Hotel Sunprime MonSuau

Hotel Sunprime MonSuau
8,4

6 tips over Hotel Sunprime MonSuau

Laura, 30-6-2016
Mijn laatste tip: Kies voor half pension bij het hotel zelf!! Je kan ook bij alle restaurantjes eten in het centrum, maar al die restaurants zijn zo toeristisch en never zo goed als bij het hotel zelf. Eten is fantastisch bij Sunprime Monsuau!!
Llangeveld123, 28-6-2016
Als je naar Palma gaat is het handigst als je parkeert tegenover de cathedral (La Seu), daar is een hele grote ondergrondse parkeergarage. Vanaf de snelweg volg je de borden naar de haven (port) en op het moment dat je de zee links ziet liggen en La Seu rechts rijd je zo de parkeergarage in. Vanaf daar loop je zo het oude centrum in en alle leuke winkelstraatjes. Zo hoef je met de auto niet heel de stad door.
Llangeveld123, 27-6-2016

Wat zeker de moeite waard is: dagje naar de hoofdstad Palma, markt in Sineu, met de starfish boot naar de (kleine) markt & haven in Porto Colom en lunchen bij de haven van Cala D'or.

Wat ik aan raad is om voor drie dagen een auto te huren. Wij zijn met de bus naar de markt in Sineu geweest maar dit was wel erg lang rijden, net als naar Palma, dit komt omdat je ook nog veel andere mensen gaat ophalen. Als je zelf een auto huurt zie je veel meer en je bent veel sneller op de plek van bestemming.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime MonSuau voor je op een rij gezet:

G.Lamtink, 7-8-2013

Lekker uit eten? ga dan naar Tapas Grill "Es Caliu" in het centrum van Cala Do'r.

Een echte aanrader met een geweldig lekker aanbod van o.a. de T-bone e.d voor een goede prijs.

Personeel krijgt pluim voor klantvriendelijkheid.

Zeker de moeite waard dus.

anoniem, 31-7-2012
Ga lekker rondlopen en alles bekijken, het is zo mooi daar! Je kan gemakkelijk alleen ontbijt nemen, zoveel tentjes om te eten en drinken, super mooi !
Carola, 31-7-2012
Restaurant La fontaine - super Italiaan in het centrum, leuk om daar eens te eten! Alles Vers.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime MonSuau voor je op een rij gezet: