Hotel TUI BLUE Rocador

86 reviews over Hotel TUI BLUE Rocador in het Nederlands

Echte aanrader!

Ellen
9-10-2018

Echt een aanrader! Heel goede service in het hotel. Erg lekker eten. Kamers aan de kleine kant maar netjes en schoon. Bij het zwembad altijd plek. ‘s Avonds is het entertainment saai. Prachtig strand direct naast het hotel. Twee ligbedden en parasol voor 15,- per dag. Zee loopt geleidelijk af. Elke dag meerdere hostesses in het hotel voor vragen of excursies. Excursies in Nederlands waar mogelijk en keurig verzorgd. Toeristentreintje in Cala D’Or zelf leuk om het plaatsje te ontdekken.

Schitterend adults only hotel

Benjamin beck
6-9-2018

Schoon hotel. Fantastisch eten en vriendelijk personeel.

Als je aan het strand wilt liggen moet je er helaas tijdig bij zijn om een bedje met parasol te hebben. Dit is echter het hotel niet verwijtbaar aangezien het stranddeel niet aan het hotel toebehoord, enige nadeel is dat ze geen parkeerplaats naast de deur hebben

Wij hebben een prima vakantie gehad.

Goed hotel, diner valt tegen

T. Kuik
5-9-2018

We waren hier voor het derde jaar. De eerste twee jaar werden we leuk ontvangen met een drankje en hapje en aan een apart tafeltje ingecheckt. Dit jaar helaas gewoon aan de balie inchecken. Het ontbijt is goed en gevarieerd. Het diner viel dit jaar tegen. Weinig variatie en vaak was alles lauw of koud. We zijn dus ook regelmatig in het dorp gaan eten. Verder goed hotel, fijne kamers, genoeg ruimte bij het zwembad. En ook heel leuk de dagelijkse Aquagym. Kamers zijn ruim genoeg. Schoonmaak is prima. Personeel is heel vriendelijk.

Puur ontspannend: Top hotel,Fantastische locatie

Van lacum silvia
26-8-2018

Met de ideale locatie, het mooie zwembad en het heerlijke eten heb je echt tijd om van te genieten.

Attent en vriendelijk personeel, fatsoenlijke kamers die goed worden onderhouden. Het ontbijt is erg goed, alles wat je wilt is er. Het diner is geweldig, je krijgt ook twee diners, eenmaal in het à-la-carterestaurant en eenmaal in het BBQ-restaurant van goede kwaliteit, vooral de biefstuk op het terras.

We hebben een leuke vakantie gehad. We willen volgend jaar terugkomen.

Ons tweede bezoek in een goed verzorgde hotel*****

Ons tweede bezoek in een goed verzorgde hotel*****
12-8-2018

Heerlijk hotel met zeer goed eten, Met name over het ontbijtbuffet en het avondeten waren wij erg te spreken. Verse, en lekkere gerechten, barbecuerestaurant en met name het a la'carte restaurant Bellota waren een leuke bijkomstigheid.

De ligging is super, dicht bij het stadje en bij het strand.

Dankzij de Hotelmanager om voor de repeaters te zorgen.

We zullen zeker terugkomen.

Tophotel

Remco heijden
10-8-2018

Heerlijk hotel met zeer goed eten. Dit heb ik wel eens anders meegemaakt in spanje. Kamer was goed. Lekker badkamertje erbij. Konden heel de dag airco laten draaien was wel fijn als je aan het eind van de dag terug kwam.hotel ligt vlakbij het levendige centrum. Haven is ongeveer 10 minuten lopen en is wel de moeite waard. Let op je moet wel flink terug omhoog lopen. Rondom zwembad worden wel handdoekjes gelegd maar wij vinden dat niks maar er blijft altijd wel een plekje over hoor.bij vertrek konden wij bij vertrek toch nog een goed ontbijt pakken voor dat het eigenlijk van start gaat(07.00) al met al zeer fijn hotel. En wil je toch buiten de deur eten is bodega of different zeer goed.

Een heerlijke en goed verzorgde accommodatie

van Loenhout
19-7-2018

TUI BLUE Rocador is een perfect hotel als je lekker wilt ontspannen en genieten op vakantie.

Met de ideale ligging (binnen een paar stappen loop je het gezellige centrum in), het fijne zwembad en het heerlijke eten heb je echt even tijd om te genieten.

De kamers zijn ruim genoeg, schoon en zien er fris uit. Elke dag schone handdoeken en een goed gepoetste kamer. De badhanddoekenservice is erg prettig, dit scheelt toch ruimte en gewicht in de bagage.

Het personeel is erg vriendelijk en er erg op gericht om je vakantie prettig te laten verlopen.

Het hotel had voor ons alle faciliteiten die wij nodig hebben voor een fijne vakantie.

Met name over het ontbijtbuffet en het avondeten waren wij erg te spreken. Verse, en lekkere gerechten en niet het 'ramvolle borden scheppen' gebeuren.

Het fijne was dat er elke dag andere gerechten waren. Het barbecuerestaurant en met name het a la'carte restaurant waren een leuke bijkomstigheid.

Een droom die ook eens werkelijk uitkwam.

f van weerden
23-6-2018

Heerlijk hotel. Geweldige ligging. Schoon hotel. Fantastisch eten en vriendelijk personeel. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

goed hotel met fantastische ligging

J.Christus
4-2-2018

Modern hotel, met een relaxte sfeer, het eten is zeer goed altijd keus genoeg wij vonden het personeel erg vriendelijk verder is de ligging van het hotel goed je loopt zo het centrum

Christina Bispink, Inhouse Marketing Manager, General Manager, 5-4-2018

Dear guest,

we apologise not to respond in your native language, however we would like to thank you for your overall positive rating of our hotel. In Mai we will open under the new Concept TUI BLUE® with new gastronomy, new sports program BLUEf!t®.

We hope to welcome you again this year to show you all the new features.

All the best from TUI BLUE® Rocador.

Prima hotel!

V. Luik
12-9-2017

Hotel heeft een zeer goede ligging, dicht bij het centrum en gelijk aan het Cala Gran-strand.

Kamers zijn schoon en ruim genoeg.

Adel Hajji, General Manager, 27-11-2017

Dear Guest ,

Thank you for spending your time to give us a kind feedback on your recent stay at TUI SENSIMAR Rocador.

We really hope to have the pleasure to welcoming you back in a very near future.

With best Wishes and Regards

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI BLUE Rocador in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI BLUE Rocador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.