Appartement Llevant

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°22°
Appartement Llevant

We hebben een aantal aanbieders voor Llevant voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Appartement Llevant in het Nederlands

Prima locatie.

wim
30-6-2014

Appartement is prachtig gelegen aan de baai van het rustige dorp Cala Figuera. Het appartement was proper en heeft een ruime woonkamer en een aparte keuken. Het heeft een groot balkon met een formidabel uitzicht over de baai. Het interieur is ietwat verouderd en de WIFI laat het dikwijls afweten. In de baai zelf is er geen zwemmogelijkheid. Daarvoor moet je een paar km verderop gaan naar de baai van Santanyi of naar de baai van Mondrago. Het dorp heeft diverse restaurants. Een huurauto is aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Sun Jun 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Llevant in Cala Figuera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Llevant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.