Hotel TUI BLUE Rocador

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Tui Blue Rocador ligt op het Spaanse eiland Mallorca. De kamers hier zijn aan de kleine kant, maar wel schoon. Bij het zwembad is er altijd plek. Ook ligt het hotel direct aan het strand. De zee loopt hier geleidelijk af, dus is ook geschikt voor de kleintjes. Boek een Nederlandse excursie of ga met het toeristentreintje in Cala d’Or.

138 reviews over Hotel TUI BLUE Rocador

• 10Adam08-09-2019

modern hotel

Hotel aan het strand.Het hotel is zeer schoon en het personeel staat altijd voor u klaar

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 10-09-2019

Dear Adam, we are so proud that you rate your stay with full marks! Thank you so much for your visit. We can not wait to welcome you again back soon. All the best, Sinja L - BLUE Guide

• 10der Randamie06-09-2019

Tui blue Rocador , "5 sterren waard!"

Personeel werkt hard en is super vriendelijk. Het hotel ligt op een perfecte plek.

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 07-09-2019

Dear Mr de Randamie, we happy to receive your great review and proud, that you enjoyed your holidays in our TUI BLUE Rocador. Come backs soon, our team is waiting for you! All the best, Sinja L - BLUE Guide

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 10-09-2019

Dear guests de Randamie, muchas gracias for this lovely rating. It was a pleasure having you as a guest and we are waiting for you to return. Greetings from Mallorca, Sinja L - BLUE Guide

• 9lizette Mulder21-08-2019

Fantastisch hotel! Het eten is geweldig, grote keus en altijd aangevulde buffetten. Kamers zijn schoon, badkamer is groot met mooie stortdouche. Neem wel je eigen fohn mee, deze is koud en droogt slecht! Ligging is top, dichtbij centrum. Kortom, een aanrader!

Sinja L - BLUE Guide, General Manager, 22-08-2019

Dear lizette Mulder, thanks for being our guest in our TUI BLUE Rocador and for taking your time to share your experience in our hotel online. We are pleased that you enjoyed your stay and hope to welcome you again in near future! Kind regards, Sinja L - BLUE Guide

• 10Jeanin18-08-2019

Hotel zeer goed gelegen

Een super goed hotel, het eten was elke avond weer een feest met alle variatie die er was, met een perfecte en professionele service

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 20-08-2019

Dear Jeanin, many thanks for your lovely review. We are pleased to receive this great review. It´s good to hear, that you enjoyed especially our F&B offer and our service. Please come back soon! Kind regards, Sinja L - BLUE Guide

• 8T & J15-08-2019

Mooi hotel, maar wel voor 50 plussers.

Het eten is goed, ruime keuze en smaakt goed. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Kamers worden elke dag schoongemaakt, je kunt dagelijks schone handdoeken krijgen als je wil. Strandlakens zijn inclusief, kun je dagelijks wisselen bij het zwembad. Echter worden er wel bedjes geclaimd, personeel spreekt gasten hier niet op aan, terwijl in het reglement staat dat dit niet is toegestaan. ‘S avonds bij het buffet kun je helaas niet buiten eten. Mede hierdoor hebben wij twee keer in het stadje gegeten (goed Indiaas restaurant tegenover het hotel!). Het strand is prachtig, maar in onze vakantie lag het er bomvol. Er waren om 9.00u ook daar geen bedjes meer beschikbaar.

Prachtig hotel, maar wij vonden het echter wel een hotel voor oudere gasten (50 plussers).

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 16-08-2019

Dear T&J, thank you so much for taking your time to share your experience in our TUI BLUE Rocador online. We are happy, that you enjoyed your stay and that you received a good service. It was a pleasure having you as a guest and your feedback means a lot to us. We would love to welcome you again one day. Kind regards, Sinja L - BLUE Guide

• 10Von Velde02-08-2019

Het was onze tweede keer in een tui blue hotel en we werden niet teleurgesteld. Alles van locatie, kamers en service, was perfect.

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 02-08-2019

Dear Velde, so good to hear that you enjoyed our TUI BLUE Rocador entirely! We are really proud that you liked our privileged location, the room and our service. Thank you so much for this overwhelming rating! We would love to welcome you again soon! All the best, Sinja L - BLUE Guide

• 10Madelon07-07-2019

Wij hebben een geweldige vakantie gehad! Echter een aanrader! Volgend jaar gaan wij weer :)

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 09-07-2019

Dear Madelon,

thanks a lot for your incredible rating! We are happy, that you enjoyed your stay with us and are looking forward welcoming you again soon! All the best, Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Thomsom30-06-2019

Ik raad het aan

Hotel gelegen op de top van de grote baai en in de buurt van het centrum van de stad

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 02-07-2019

Dear Thomsom, thank you for taking your time to rate us. We are happy, that you enjoyed our privileged location and that you had relaxing holidays. We are looking forward welcoming you again. Kind regards, Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide

Met vrienden

• 8Marjan en Anna23-06-2019

Fijn hotel met bijzonder goede service

Zeer relaxed hotel met erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime tijden voor ontbijt en avondeten. Veel keus met eten en goed opgemaakt. Schone kamers. Fitnessruimte met goede apparatuur. Dicht bij centrum en strand. Animatie soms wat “ouwbollig” . Mag wel wat meer gericht zijn op wat jongere gasten. Kortom een aanrader!

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 25-06-2019

Dear Marjan,

thank you so much for taking your to time to share your experience in our TUI BLUE Rocador. Good to hear, that you enjoyed your stay with us and that you recommend our hotel. Thanks, for your honest feedback - it means a lot for us. We are looking forward welcoming you again! Kind regards, Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Daniela Alva.14-06-2019

Fijne vakantie

Geweldig personeel! ITop service! international! Het buffet is veelzijdig, super lekker en echt gezond. Het hotel heeft prachtige faciliteiten en is gelegen in de mooiste baai van Cala d’ Or!

Sinja L - BLUE Guide, General Manager, 17-07-2019

Dear Daniela, thank you so much for your amazing review! We are proud to receive 10 out of 10! We are glad that you enjoyed your stay with us and we are looking forwards welcoming you again soon! Kind regards, Sinja L - BLUE Guide

Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide, General Manager, 14-06-2019

Dear Daniela Alva,

thank you so much for taking your time to rate your stay with us. 10 out of 10 - that is amazing! We are more than happy, that you enjoyed your stay with us and we are looking forward welcoming you again soon!

Kind regards, Sinja L - Inhouse Marketing & Media Guide

10 tips over Hotel TUI BLUE Rocador

• Feniksss, 17-01-2014

Ga niet naar het grote strand, maar loop de hoofdingang uit en dan naar links en weer rechts. Hier is een trapje naar een kleiner en nog mooier baaitje! 5 minuten lopen door een villawijk met veel schaduw is geen straf...

• marjon, 05-07-2013

Als je omgeving wil verkennen huur dan een auto via het hotel, 3 dagen voor 26,- per dag! goedkoop, de stad palma is 45 minuten rijden en zeker de moeite waard.

• mirjam, 20-09-2014

Wij hebben 3 losse dagen een auto gehuurd, juist omdat we er elke keer een relax dag tussen wilde hebben. Met de auto zijn wij eigenlijk heel mallorca over gecrost. Voor een scooter is het eiland te groot.Het is prettiger rijden dan in Nederland, automobilisten houden rekening met de smalle bergweggetjes. Vergeet ook zeker niet de paarse bordjes (toeristische spots) onderweg! Wij hebben gereden: autoroute M10 van Formentor naar Valdemossa Palma, Soller Saint Salvador Grotten Drach Porto Petro

14 vragen over Hotel TUI BLUE Rocador

• Nanz, 21-06-2018

Kosten drank

Weet iemand wat de kosten voor drankjes zijn?

• Jannie, 13-08-2016

Drinken

Hallo wil graag dit hotel boeken maar is halfpension. Is de drank zoals koffie en cola erg duur. Dank u

• Annemarie, 22-06-2016

Parkeermogelijkheden voor een huurauto

Heeft dit hotel parkeermogelijkheden en zo ja zijn hier kosten aan verbonden? Zo nee, zijn er parkeermogelijkheden in de nabije omgeving en zijn hier kosten aan verbonden?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald