Hotel Ses Puntetes

Hotel Ses Puntetes
6,9

5 reviews over Hotel Ses Puntetes in het Nederlands

Heerlijk en knus hotelletje!

Helmonder
4-8-2015

Juli - Augustus naar Cala D'or geweest, hotel Ses Puntetes, mooi en gezellig familie hotelletje en ziet er zeker goed verzorgd uit qua eten ( half-pension ), maar ook de kamers en het verschonen daarvan! Wordt allemaal top geregeld en snel. Inchecken duurde niet lang, waren erg vriendelijk verder.

Plaats zelf is ook helemaal super, je hoeft je eigen niet te vervelen, bij het hotel kun je zelf ook tripjes boeken en regelen, dus met andere woorden.. top vakantie achter de rug!

Hebben hier 15 dagen gezeten. Schone kamers (niet zo groot maar je slaapt er alleen maar).

Heel vriendelijk personeel!! Zowel de eigenaren als de kok als de schoonmaakster. De ligging is erg goed je bent zo op het strand en in het centrum.

Het eten vond ik minder, maar ik ben een lastige eter. Wel veel keuze maar meer op Duitsers gericht. Wij vlogen snachts terug en kregen een ontbijt pakketje mee. Conclusie: een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Slecht hotel, Cala D'or wel mooie plaats!

Peter vd Linden
4-9-2009

Wij hebben onze 10-daagse vakantie op Mallorca doorgebracht in Hotel Ses Puntetes. We stellen geen hoge eisen maar na de eerste dag waren we enorm teleurgesteld door het eten, geen variatie en enkel gericht op de Duitse keuken, geen lekker fris fruit niets. Als ontbijt iedere dag English Breakfast.

In Cala D'or zijn echter talrijke leuke restaurantjes met heerlijk eten en niet duur dus hebben niet meer in het hotel gegeten.

De kamer wordt netjes schoongehouden. Er is helaas geen koelkastje in de kamer om het eten/drinken koel te houden.

Wij hebben de ervaringen van andere naast ons neergelegd over Ses Puntetes maar voor dezelfde prijs kunt u vast een beter hotel vinden in Cala D'or. Goede vakantie.

de moeite waard!!!!

fam. beiten
28-7-2008

W e zijn er 3 weken geweest en het was super helemaal niks aan te merken. Geloof dat we nog niet 1 keer hetzelfde gegeten hebben,echt goed!

Hoezo duiventil????

Ow mij god echt de slechste vakantie ooit in heel me leven het restaurant was even groot als een normale nederlandse woonkamer en de kamer als je het een kamer wilt noemen we werden naar een ander gebouw verplaatst omdat het hoofdhotel vol zat!

we kwamen wel terecht in een duiventil leek het wel echt nooit meer direct klachten ingediend bij de reisorganisatie!

We hebben een aantal aanbieders voor Ses Puntetes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ses Puntetes in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ses Puntetes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ses Puntetes scoort een 6.9 uit 10 op basis van 6 reviews.