Hotel Sunprime MonSuau

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°14°
Hotel Sunprime MonSuau
8,2

129 reviews over Hotel Sunprime MonSuau in het Nederlands

Rustig hotel, verzorging onder de maat!

Fefe
14-9-2018

2 weken geleden terug gekomen van 11 dagen Sunprime Monsuau.

Onze verwachtingen lagen vrij hoog na het zien van de prachtige foto's op de site en de positieve reviews.

Bij aankomst leek onze verwachtingen te kloppen.

We werden heel hartelijk ontvangen, het hotel zag er prachtig uit en er hing een heerlijke rust in de lobby.

Naar mate de dagen vorderde moesten wij onze mening toch wat bijschaven.

Het diner in het hotel was naar onze mening erg onder de maat.

Het eten was niet altijd warm, weinig variatie en zelfs niet altijd gaar.

Het personeel vonden wij buiten serveerster Michaëla om erg onvriendelijk en zelfs opdringerig.

Je had je laatste hap nog niet doorgeslikt of je bord werd al onder je neus vandaan getrokken.

Om deze reden zijn we voornamelijk uit eten geweest.

Onze kamer werd heel slecht schoongemaakt, het douchewater was koud, en heel vaak werden er geen nieuwe handdoeken neer gelegd als je de oude in de wasmand had gedaan

Mooi, schoon hotel.

Uiterst verzorgd, en op wandelafstand van het gezellige centrum van Cala D’Or.

Zeer rustig, voor ons vaak iets té rustig (aan het zwembad, in het restaurant,...)

Lunch en drank zijn wel erg duur in het hotel zelf.

Je kan beter even naar de Spar gaan (2 min lopen) schuin over het hotel voor een drankje, iets wat dan ook veel mensen doen, of richting het centrum lopen om daar voor de helft van de prijs minstens even lekker te eten.

Prachtig hotel

Krol
1-9-2018

Prachtig hotel, schone kamer met goede bedden. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Het centrum van Cala d'or is op 25 minuten loopafstand, onderweg kom je langs enkele restaurants en winkeltjes Voor een verblijf in de buurt van Cala d'or is dit hotel echt een aanrader!

Preisdaler

Een mooi, modern en heel schoon hotel

Heel aardig personeel

Mooie schone kamers

Mooie rustige ligging. Centrum op loopafstand

Nooit meer

K
      27-8-2018

Het hotel leek op de site en volgens de reacties heel mooi. Dit was alleen voor ons zeer tegen gevallen. Het hotel lijkt bijna leeg terwijl wel alle kamers vol waren en bij het zwembad lijkt het net een stilte coupe. Het is maar waar je van houd. Bij het eten liepen ze om de 2 min nog niet eens een rondje om re kijken of je klaar was met eten en gingen ook zonder pardon door je heen praten of je al klaar was met eten, de laatste hap had je zowat nog niet eens op. Geen tot weinig leuke animatie en al was er wel iets zaten er maar 3 mensen wat heel zonde was. Voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas.

Zeker de moeite waard !

Yvonne
      16-6-2018

Was een prettig modern rustig hotel.Je kunt er ook heel goed eten !!Prima buffet 's avonds !

Nare nasmaak

Melissa
      16-5-2018

Hotel zag er bij aankomst prachtig uit. Kregen een welkomst drankje & werden uitstekend geholpen. Rook overal erg fris en schoon en zag er verzorgd uit. Eten savonds was vrij koud en hebben dit maar 1 avond gedaan. In het centrum eten is beter. Ontbijt was wel goed en meer keus. Kamers wat aan de kleine kant maar erg netjes. Hebben helaas in het voorseizoen alleen elke dag een koude douche gehad. Dit ivm een boiler. Na aangeven werd hier niets mee gedaan. Niet echt lekker zo’n ijskoude straal. Verder zijn wij op de laatste dag wakker geworden met rode bultjes op onze armen en benen die ontzettend jeuken. Bij thuiskomst laten checken met als resultaat bedwants beten. Ons volledige huis schoon moeten maken en alle kleren 3x moeten wassen. Omdat dit besmettelijk is en mee genomen kan worden uit de koffer. Niet echt een relaxte thuiskomst na een vakantie... Erg teleurgesteld door deze nasleep!!! Touroperator zegt niets te kunnen doen..

Onze vakantie was 100% ok. Hotel, kamer, zwembad (verboden handdoekje te leggen...hoera), eten (ontbijt en diner in buffet vorm), bediening, receptie, schoonmaken. Ongeveer 1.500m lopen naar het centrum. Ideale afstand. Hotel ligt op de rand van Cala d 'Or, daardoor rustig. Stadje super gezellig, niet groot, wel toeristisch.

Heerlijk hotel

Olga
      24-8-2017

Prachtig hotel met mooi sunroof terras en fijn zwembad. Ontbijtbuffet erg uitgebreid en erg lekker, voor een verblijf in Cala d'Or een echte aanrader!

Geweldig!

MarionH
      16-8-2017

Geen handdoekje leggen, goed bed, goede douche, personeel uitermate vriendelijk en alles ziet er mooi en schoon uit!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunprime MonSuau in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunprime MonSuau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.