Hotel TUI BLUE Rocador

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.6Fenomenaal

• Animatie
  • Sauna

Tui Blue Rocador ligt op het Spaanse eiland Mallorca. De kamers hier zijn aan de kleine kant, maar wel schoon. Bij het zwembad is er altijd plek. Ook ligt het hotel direct aan het strand. De zee loopt hier geleidelijk af, dus is ook geschikt voor de kleintjes. Boek een Nederlandse excursie of ga met het toeristentreintje in Cala d’Or.

140 reviews over Hotel TUI BLUE Rocador

• 2019
    8Lia03-11-2019

Was erg fijn hotel , goede ligging

Dat er een heel gezellig centrum is maar geen boulevard ! Is erg rustig gelegen

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 06-11-2019

Dear Lia, thanks for taking your time to review your stay. We are happy, that you had a relaxing holiday and would be pleased to see you again soon! Greetings from the whole team, Sinja L - BLUE Guide

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Werner02-11-2019

Mooi hotel direct aan een mooie baai en dichtbij het centrum

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 06-11-2019

Dear Werner, muchas gracias for your nice rating. It was a pleasure having you as a guest in our hotel and we would love to welcome you again next year! Kind regards and hasta luego, Sinja L - BLUE Guide

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Adam08-09-2019

modern hotel

Hotel aan het strand.Het hotel is zeer schoon en het personeel staat altijd voor u klaar

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 10-09-2019

Dear Adam, we are so proud that you rate your stay with full marks! Thank you so much for your visit. We can not wait to welcome you again back soon. All the best, Sinja L - BLUE Guide

• 10der Randamie06-09-2019

Tui blue Rocador , "5 sterren waard!"

Personeel werkt hard en is super vriendelijk. Het hotel ligt op een perfecte plek.

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 07-09-2019

Dear Mr de Randamie, we happy to receive your great review and proud, that you enjoyed your holidays in our TUI BLUE Rocador. Come backs soon, our team is waiting for you! All the best, Sinja L - BLUE Guide

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 10-09-2019

Dear guests de Randamie, muchas gracias for this lovely rating. It was a pleasure having you as a guest and we are waiting for you to return. Greetings from Mallorca, Sinja L - BLUE Guide

• 9lizette Mulder21-08-2019

Fantastisch hotel! Het eten is geweldig, grote keus en altijd aangevulde buffetten. Kamers zijn schoon, badkamer is groot met mooie stortdouche. Neem wel je eigen fohn mee, deze is koud en droogt slecht! Ligging is top, dichtbij centrum. Kortom, een aanrader!

Sinja L - BLUE Guide, General Manager, 22-08-2019

Dear lizette Mulder, thanks for being our guest in our TUI BLUE Rocador and for taking your time to share your experience in our hotel online. We are pleased that you enjoyed your stay and hope to welcome you again in near future! Kind regards, Sinja L - BLUE Guide

• 10Jeanin18-08-2019

Hotel zeer goed gelegen

Een super goed hotel, het eten was elke avond weer een feest met alle variatie die er was, met een perfecte en professionele service

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 20-08-2019

Dear Jeanin, many thanks for your lovely review. We are pleased to receive this great review. It´s good to hear, that you enjoyed especially our F&B offer and our service. Please come back soon! Kind regards, Sinja L - BLUE Guide

• 8T & J15-08-2019

Mooi hotel, maar wel voor 50 plussers.

Het eten is goed, ruime keuze en smaakt goed. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Kamers worden elke dag schoongemaakt, je kunt dagelijks schone handdoeken krijgen als je wil. Strandlakens zijn inclusief, kun je dagelijks wisselen bij het zwembad. Echter worden er wel bedjes geclaimd, personeel spreekt gasten hier niet op aan, terwijl in het reglement staat dat dit niet is toegestaan. ‘S avonds bij het buffet kun je helaas niet buiten eten. Mede hierdoor hebben wij twee keer in het stadje gegeten (goed Indiaas restaurant tegenover het hotel!). Het strand is prachtig, maar in onze vakantie lag het er bomvol. Er waren om 9.00u ook daar geen bedjes meer beschikbaar.

Prachtig hotel, maar wij vonden het echter wel een hotel voor oudere gasten (50 plussers).

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 16-08-2019

Dear T&J, thank you so much for taking your time to share your experience in our TUI BLUE Rocador online. We are happy, that you enjoyed your stay and that you received a good service. It was a pleasure having you as a guest and your feedback means a lot to us. We would love to welcome you again one day. Kind regards, Sinja L - BLUE Guide

• 10Von Velde02-08-2019

Het was onze tweede keer in een tui blue hotel en we werden niet teleurgesteld. Alles van locatie, kamers en service, was perfect.

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 02-08-2019

Dear Velde, so good to hear that you enjoyed our TUI BLUE Rocador entirely! We are really proud that you liked our privileged location, the room and our service. Thank you so much for this overwhelming rating! We would love to welcome you again soon! All the best, Sinja L - BLUE Guide

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Madelon07-07-2019

Wij hebben een geweldige vakantie gehad! Echter een aanrader! Volgend jaar gaan wij weer :)

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 09-07-2019

Dear Madelon,

thanks a lot for your incredible rating! We are happy, that you enjoyed your stay with us and are looking forward welcoming you again soon! All the best, Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Thomsom30-06-2019

Ik raad het aan

Hotel gelegen op de top van de grote baai en in de buurt van het centrum van de stad

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 02-07-2019

Dear Thomsom, thank you for taking your time to rate us. We are happy, that you enjoyed our privileged location and that you had relaxing holidays. We are looking forward welcoming you again. Kind regards, Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide

Gereisd met vrienden in juni 2019

Hotel TUI BLUE Rocador info