Aparthotel Roc Las Rocas

Anders

Fijn geweest

Angel De jonge
24-9-2018

Appartement was niet schoon, na 1 uur werd het extra schoongemaakt (goede service) Eten was goed, mooi zeeuitzicht.

Strand is ongeveer 10 min lopen, je komt dan in een klein baaitje waar iedereen op elkaar ligt. Taxi naar ander baaitje cala gran veel mooier voor 7€ ben je daar

Roc Las Rocas Team, director, 2-10-2018

Dear angel,

On behalf of Roc Las Rocas Aparthotel we would like to thank you for choosing our hotel.

Our location is definitely one of the things we are very proud of about our hotel.

Also thank you for the kind words regarding the cleanliness. We are continually trying to improve the quality that we offer.

All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Best personal regards

Roc Las Rocas Team

Leuk voor 8 dagen relaxen

monique
21-9-2018

Mooie ligging alleen het dichtstbijzijnde stadje is erg klein en niet veel te beleven

Dear Monique,

Thank you for your review.

We are glad that you had overall a nice stay with us.

We hope to welcome you back soon.

Eenmalig

Arend vos
20-9-2018

Ontzettend gehorig,we zaten aan de voorkant,bussen in en uitlaten de motor nog draaiend !Personeel gooien s’avonds lege flessen in de container ,kamers verouderd! Eenmalig dus!😳

Dear Arend vos,

Thank you for your valuable feedback.

We deeply regret that your stay was disturbed by the noise and we will discuss this within the team to ensure standards met all time, because this is not the usual standard we offer our guests.

We thank you for choosing us and would be very happy to welcome you back to offer you an even better experience.

Fantastische vakantie gehad

Dhr vd hoofdakker
20-9-2018

Veel Engelse die ook borden vol opscheppen en meer dan de helft laten liggen. Hier zouden ze die eigenlijk voor moeten laten betalen.. verder was het hotel perfect. Werd netjes schoongemaakt. Eten was zeer gevarieerd maar soms lauw maar goed te eten. Zwembad was netjes en schoon en personeel vriendelijk ook al moesten ze werken van smorgens 7 tot 23. Strandjes op loop afstand al is het klein je kan hier heerlijk liggen prijs stoel is wel aan de hoge kant. Wij hebben hier een geweldige week gehad. Komen zeker terug

Your iHot@l Team, director, 26-9-2018

Dear Dhr vd hoofdakker,

It is a joy to read that you had a great week with us and that we were able to offer you an unforgettable stay.

It will be a pleasure to welcome you back soon.

Geweldig

Bo
16-9-2018

Ik begrijp de slechte reviews van mensen die in dit verblijf zijn geweest niet? Wij zijn hier 8 dagen geweest en ik zeg in 1 woord geweldig! Het appartement zelf is wat oudbollig, maar werd verder keurig schoongenaakt. Ook de zwembaden zijn heerlijk gevuld met zout water,mijn dochter had exceen wat hierdoor goed is genezen. Je zit goed centraal, en je kan met een treintje voor 2.50 op naar het centrum van cala dor. Het strandje is op loopafstand te bereiken wat overigens een mooi uitzicht geeft. En all in eten/drinken was gevarieerd en heerlijk! Wij zouden zeker een keer terug gaan!

Dear Bo,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We are more than happy that you had a great time with us and we would love to welcome you back soon.

Super fijn!

Marjolein
15-9-2018

Mooi hotel gelegen op een mooie rots. Erg leuk dorpje waar je ontzettend lekker kan eten! Je kan via het hotel een auto huren en zo het hele eiland rond, erg leuk om te doen! Je kan ook gratis parkeren. Alles is erg goed geregeld: buffet, transfer, trapjes, auto huren, etc. Kamers zijn ook schoon en erg aardig personeel wat altijd te hulp staat. ‘s Avonds is er voor kinderen (en volwassenen) leuke entertainment. Wat ook erg fijn was, was dat er één zwembad was met kinderen en muziek, maar ook één zwembad voor volwassenen waar je in alle rust lekker kon relaxen. Dit hotel vinden wij echt een aanrader en een prachtige locatie!

Dear Marjolein,

Thanks a lot for this great feedback!

We are more than happy to read that your stay was to your fullest satisfaction and we thank you for all your kind words regarding our hotel & staff.

We would love to be your host again.

Heerlijke tussenuitje!!

Digby
25-8-2018

Prima, niet luxe, maar wel voorzien van alles voor een leuk prijsje. Je kan de hele dag in het hotel blijven als je wilt of een klein wandeltje maken om lekker te eten en te shoppen. Voor 7 EUR kan je een taxi pakken naar cala d’or. Heerlijk genoten!

Roc Las Rocas Team, director, 30-8-2018

Dear Digby,

Thanks you so much for your kind review.

We are glad to read that you had overall a good stay with us.

We looking forward to welcome you back soon.

Best regards,

Ligging van het apathotel is prima,alles goed te doen zowel lopend als met bus,autohuur en taxi. Wij hadden 2 kamers geboekt waarbij 1 kamer erg slecht was met schimmel in de badkamer en enorme stank op de slaapkamer. Had melding gemaakt maar omdat hotel vol zat kon er heel weinig gedaan worden en werd alleen wat geurtjes op de kamer geplaatst maar dat hielp niet. Personeel is wel heel vriendelijk en behulpzaam maar als je een week lang in stank en schimmel zit,is het geen vakantie meer. Annimatie is ook heel saai en slecht.

Your iHot@l Team, director, 30-8-2018

Dear Angela,

Thanks a lot for your valuable feedback.

First of all, we are glad that you liked our central location as well as friendly staff. On the other hand we deeply regret the inconveniences regarding your room, which def does not reflect the usual high standard of our hotel, because our entire team do their very best to ensure standards met all time.

Nevertheless, we will discuss this within the team to make improvements where we can.

We thank you for choosing us. We hope to welcome you back soon to offer you an even better experience.

Aanrader

Peter
2-8-2018

Een geweldige ligging! Mooier kan bijna niet. Een super accommodatie waar we met kinderen van 12/14 verbleven. Voldoende ontspanning voor hen, lekker gepoolde en internet WiFi /4g is prima! Volledig/voldoende 2-kamer appartement begane grond, direct aansluitend op het grote zwembad podium en recreatie... erg gehorig wel groepen blijven soms tot na middernacht herrien... maar ja het is vakantie hè. Ontbijtbuffet uitstekend. Hygiëne, veiligheid en gastvrijheid staat in het hotel voorop. Klantvriendelijk en gastvrije receptie met zeer prettige medewerkers van hoge kwaliteit (ja Julia en Kayleigh jullie glimlach maakt iedereen welkom en tevreden).

Roc Las Rocas Team, director, 30-8-2018

Dear Peter,

Thank you so much for such a kind review.

We are more than pleased that you had a wonderful stay with us and thank you for all your kind and motivating words regarding our hotel & staff.

We would love yo welcome you back soon.

Top animatie!

Fia
24-5-2018

We waren deze meivakantie voor de 2e keer in Las Rocas. We wisten dus precies waar we aan begonnen. Goede ligging, prachtig uitzicht. De appartementen zijn redelijk. Zeker niet luxe, maar daar gingen we ook niet voor. Belangrijkste reden om terug te komen is de animatie. Mijn kinderen van 15 en 12 zijn te oud voor een kidsclub, maar in dit hotel houden ze vooral ook de 12 plussers superleuk bezig. Deze animatie is inderdaad Engelstalig (alleen in de zomervakantie hebben ze in de kidsclub ook NL talige animatie), maar dat is voor de leeftijdsgroep vanaf 12 jaar geen probleem uiteraard. Dank jullie wel Kalen & crew voor superweken! Het eten is ok, maar ben je na 2 weken wel op uitgekeken. Ik heb maar 1 echt kritisch punt. Bij goed weer is de avond entertainment buiten op het terras. En het lijkt wel of iedereen in Engeland rookt. Het was dus lastig om een plekje te vinden waar je niet bijna continu in de rook zat. Verder topvakantie!

Roc Las Rocas Team, director, 7-6-2018

Dear Fia,

Thank you for your valuable feedback!

We are pleased to read that you had overall a nice stay. We also appreciate your helpful remarks which helps us to improve!

Thank you once again for having chosen our hotel! We hope to welcome you back soon to offer you an even better experience.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Roc Las Rocas in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Roc Las Rocas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.