in gebouw 4. Wat naast het kinderzwembad met piratenboot ligt. En dicht bij buffet-restaurant. Grote voordeel van die ligging is dat je ‘s avonds nauwelijks iets van animatiegeluiden meekrijgt, wanneer je kleintje al ligt te slapen. Elke dag schoonmaak gehad, zeer goed. Eten kwalitatief zeer goed; wel de ene dag gevarieerder dan de andere... genoeg keuze voor kinderen ook! Topvakantie gehad, willen 2019 zeker terug.

Tip: Boek alles los (vlucht; hotel; auto) dan ben je voordeliger uit!

Viva Cala Mesquida Resort Team, Community Manager, 19-06-2018

Dear Fam. Grafton,

Thank you very much for your time spent on reviewing our hotel. We´re flattered with your kind words about our complex. We work very hard everyday to keep the hotel clean and in perfect conditions offering the Guests as much enjoyable stay as posible. We love making our Guests happy and when we achieve that and read such a nice comment like yours we get motivated even more to continue good work everyday from the early morning until the late night. Thank you very much for your nice words. We are waiting for you to give you warm welcome in 2019! Best regards,

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Jeroen19-11-2017

mooie ligging; super met kinderen

Ondanks het grote hotel, merk je daar niet veel van. Ruim en luxueus opgezet. Erg leuk met kinderen. Kidsclub, animatieprogramma en trampolines buiten het hotel. Gelegen aan een van de mooiste stranden van Mallorca. Wel wat ver rijden van luchthaven (1,15u). Erg vriendelijk personeel. Restaurant is echter erg luidruchtig en heeft veel weg van een vreetschuur, ondanks de uitstekende kwaliteit van het eten. Ook is het elke dag wachten tot je erin mag, ivm beperkte capaciteit. Gezien de vele kinderen gaat dat best snel. Na 19u eten is ook een goede optie.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Eva24-06-2017

Geweldige plek!

Mooi gelegen hotel. Wel een lange transfer tijd, maar het is het absoluut waard. Veel te doen voor de kinderen, animatie is goed! Eten is ook goed, veel keus en divers eten iedere dag. Als je de gerenoveerde kamer boekt, heb je echt geweldige kamers. Nu 3 keer geweest. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Aparthotel VIVA Cala Mesquida Resort & Spa info