Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaCala d'Or

7.6GoedScore uit 558 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Primasol Cala d’Or Gardens is een 3-sterren hotel met een prachtige ligging. Binnen 150 meter sta je op het strand van Cala Egos. Je wisselt je stranddagen af met het zwembad van het hotel. De kinderen vermaken zich in het splash gedeelte met verschillende glijbanen! De kids spetteren hier de hele dag vrolijk rond. Binnen een paar minuutjes ben je in het toeristisch centrum met leuke bars en restaurants. Maar ook bij het hotel geniet je van een lekker hapje.

Anouk beoordeelt haar verblijf met een 10 en schrijft: “Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. Ik begrijp werkelijk de negatieve reviews over het eten niet. Wij hebben elke dag lekker gegeten en super gevarieerd. Geen dag hetzelfde. Alles fris en vers. Het hotel is van 1988 volgens mij en de kamer was inderdaad wel gedateerd, maar brandschoon. Elke dag werd de kamer uitvoerig schoongemaakt en elke dag schone bedden en handdoeken. Cala Egos is prachtig, het treintje naar Cala d’or is leuk, maar voor 10 euro ben je ook met de taxi op en neer. Wij gaan zeker nog een keer terug.”Debbie heeft een heerlijk verblijf gehad: "Wij zijn nu op Cala d‘or Garden en hebben het prima naar ons zin. ... Genoeg keuze bij het buffet en vriendelijke mensen. Hotel goed te bereiken met de lokale bus vanaf het vliegveld. In de directe omgeving baaien om te zwemmen en winkeltjes en horeca in overvloed. All inclusive formule ook prima. ..."Pascal vindt Hotel Primasol Cala d'Or Gardens een echte aanrader: "Ben niet van de beoordelingen schrijven, maar dit hotel verdient toch echt een extra review. Ondanks vele slechte reviews hebben wij het hotel toch geboekt. Geen idee waar deze reviews vandaan komen, maar het eten is echt top. De keuze is reuze en alles lekker op temperatuur. Ook wordt er elke avond door een kok alles vers gegrild. Zalm/tonijn/kip/ham etc. Verblijf echt top. Schone kamers en dicht bij een mooie baai. Blij dat we toch dit hotel geboekt hebben, echt top. En overigens het splash park is veel groter dan je op de meeste foto’s van sites ziet. Minimaal 12 verschillende glijbanen met stroming en een eigen bar waar je je drankje kan halen. Een aanrader."

De ligging

Dit aantrekkelijke strandhotel heeft een prachtige centrale ligging en bevindt zich op ongeveer 150 meter van het strand van Cala Egos. Het toeristische centrum ligt op een paar minuutjes lopen vanaf het hotel. Ga je liever een dagje iets verder weg? Dan kan je gemakkelijk met het openbaar vervoer naar een andere gezellige badplaats. Openbaar vervoer ligt op ongeveer 200 meter afstand van het hotel. Naar Cala Egos is het slechts ongeveer 300 meter. Hier vind je allerlei leuke winkels, restaurants en een aantal bars. Het gezellige stadje Cala d'Or ligt op 2 kilometer afstand van het hotel. De luchthaven ligt op 57 kilometer afstand.

Het hotel en faciliteiten

Het hotel werd in 1988 gebouw. Het verblijf biedt de gasten in totaal 296 kamers. Het maakt niet uit wanneer je aankomt, je wordt altijd hartelijk ontvangen 24-uurs-receptie en 24-uurs-uitcheck service. Er is Wifi in de gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar. Ook beschikt het hotel over een restaurant, een eetzaal, een koffiehuis en een bar. Op het terrein van het verblijf zijn een mooie tuin en een speelplaats te vinden waar de kinderen zich uitleven. Terwijl de kinderen zich vermaken bij de speeltuin of met de miniclub geniet jij op een ligbedje aan het zwembad van de Spaanse zon. Het hotel heeft een buitenbad en een apart kinderbad met verschillende waterglijbanen. Nog meer ontspannen doe je in de spa met verschillende sauna's en tegen betaling kun je genieten van een massage of schoonheidsbehandeling. Heb je een auto gehuurd om de omgeving te ontdekken? Deze parkeer je in de garage of op de parkeerplaats. Verder biedt het hotel een shuttleservice aan. Wil je de omgeving graag fietsend ontdekken? Huur dan een fiets bij het hotel (tegen betaling). Daarnaast zijn er verschillende sportieve activiteiten mogelijk zoals tennis, jeu de boules, beachvolleybal, basketbal, golfen, padel en boogschieten. Voor wie liever sportief is in het water is er duiken, aquarobics en aquafitness. Verdere faciliteiten bestaan uit een fitness studio, tafeltennis, biljart, darten, squash en gymnastiek. Het entertainmentprogramma bestaat ondere andere uit een animatieprogramma en een miniclub. Voor de kids is er een zwembad met een prachtige, tropische tuin met palmbomen. In het midden van dit zwembad ligt een klein eilandje waar je met een bruggetje naar toe kunt. De grote waterspeeltuin met maar liefst acht glijbanen zorgen voor uren waterpret. Ook kunnen zij meedoen met schat-zoeken, de piratendag en leuke dansjes leren tijdens de minidisco.

De kamers

De standaard faciliteiten van de kamers bestaan uit een airconditioning, telefoon, televisie, koelkast. De kamers beschikken over een badkamer met bad of douche, toilet en een haardroger. Tegen betaling kun je gebruik maken van een kluisje. In de meeste kamers biedt het gemeubileerde balkon een mooi uitzicht. Kinderbedjes voor de kleine reizigers zijn kosteloos en beschikbaar op aanvraag.Verschil in de kamersDe tweepersoonskamer is ongeveer 15m2 groot en beschikt over 2 éénpersoonsbedden en heeft het de bovengenoemde faciliteiten. Voor gezinnen met kinderen zijn er speciale gezinskamers bij Primasol Cala D Or Gardens beschikbaar.

Eten en drinken

In dit hotel verblijf je op basis van halfpension of all-inclusive. Ontbijt, lunch en diner worden aangeboden in buffetvorm. Bij de bar kan je terecht voor een verkoelend drankje tussen 10:00 en 23:00 uur. Hier zit lokale (non-) alcoholische dranken, thee, koffie en mineraalwater inbegrepen. Daarnaast kan je genieten van een high tea en ijs tussen 16:00 en 17:00. Ook snacks zijn verkrijgbaar gedurende dag (10:00-13:00 uur en 15:00-18:00 uur).

Goed om te weten

De volgende creditcards worden in het hotel geaccepteerd: American Express, Visa en MasterCard. Honden zijn niet toegestaan in deze accommodatie. Er rijdt een toeristentreintje naar het centrum van Cala d'Or (tegen betaling). Tijdens het diner is zwemkleding niet toegestaan, een nette korte broek mag wel. Houdt er rekening dat er bij aankomst van de accommodatie nog een toeristenbelasting van ongeveer €3 euro per dag per persoon betaald moet worden.

Bekijk de beschikbaarheid

571 Reviews over Primasol Cala d'Or Gardens

• 9Isa13-06-2022

Animatie on fire!

Goed hotel, lekker eten, en een heel leuk entertainment team! Veel en leuk aanbod voor jong en oud! De shows zijn heel leuk en niveau is goed!!

• 7Mary van Pelt09-06-2022

Geweldige vakantie, maar na 18.30 kan het e

Schone kamer, hartstikke mooi zwembad, geweldig kinder-zwem Paradijs, aardige en lieve mensen , maar helaas te eenzijdig en vaak koud eten. Animatie voor kids is hartstikke leuk. Shows Grease en Saterdaynight fever ook heel leuk, maar echt vreselijk muziek, tot 23.00. Veel te hard en niet gepast. Alleen bestemd voor de enkeling die nog op terras zit. Kan met veel minder volume veel meer zijn doel bereiken. Als mensen naar hun kamer gaan, zitten zij niet, op een veel te hard afgespeelde afspeellijst te wachten.

• 9E.Neomagus05-06-2022

Perfect

Prachtig verblijf,perfect eten,zeer vriendelijke mensen

• 7Brenda02-06-2022

Prima hotel voor 1 week..

Gisteren teruggekomen van een weekje Primasol Cala d'Or Gardens. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad maar stel je er wel op in dat het niet super luxe is (daar was in ons geval de prijs ook niet naar...). Medewerkers zijn uiterst vriendelijk. Animatie doet goed haar best en is een leuk (Nederlands) team. Ontbijt en lunch prima. Diner vonden wij wat minder maar er zijn een leuk aantal restaurants (en winkels) op loopafstand van het hotel. Kamer ook wat gedateerd maar wel schoon. Prima bedden in ons geval. Zoutwaterzwembad en ook zoutwater douche op de kamers...maar ach..dat went ook. Onze zoon van 8 heeft zich prima vermaakt. Wij hebben 3 dagen een auto gehuurd en zijn naar Palma gereden. Daar met de hop on hop off bus de stad verkend. Ook naar de grotten van Drach geweest en strand Cala Mondrago. Al met al ondanks alle negatieve reviews toch een fijne vakantie gehad.

• 10Roberta en Dorita30-05-2022

Prima Hotel

We hebben genoten , wij hadden all inclusieve geboekt en het eten was heerlijk . Heel veel keuze elke dag, het was een feest om te gaan eten . Goede bedden en elke dag kregen we schone handdoeken en waren de bedden opgemaakt . Veel animatie voor kinderen helaas weinig voor volwassenen . Maar je kan overal heen , bushalte,sen taxi,s zijn om de hoek .

• 7Anne Sloots20-05-2022

Super!

Boek GEEN bustransfer van het vliegveld naar het hotel. Het duurde bij ons inclusief wachttijd ruim 4 uur voordat we in het hotel waren. Een taxi kost 72€ en je bent in 45 minuten in het hotel / vliegveld. Wij huren de volgende keer een auto zodat je met kunt zien van dit prachtige en vooral zeer schoon eiland!

• 9Familie Beldman09-05-2022

Aanrader!

Hotel was in de meivakantie net een aantal dagen geopend, maar het personeel zat meteen goed in de wedstrijd: vriendelijk, hardwerkend, alles goed schoon (ook kamers dagelijks schoongemaakt en opgemaakte bedden) en hulpvaardig. Ontbijt en avondeten was telkens een feestje; ruim de tijd, ruime keuze en lekker! De verschillende baaitjes (cala's) zijn met een stevige wandeling te bereiken en ook bij het hotel kun je voor een frisse duik terecht en genoeg bedjes om op neer te ploffen. Extraatjes die we niet hadden verwacht: meteen aanschuiven bij ontbijt op ochtend van aankomst en Nederlands animatieteam. Wij hebben genoten!

• 8Fam. Remmink09-05-2022

Wij komen heel graag een keer terug!

Trek je niks aan van de slechte reviews. Locatie: goed. Hotel: prima. Kamers: prima en schoon. Eten: UITSTEKEND! Elke dag een feestje voor groot en klein. Ik had ook het idee dat er serieus om wordt gegaan met voedselverspilling. Hergebruik van producten. De zwembaden met glijbanen zijn leuk, maar daar is het water echt te ondiep. En bij het zwembad met dieper water verder weinig te beleven voor kinderen. Maar die van ons (6 en 3,5) vinden het al leuk als ze van de kant kunnen springen. Animatie was een leuk clubje jongelui met de beste intenties maar ik geloof wel dat ze er nog een beetje moeten inkomen maar dat komt vast goed. Ik miste voor de (wat oudere) kinderen iets meer uitdagender speeltoestellen. Deze zouden geweldig tussen de muziektent en het zwembad geplaatst kunnen worden. Dan heb je er vanaf het terras en vanaf het zwembad zicht op. Maar das mijn mening, onze twee meiden hebben zich er niet minder om vermaakt. Fijne tijd!!

• 8Debbie13-10-2021

Heerlijk verblijf

Wij zijn nu op Cala d‘or Garden en hebben het prima naar ons zin. Inderdaad zout water uit de kraan en in het zwembad maar wij zien dit niet als probleem. Genoeg keuze bij het buffet en vriendelijke mensen. Hotel goed te bereiken met de lokale bus vanaf het vliegveld. In de directe omgeving baaien om te zwemmen en winkeltjes en horeca in overvloed. All inclusive formule ook prima. Ondanks negatieve reviews hebben wij het prima. Het is ook maar net welke instelling je zelf hebt. Het is geen megaluxe hotel zoals meerdere all inclusive resorts in Turkije.

• 4Didi Kolsteren27-09-2021

Het valt allemaal een beetje tegen...

Het hotel is verouderd en gedateerd, het kan een flinke opknapbeurt gebruiken. Los van de veroudering is er totaal geen sfeer aanwezig, niet in het hotel en niet op de kamers. De kamer was kaal. De matrassen waren doorgezakt. Schoon was het ook niet. Het personeel is niet vriendelijk en zegt geen gedag. Het eten is kwalitatief goed. Echter is het zo summier in keuze, dat je na 2 dagen eigenlijk uitgegeten bent. Het all-in concept is minimaal. De snacks die iedere middag mogelijk zijn komen enkel neer op een broodje hamburger. Voor de kindjes niks extra's of gezonds. Een ijsje mag ook alleen om die tijd gehaald worden. Drinken krijg je in plastic bekers, waarvoor je een borg van € 1,- betaald. Het entertainment is zo belabberd slecht. De minidisco is nog net iemand die een dansje voor doet. Het avondentertainment is echt om te huilen.
    Kortom, eens maar nooit meer.

Hotel Primasol Cala d'Or Gardens info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)