Hotel Cala Figuera

Hotel Cala Figuera

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Figuera voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cala Figuera in het Nederlands

“Even schakelen.”

Fam. van Dijk
2-5-2017
  • Punten

Bij aankomst bleek geboekte appartement niet beschikbaar. Als compensatie werd ons de boven verdieping van het hotel geboden met 3 kamers en een dakterras. Dit moest nog schoongemaakt, wat na 3 dagen daadwerkelijk is geprobeerd maar niet echt lukte. De vloeren bleven vies en alle kastjes bleven plakken.De bedden lagen prima. De vaat was vies en zag er uit alsof het alleen is afgespoeld. Mooi afgebeelde ontbijt buffet bleek een getoost broodje met kaas ham en salami en de koffie en thee werd opgewarmd in de magnetron. We hadden dit speciaal bijgeboekt en extra voor betaald. Na klagen werd het aangevuld met ei en 1 ochtend tortilla. De eerste dagen was ik erg gefrustreerd over de kwaliteit van het hotel. We hebben samen met andere gasten ook tips gegeven hoe verder tegemoet te komen aan de verwachtingen. Hopen dat ze er iets mee doen. Ze runnen het hotel nog maar 8 maanden en zijn onderwijzers. Ook zouden ze iets kritischer moeten kijken naar elektra en snoeren

• punten Het bed lag prima en de stijl van het hotel is mooi en de omgeving prachtig. Het dakterras was leuk en speels aangekleed. Speeltuin tegenover het hotel is erg prettig. Eigenaren spreken veel verschillende talen.
Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras

• ParkerenBetaald

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

• AdresCL SAN PEDRO 28 07659(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Figuera in Cala Figuera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Figuera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.