Hotel Sunprime MonSuau

• Adults only
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

Gelegen op Mallorca bij Cala d’Or vind je Sunprime Monsuau. Een modern en rustig hotel met mooie schone kamers. Minder geschikt als je op zoek bent naar vertier, want ook bij het zwembad en de animatie is het rustig. Geniet ‘s ochtends van een uitgebreid ontbijtbuffet. Op loopafstand van het centrum van Cala d’Or.

88 reviews over Hotel Sunprime MonSuau

• 2019
    8Walter16-06-2019

Wij zijn al voor de 3e keer in Sunprime Monsuau

Een fantastisch locatie en toch centrum op loop afstand ongeveer 1,7 km. Vriendelijk personeel en de accommodatie van alle luxe voorzien.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10Renee08-06-2019

Leuk en gezellig personeel

Vriendelijk bar personeel. Heerlijk avondeten en leuke obers in het restaurant. De kamer werdt goed verzorgd en heel schoon! We hadden een kamer met een koffiezetapparaat maar we dronken altijd gezellig koffie bij het zwembad. we komen zeker terug! Bedankt aan de chef van het restaurant en het meisje bij de bar met de bril op. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Andree28-05-2019

Zeer schoon hotel

Heerlijk, schoon, modern hotel. Vriendelijk personeel, speciaal bij het restaurant. Goed en gevarieerd eten, s'avonds buffet en live muziek. We hadden een zwembad bij de kamer, een swim up heet deze kamer.

• 10Kathelijne20-05-2019

Mooie grote schone kamer

mooie grote kamer met sunset view in het hoofdgebouw. We hadden met ontbijt geboekt en hadden op de laatste avond het avondeten erbij geboekt voor 20€. We hadden er spijt van dat we niet eerder dit genomen hadden. Groot buffet met garnalen, sla tafel, live eetshow met vlees en vis en heerlijke toetjes. Het zwembad is heel rustig echt om te relaxen. Vriendelijk personeel en een nederlands meisje aan de receptie.

• 10marjan15-05-2019

Vriendelijk personeel met lekker eten

We hadden een swim up kamer geboekt. Twee ligbedden in het zwembadje voor de kamer. Echt een luxe!!! We hadden half pensioen geboekt dus geen zorgen met restaurantjes zoeken elke avond, lekker makkelijk eten en daarna live muziek in de bar! Was ook een nederlandse jongen die zong! Een nederlandse receptie en leuk en vriendelijk personeel. Het hotel is zeer schoon. Het is echt een aanrader!

• 8Laurent Duchateau15-04-2019

Zeer goed.

Mooi en aangenaam hotel . Men kan mooie wandelingen en uitstappen maken. Prijs kwaliteit is dit hotel een aanrader. Ga zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    6Fefe14-09-2018

Rustig hotel, verzorging onder de maat!

2 weken geleden terug gekomen van 11 dagen Sunprime Monsuau. Onze verwachtingen lagen vrij hoog na het zien van de prachtige foto's op de site en de positieve reviews. Bij aankomst leek onze verwachtingen te kloppen. We werden heel hartelijk ontvangen, het hotel zag er prachtig uit en er hing een heerlijke rust in de lobby. Naar mate de dagen vorderde moesten wij onze mening toch wat bijschaven.

Het diner in het hotel was naar onze mening erg onder de maat. Het eten was niet altijd warm, weinig variatie en zelfs niet altijd gaar. Het personeel vonden wij buiten serveerster Michaëla om erg onvriendelijk en zelfs opdringerig. Je had je laatste hap nog niet doorgeslikt of je bord werd al onder je neus vandaan getrokken. Om deze reden zijn we voornamelijk uit eten geweest.

Onze kamer werd heel slecht schoongemaakt, het douchewater was koud, en heel vaak werden er geen nieuwe handdoeken neer gelegd als je de oude in de wasmand had gedaan

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Mdv12-09-2018

De moeite waard. Schoon, verzorgd hotel.

Mooi, schoon hotel. Uiterst verzorgd, en op wandelafstand van het gezellige centrum van Cala D’Or.

Zeer rustig, voor ons vaak iets té rustig (aan het zwembad, in het restaurant,...)

Lunch en drank zijn wel erg duur in het hotel zelf. Je kan beter even naar de Spar gaan (2 min lopen) schuin over het hotel voor een drankje, iets wat dan ook veel mensen doen, of richting het centrum lopen om daar voor de helft van de prijs minstens even lekker te eten.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij neckermann
  • 8Krol01-09-2018

Prachtig hotel

Prachtig hotel, schone kamer met goede bedden. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Het centrum van Cala d'or is op 25 minuten loopafstand, onderweg kom je langs enkele restaurants en winkeltjes Voor een verblijf in de buurt van Cala d'or is dit hotel echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Lia30-08-2018

Mooiste en schoonste hotel waar wij ooit zijn gew

Een mooi, modern en heel schoon hotel Heel aardig personeel Mooie schone kamers Mooie rustige ligging. Centrum op loopafstand

Gereisd met partner in mei 2018

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats