Hotel Primasol Cala d'Or Gardens

Hotel Primasol Cala d'Or Gardens
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Primasol Cala d'Or Gardens voor je op een rij gezet:

441 reviews over Hotel Primasol Cala d'Or Gardens in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

Melissa Kempers, 19-3-2018

Echt enorm leuk gehad!

Vooral voor kleinere kinderen was de animatie leuk en ook het kinderzwembad dat los zat aan het hotel was echt heel erg fijn! Leuke glijbanen en laag water waardoor je niet steeds achter je kind aan hoefde te gaan en ze konden lekker in het zicht spelen. Het strand was ook heel erg vlakbij en dit was een mooie baai die niet meteen diep was, ook perfect met kinderen. Wij hebben het zo lekker gehad dat wij dit jaar nog een keer terug gaan!

Gebouw 1 was wel wat verouderd en een aantal gebouwen gerenoveerd. Het eten was heel goed te doen, ruime keuze, ook voor de kinderen een apart gedeelte.

Wij gaan zeker ooit een keer terug !

Joyce, 5-3-2018

Erg leuk voor kleine kinderen, eten prima , schone kamers .

Goede prijs kwaliteit verhouding

gemenrich, 5-11-2017

Voor het eerst all inclusieve vakantie geboekt en na 2 dagen was het voor al duidelijk, dat het niet helemaal mijn ding is. Ondanks dat probeer ik wel een objectieve beoordeling te geven. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en service gericht. Het eten is prima, natuurlijk zit er altijd wel iets tussen wat niet naar je smaak is, maar over het algemeen is het gewoon goed. Je kan binnen of buiten je maaltijden nuttigen, groot nadeel is wel dat er buiten volop tijdens het eten gerookt mag worden en daar zat ik niet op te wachten als niet roker, dus moet je naar binnen en dat is hectisch en lawaaierig. Wij zaten in blok 9, dat kan hier en daar wel wat renovatie gebruiken, dat geldt ook voor de kamer. De kamers worden iedere dag netjes schoon gemaakt en de handdoeken vervangen, uitstekend dus. De bedden zijn werkelijk een ramp, compleet hout bed en een dun matras, na 2 dagen ben je rug patiënt. Ondanks dit alles, hebben we wel een heerlijke vakantie gehad.

Goeden gemoedelijk, vooral voor gezinnen

Victor, 29-10-2017

Eenvoudig, al wat ouder complex, maar schoon, gemoedelijk en goed onderhouden. Ruime kamers, gemoderniseerd. Groot balkon of tuintje (!). Vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen: leuke animatie, ook in het Nederlands. Speciaal waterparkje voor kinderen tot ca. 10 jaar. Britten, Duitsers. Voorstellingen soms amateuristisch, maar kinderen vinden het prachtig. Hardwerkend personeel bloeit op als je 5 woorden Spaans spreekt.

Groot pluspunt is het eten. Ravioli, risotto, zalm met sinaasappelsaus, amandelkoekjes, de ene na de andere heerlijke verrassing. Tot de laatste minuut aangevuld. DE-koffieautomaat. Rustige omgeving. Goede auto’s (Roig) via de receptie. Veel bedjes, van het harde type, sommige verstelbaar. Neem een paar opblaasbedden mee. Klein maar mooi strandje in baai op 5 minuten. Meer stranden in baaitjes in de buurt, El Trenc op 30 minuten, maar wel fors betalen (parkeren 7-10 Euro, bedjes, 12 Euro etc.) Niet zeuren over cocktails in plastic bekers bij een vliegvakantie voor de prijs van een set goede winterbanden in zo’n leuke accommodatie. We hebben een erg fijne week gehad en zouden zó weer gaan.

Heel goed bevallen.

Henk, 10-10-2017

Is een familiehotel met veel vermaak voor de kids. Personeel is vriendelijk en correct. Kamers zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt. Handdoeken dagelijks gewisseld. Kan niet begrijpen dat er gasten zijn die het eten afkraken. Er was iedere dag variatie in het aanbod. Elke dag lekkere verse broodsoorten en broodjes. Diversen vis en vleesgerechten. Lifecoocking tijdens de lunch en diner. Elke dag een ruim saladebuffet met wisselende salades en een goed verzorgd dessert buffet met vers fruit, taarten, pudding en mouse. Eetzaal inderdaad wat kaal, maar netjes schoon. Als je tafellinnen wil, moet je geen drie sterren boeken en dan gaan klagen. Liever dit als de enorme buffetten met spiegels en vijf keer de zelfde opstelling en elke dag kip en kalkoen zoals in de enorme vijfsterren resorts elders. Zwembad mooi en schoon. Achter het complex nog een waterspeeltuin voor de kids. Hoort ook bij het hotel. Ook daar een terras met bar. Treintje kan je niet altijd mee weg. Vaak vol bij aankomst hotel. Taxistandplaats vlak bij is een goede optie.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Je kan alle kanten op daar of met het treintje of taxi. Maar om te gaan lopen en dan na de kliffen is toch ook wel heel mooi. Het pad na de baai, is iets minder maar was wel heel mooi. En vooral het animatie team, die hield je eigenlijk de hele dag wel bezig. En normaal doen we aan weinig activiteiten mee, maar hier werd je door Syb toch echt wel mee gesleept om wat te doen. We hebben vliegtuig vouwen gedaan en dan een wedstrijd wie welk vliegtui het verst komt. ( Wie bedenkt zo iets) ja, het animatie team. Maar er was van 10.00 - 22.30 wel wat te doen.

Jeffrey relouw, 4-10-2017

Super hotel zeer kindvriendelijk met zwemparadijs eten iedere dag gevarieerd maar wat er echt uitschiet is het animatieteam wat een toppers echt een hecht team chapeau Syp wat een top entertainer ben je 👍 en ook Anne was top en ook onze Duitse animators Eliza Jessy en Cem danke fur die super woche geh zo Weiter 👍👍👍

Een super gezellig mooi en leuke sfeervolle hotel

Priscilla, 21-9-2017

Mooi Hotel, winkeltjes waren maar 5 minuten lopen

,strand ook erg mooi en maar 5 minuten lopen. Kamer mooi schoon en schoonmakers komen elke dag als je wilt schoon maken erg netjes, heerlijk eten en drinken veel variatie met eten elke dag wel wat anders te eten. Animatie team met als leidster Elise erg leuk doet ze het doet echt der best ook om nederlands tepraten knap hoor.Maar vooral Nederlander Syp doet het zo leuk die weet de sfeer er goed in te maken en in te houden. Elke zijn er wel leuke spelletjes tedoen en voor de kindere ook veel tedoen doen ze ook veel voor in de avond ook erg leuke doen elke avond wel wat anders maar geven vooral hele leuke grappige shows weg. Dit hotel is echt een aanrader voor jong en oud wij hebben heerlijk jammer genoeg vrijdag weer na huis maar volgend jaar willen we weer terug en hopen we dat we weer zoon top animatie team krijgen.

Geweldig hotel

Susanne, 14-9-2017

Mooi hotel. Prima kamers. Ideaal dat het hotel om het zwembad heen gebouwd is. Ook ideaal als je kinderen hebt. Eten was simpel maar goed verzorgd

Matig

S.e, 12-9-2017

Hotel was schoon kamer netjes alleen bedden slecht en eten was niet best weinig variatie in het eten en ga je voor je rust moet je hier niet zijn is namelijk vreselijk druk met kinderen en nadeel het hotel bestaat 90 procent uit duitse gasten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Primasol Cala d'Or Gardens in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Primasol Cala d'Or Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Primasol Cala d'Or Gardens scoort een 7.86 uit 10 op basis van 452 reviews.