Hotel Sunprime MonSuau

128 reviews over Hotel Sunprime MonSuau in het Nederlands

Zeker de moeite waard !

Yvonne
16-6-2018

Was een prettig modern rustig hotel.Je kunt er ook heel goed eten !!Prima buffet 's avonds !

Nare nasmaak

Melissa
16-5-2018

Hotel zag er bij aankomst prachtig uit. Kregen een welkomst drankje & werden uitstekend geholpen. Rook overal erg fris en schoon en zag er verzorgd uit. Eten savonds was vrij koud en hebben dit maar 1 avond gedaan. In het centrum eten is beter. Ontbijt was wel goed en meer keus. Kamers wat aan de kleine kant maar erg netjes. Hebben helaas in het voorseizoen alleen elke dag een koude douche gehad. Dit ivm een boiler. Na aangeven werd hier niets mee gedaan. Niet echt lekker zo’n ijskoude straal. Verder zijn wij op de laatste dag wakker geworden met rode bultjes op onze armen en benen die ontzettend jeuken. Bij thuiskomst laten checken met als resultaat bedwants beten. Ons volledige huis schoon moeten maken en alle kleren 3x moeten wassen. Omdat dit besmettelijk is en mee genomen kan worden uit de koffer. Niet echt een relaxte thuiskomst na een vakantie... Erg teleurgesteld door deze nasleep!!! Touroperator zegt niets te kunnen doen..

Onze vakantie was 100% ok. Hotel, kamer, zwembad (verboden handdoekje te leggen...hoera), eten (ontbijt en diner in buffet vorm), bediening, receptie, schoonmaken. Ongeveer 1.500m lopen naar het centrum. Ideale afstand. Hotel ligt op de rand van Cala d 'Or, daardoor rustig. Stadje super gezellig, niet groot, wel toeristisch.

Heerlijk hotel

Olga
24-8-2017

Prachtig hotel met mooi sunroof terras en fijn zwembad. Ontbijtbuffet erg uitgebreid en erg lekker, voor een verblijf in Cala d'Or een echte aanrader!

Geweldig!

MarionH
16-8-2017

Geen handdoekje leggen, goed bed, goede douche, personeel uitermate vriendelijk en alles ziet er mooi en schoon uit!

Helemaal tot rust

Linda
28-7-2017

In dit adult only hotel hebben we zo fijn verbleven! Zonder luidruchtige kinderen was het eerst even wennen in het hotel, maar het was super ontspannen!

Het hotel is prachtig en modern, het eten subliem. Dat was zo lekker dat je iedere avond weer uitmeek naar het eten.

Vriendelijk personeel dat in was voor een grap en grol.

Tophotel

Martin Janssen
8-7-2017

Super hotel met uiterst vriendelijk personeel. We werden keurig ontvangen met een welkomstdrankje door Juan en voelden ons meteen al thuis. Kluisjes, (moderne) TV en WiFi allemaal gratis. Uitstekende bedden en goed werkende (stille) airco. Luxe badkamer. Echte fitness ruimte met heel veel toestellen en zelfs een aparte lesruimte waar regelmatig circuit training e.d. wordt gegeven (Emma). Ook zijn er dagelijks aquarobic oefeningen in het zwembad (Emma). Prima en uitgebreid ontbijt. Dagelijks is er een diner in buffetvorm. Hebben wij 2 keer gedaan en alles was erg lekker. Er zijn in Cala d'Or overigens voldoende restaurants om lekker te eten. Relatief veel restaurants hebben Nederlands personeel in dienst. Hiervoor moet je wel een minuut of 20 lopen en goed ter been zijn want er zijn hier en daar wat heuveltjes. Dit hotel is een echte aanrader.

In 1 woord GEWELDIG !!!!!

J&P
3-7-2017

Net terug van 13 dagen in dit heerlijke hotel. Welkomstdrankje bij aankomst, koffers worden netjes naar je kamer gebracht. Heel vriendelijk personeel. Zowel aan de receptie , het restaurant , de schoonmaakploeg enz... Hotel heel proper , volgens mij werd er de hele dag gepoetst . Kwam je in u gebouw , het ruikte er altijd fris naar schoonmaakmiddel. Ook een heel rustig hotel, bestaande uit 4 gebouwtjes , niet te groot , alles gerenoveerd. Heel goede bedden , grote badkamer met inloopdouche met rainshower . grote koelkast en zelfs een magnetron. Wij hadden LO en ook het ontbijt was fantastisch. Alles wat je nodig had was er en het was ook nog eens heel lekker. Omeletjes werden naar eigen keuze gebakken. Aan het zwembad heel goede ligbedden en ook Balinese bedden. Heerlijk !!! Het was de eerste keer dat wij een "adults only "geboekt hebben en dat is ons heel goed bevallen. Je geniet nog meer van je rust. Cala Ferrera is niet groot maar wel gezellig. Geen drukte maar toch toeristisch. De baaien zijn supermooi en ook de jachthaven is een bezoekje waard. Alles is op loopafstand. 1 nadeel , op Mallorca kan je bijna niet fietsen. Dat was dan ook het enige wat ons wat tegen viel op het eiland. Een electrische fiets is hier dan ook een aanrader, tenzij je van heuvels houdt natuurlijk, dan is het een paradijs. S'avonds veel gaan eten in restaurant Cala Ferrera aan de overkant van het golfterrein. Ook dit is een echte aanrader. Je wordt ontvangen door de vriendelijke eigenaresse en het personeel is al even vriendelijk. Ook het eten is hier super!! Als we terug voor Mallorca kiezen , komen we zeker terug naar dit hotel

in 1 woord geweldig

Irma en Bart
29-6-2017

Een geweldige accomodatie, zeer schoon en super vriendelijk personeel, niets is teveel voor ze. Het eten was ook lekker , ontbijt zeer uitgebreid. kortom een prima prijs/kwaliteit verhouding. Naar Cala d'or ongeveer 10 minuutjes lopen waar vele winkeltjes en restaurantjes te vinden zijn. De strandjes zijn vaak wel erg druk.

Fan-tas-tisch!

marita
15-6-2017

Net terug van een weekje in Sunprime Monsuau, in 1 woord Top! Bij aankomst werden we verwelkomd met een welkomstdrankje, de koffers werden naar onze kamer gebracht waar een flesje wijn klaar stond. Wij hadden een swim-up kamer, dus met direct toegang tot een zwembad vanaf ons terras. Ietsje duurder, maar absoluut het geld waard.

Elke dag schoonmaak, vriendelijke bediening, lekkere cocktails en de rust van geen gillende kinderen en overenthousiaste animatieteams, super!

Enig kleine minpuntje is dat het zwembad van de swim up kamers niet heel erg schoon was, deze zou misschien wat vaker schoongemaakt mogen worden.

Cala d'or is een leuke plaats, wel erg toeristisch en ingesteld op Nederlanders. In elk restaurant spreken ze Nederlands of werkt Nederlands personeel. Het centrum is 15 min lopen, naar de haven een klein halfuurtje. Op 100m is een supermarktje.

Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunprime MonSuau in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunprime MonSuau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunprime MonSuau scoort een 8.38 uit 10 op basis van 128 reviews.