Aparthotel

25 reviews over Aparthotel Serena Sol in het Nederlands

Zeer tevreden

Ilse
9-5-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding. Rustig gelegen en toch dichtbij het strand/centrum. Vanaf appartement +/- 3 minuten lopen naar het dichtstbijzijnde strandje en 10 minuten naar het centrum.

Ruim 2 kamer appartement, goede bedden, gerenoveerde badkamer en voldoende keukengerei om zelf te koken.

Vriendelijke eigenaresse en goede service. Onze wasbak in de badkamer lekte een beetje. We hebben dit bij haar aangegeven en gelijk kwam haar man om het te repareren.

Om de dag kwam er een schoonmaakster voor o.a nieuwe handdoeken. Ze heeft 1x ons bed verschoond.

Er is geen receptie, restaurant, bar etc. dus “eten” een cijfer geven is niet van toepassing. De eigenaresse was altijd te vinden bij de vlakbij gelegen spar.

Zeer tevreden over ons verblijf en dus zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

Hendrik/Aafke
25-4-2019

Perfecte locatie, lekker rustig gelegen, aardige eigenaar, en alles goed geregeld door touroperator, klein probleem gehad met huur auto maar dit werd perfect opgelost door touroperator, we gaan al jaren met hun op vakantie en blijven dit ook doen, want een keer iets goeds gevonden nooit meer iets anders.

Gr Fam van de Belt

Gereisd Met partner in mei 2018

Heerlijke plek,rust!

Mirjam
9-11-2018

Voor de derde keer geboekt bij serena sol . prima verblijf gehad, hadden het bovenste appartement met maar liefst 2 balkons! Als je van rust houdt moet je hier zijn, de drukte van cala d’or kan je opzoeken als je daar zin in hebt. Denk aan goed muggenspul want dat heb je echt nodig..... supermarkt en pin dicht bij,is van de eigenaar van het appartement complex. ga eten bij het tapas restaurant tegenover paparazzi, super lekker, papperazi trouwens ook . dagje met de lokale bus naar palma geweest, rit van bijna 2 uur maar zo zie je ook nog wat, en palma is super mooi! er is in palma een heel modern busstation onder de grond, en het rijdt keurig op tijd.

Gereisd Met partner in september 2018

Nooit meer!

Do
4-9-2017

Na de positieve recensies gelezen te hebben dachten wij hier wel goed te zitten. Ik ging met vriendinnen naar dit appartement. Bij aankomst kwam de eigenaresse die toen nog vriendelijk was en verteldw dat zij en haar man ook de Spar supermarkt in de straat runde . ijs was bij de kassa gesmolten. Toen wij dit aangaven begon de man op ons te schelden in het Spaans. Toen we terugkwamen van de supermarkt bleek de lamp op de kamer niet te werken. Na de eigenaresse gebeld te hebben kwam na een halfuur de man geërgerd aan om de lamp te vervangen. De tweede dag ging de douche kapot en toen we de eigenaresse belden werd er verteld dat we een uur moesten wachten tot haar man klaar was met werken. Na anderhalf uur nog een keer gebeld omdat niemand kwam opdagen. Toen kwam hij eindelijk. Kamer wordt 1 keer per 5 dagen matig schoongemaakt, beddengoed niet vervangen en vuilnisbak niet geleegd. De laatste dag wilde we douchen na het uitchecken en werd de vrouw boos en riep dat wij not normal waren.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettige locatie uit de drukte van Calle dor

Leo met partner
1-7-2017

Zeer rustig gelegen kleinschalig een mooi zwembad wat rustig was. Er is geen receptie of bar. Maar dat geeft niks. Wij hebben fietsen gehuurd en het centrum was goed te bereiken. Lopen is ook een optie maar naar de grote haven ongeveer 40 minuten. Tevens een auto gehuurd wat een mooi eiland. De drukte en het nachtleven kan je zelf opzoeken. Restaurant en supermarkt op 500 meter. Wij hebben het zeer naar ons zijn gehad.

Mooi appartement en leuk zwembad zee ook dicht bij

Eric
25-6-2017

Alles is op loop afstand te doen in de buurt.

Gereisd Met partner in juni 2017

Ruim , schoon en rustig gelegen appartement

Jeltsje
15-5-2017

Buiten het centrum van Cala D'Or ligt dit kleine appartementencomplex met 18 appartementen aan een doodlopende weg dus rustig gelegen. Het zwembad is schoon en er zijn voldoende ligbedden. Voor ouderen en gezinnen met jonge kinderen is het een prima plek als je niet lawaai houdt. De balkons en terrsssen zijn ruim. Supermarkt is op ong. 400 meter. Het toeristische centrum ligt op een half uur lopen. Daar zijn volop barretjes, terrasjes en restaurantjes. Ga naar Cafetaria Marfil. Hier is volop keus een goede kwaliteit en lage prijzen en hetvpersoneel heeft plezier in het werk. Spreek Spaans dat wordt gewaardeerd.

Gereisd Anders in mei 2017

super locatie en lekker rustig

mirjam
12-2-2017

ligt afgelegen en daardoor rust...je kan de drukte opzoeken. wel jammer dat de baaien erg klein zijn en daardoor erg druk. bij het zwembad is t heerlijk toeven...ook daar rust en voldoende bedjes. genoeg supermarktjes in de buurt voor de dagelijkse boodschappen. de eigenaresse is ook samen met haar man eigenaar van de dichtbij gelegen supermarkt. tip. huur een fiets , dan is alles prima te doen. ook de grotere supermarkt. ook palma de mallorca is een mooie stad, prima in een dag te doen.

Gereisd Met partner in mei 2016

Heerlijk

Marianne
15-12-2016

Ik sta verteld van de laatste reviews. wij hadden een groot appartement uitkijkend op het zwembad. Ruim 2 kamer appartement met een heerlijk terras. Alles was schoon en de eigenaresse heel vriendelijk. Heerlijk zwembad, op loop afstand van diverse (heerlijke strandjes) en van het dorp met veel vertier en nog meer winkeltjes en restaurantjes. De keuken was i.d.d. karig ingericht, maar je hoeft er maar om te vragen en het werd geregeld. Ik kan niet ander zegen dan dat wij er hebben genoten en van ons krijgt het een dikke 10.

Gereisd Met partner in september 2016

Serena Sol nooit meer!

Ladie
10-10-2016

Serena sol, dus nooit meer. Ik had niet verwacht dat het in het appartement naar urine zou ruiken. Dat deed het dus. Het bad roest, de kranen zijn niet meer van RVS, de verlichting in de "badkamer" is spartaans, iig niet voldoende om je lenzen in te doen. De woonkamer had een brommende verlichting, de matrassen waren knuppelhard, ( maar we kregen nieuwe, ook super hard) de bodem bestaat uit houten planken. De stoel plakte toen ik erop plaats nam. De eigenaresse was behulpzaam, vroeg of we elders iets wilden maar touroperator gaf niet thuis of we moesten gewoon opnieuw boeken ( 450.- ) dus ook geen touroperator meer. Al met al, ik wil zoiets nooit meer boeken. Op naar een leukere vakantie met mooier appartement.

Gereisd Met partner in september 2016

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Serena Sol in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Serena Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.