Hotel TUI BLUE Rocador

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Een droom die ook eens werkelijk uitkwam.

f van weerden
23-6-2018

Heerlijk hotel. Geweldige ligging. Schoon hotel. Fantastisch eten en vriendelijk personeel. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

goed hotel met fantastische ligging

J.Christus
4-2-2018

Modern hotel, met een relaxte sfeer, het eten is zeer goed altijd keus genoeg wij vonden het personeel erg vriendelijk verder is de ligging van het hotel goed je loopt zo het centrum
Christina Bispink, Inhouse Marketing Manager, General Manager, 5-4-2018

Dear guest,

we apologise not to respond in your native language, however we would like to thank you for your overall positive rating of our hotel. In Mai we will open under the new Concept TUI BLUE® with new gastronomy, new sports program BLUEf!t®.

We hope to welcome you again this year to show you all the new features.

All the best from TUI BLUE® Rocador.

Prima hotel!

V. Luik
12-9-2017

Hotel heeft een zeer goede ligging, dicht bij het centrum en gelijk aan het Cala Gran-strand.

Kamers zijn schoon en ruim genoeg.

Dear Guest ,

Thank you for spending your time to give us a kind feedback on your recent stay at TUI SENSIMAR Rocador.

We really hope to have the pleasure to welcoming you back in a very near future.

Zeer fijn hotel

Ellen
10-9-2017

De ligging van het hotel is perfect, direct aan het strand en direct in het gezellige centrum van cala d'or.

Service goed, koffers worden bij aankomst naar de kamer gebracht. Bij aankomst krijg je 2 bonnen waarmee je een keer gratis kunt gaan eten in het a la carte restaurant en een keer bij het tapasrestaurant bij het hotel. Ontbijt in buffetvorm uitgebreid en lekker. Diner prima, voldoende keuze, je hoeft niet te wachten voor een tafel. Echter na vier dagen 'hotel-eten' vinden wij het toch altijd leuker en lekkerder om te gaan uiteten. In cala d'or veel keuze in restaurantjes, centeum is erg gezellig!

Kamers groot (wij hadden zwembadzicht). Ik zou persoonlijk ook niet kiezen voor zee zicht aangezien er veel bomen staan die het zicht op zee belemmeren. Kamers schoon. Bij het zwembad in augustus meer dan voldoende bedjes, bij zwembadbar veel keuze. Al met al zeer tevreden

With best Wishes and Regards

Goed hotel met geweldige locatie

G.J
15-7-2017

Mooie niet al te grote kamers.

Toplocatie

Eten erg goed

Reserveren ligbedden moest verboden worden.

Ligbedden op naastliggend strand erg duur

Dear Guest ,

You can't imagine how it is important for the Team to read such great comments as it helps to continue on our willing to offer a great experience to our Guests.

Adel Hajji

Gewoon super!

Daphne en Jeroen
2-7-2017

Mooie ligging, direct in het centrum en naast het strand. Kamers zijn gewoon ruim genoeg, wanneer ben je daar nou. Alles is schoon en netjes. Fijne ontvangst, zelfs met champagne! Personeel is echt vriendelijk, niet gemaakt. Fijne douche, nette badkamer. Enige nadeel is dat ze geen parkeerplaats naast de deur hebben. Wi-Fi doet het ook slecht maar ook dat is geen drama. Transfer naar hotel was wel lang. Wij hebben bijna 2.5 uur in de bus gezeten op de heenreis.

Overgewaardeerd hotel

S.Rovers-Siebers
22-6-2017

Op het eerste oog een mooi hotel en vriendelijk personeel, maar qua grote van de kamers valt het ons tegen. Kastruimte voor 2 personen is veel te krap en de badkamer veel te klein en ik mis bij 4 sterren zeker een ligbad.

Prijs voor dit hotel veel te duur en uitzicht kamer met terras valt ook tegen, zaten eerst straat zijde terwijl wij voor tuinzijde een toeslag hebben betaald. Daar het hotel vol geboekt was hebben wij de helft van onze vakantie in een kamer gezeten die niet voldeed aan het geen wij geboekt hadden. Het ontbijt wel veel variatie, maar niet smakelijk en diner zat haast geen variatie in. Entertainment ook niets aan en er is geen podium of iets dergelijks....

Voor ons is dit hotel niet wat we ervan hadden verwacht, helaas!

Leuk hotel maar geen 4 sterren waard

Golateijn
22-5-2017

Het ontbijt is goed maar in het avond-eten geen variatie.De kamers zijn te klein en de badkamer ook veel te klein. Ligbedjes in de tuin zul je in de ochtend om 6 uur moeten reserveren anders heb je pech, handdoekje leggen gebeurt ook hier helaas. Al met al geen slecht hotel maar zeker geen 4 sterren..
Adel Hajji, General Manager, 24-5-2017

Dear Guest,

We’re truly glad to hear that you enjoyed all of our facilities, location, room, pool area and services.

Once again, thank you for your visit and constructive critics that we know are aimed at enhancing our future guests’ experience among us; we hope that you had a pleasant journey back home and look forward to serving you again at your earliest convenience, ensuring you in advance of our best intentions at all times.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Best regards

Schitterend hotel

W.Aaldijk
20-5-2017

De ligging is super, dicht bij het stadje en bij het strand
Adel Hajji, General Manager, 24-5-2017

Echt genieten!

Mireille
27-9-2016

Hotel Rocador staat gelijk ontspanning! Het uitzicht over de baai was prachtig vanaf ons balkon. Het hotel en de kamer waren beide schoon en erg ruim. Het ontbijt is onwijs uitgebreid, voor ieder is er wat wils. Alles is vers en smaakt heerlijk. De aanwezigheid van een kleine gym vonden wij ook fijn. Een minpuntje was dat je moest betalen om op de hemelbedden te mogen liggen. Daarnaast was de bediening in het tapas restaurant wat bij het hotel hoort, niet erg vriendelijk. Het centrum van cala d'or ligt dichtbij net als een bushalte! Al met al zouden wij zeker terug komen.

We hebben een aantal aanbieders voor TUI BLUE Rocador voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI BLUE Rocador in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI BLUE Rocador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI BLUE Rocador scoort een 8.45 uit 10 op basis van 82 reviews.