Hotel Primasol Cala d'Or Gardens

Hotel Primasol Cala d'Or Gardens
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Primasol Cala d'Or Gardens voor je op een rij gezet:

449 reviews over Hotel Primasol Cala d'Or Gardens in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Al bij al een leuke vakantie gehad!

Kimberly
8-7-2018

Wij vonden het een prima hotel. Maar dan ook prima, niet meer of minder.

De kamers werden niet elke dag grondig schoongemaakt met name de lakens die niet verschoond werden elke dag en moest ik elke keer voor bellen. Wat ons zwaar irriteerde waren de vele muggen. (Kan het hotel niks aan doen) maar neem zeker muggenmelk en een vliegemepper mee.

Wij hadden een kamer in blok 7 en was gemoderniseerd. Goed vragen naar een gerenoveerde kamer op de begane grond als je met jonge kinderen zit.

Geen handdoekenservice bij het zwembad (wisten we op voorhand) maar is wel een verbeterpunt voor dit hotel. Alsook de ligbedjes aan de zwembaden zijn heel hard dus koop een luchtbed voor op je ligstoel.

Het eten...ja wat kan ik zeggen, je weet dat je all in boekt 3 sterren dus grand de luxe is het niet maar wij konden elke dag eten en zijn ook een keer uiteten geweest. Nederlandse animatie is top! Heel lief voor ons zoontje. Leuk maar klein stadje bij hotel

Zeer schoon hotel, goede bedden goed verzorgd en netjes.

Ruime kamers.

Eten niet echt gevarieerd, veel vis weinig keus veelal hetzelfde, voornamelijk tussen de middag.

Personeel (voornamelijk de snacker bar en het restaurant) heeft er kennelijk weinig zin in, een knorrepot die het duidelijk niet naar zijn zin heeft.

Je bord wordt vaak weg gepakt terwijl je nog zit te eten dat vind ik erg jammer.

Weinig structuur in het buffet (rommelig).

Het "koekjes" moment is duidelijk niet van 16:00 uur tot 17:00 uur maar van 16:00 uur tot 16:10 uur en weg is pech.

Avondeten vaak lauw helaas.

Voor kinderen een tophotel, voor mij persoonlijk liepen er iets teveel kinderen.

Leuk animatie team.

Zeer goede vakantie gehad maar persoonlijk zou ik niet meer terug gaan naar dit hotel.

Leuke en sportieve vakantie. Gezinshotel

Eric
28-6-2018

Prima hotel. Drie sterren meer dan waard. Mooi zwembad, leuke winkeltjes in de buurt en in de avond een bezoek aan de baaien. Zoon van 18 mee en die heeft zich hier ook prima vermaakt. Het is waar je voor gaat. Verwacht geen ellenlange zandstranden of chique dinners dan valt het tegen. Lekker een boekje lezen op zijn tijd wat sporten en lekker het zwembad in dan zit je hier goed. Eten is gevarieerd en je kan binnen of buiten eten. Heeft wel wat weg van een kantine met eten maar voor ons geen probleem. Houden zo niet van dat sjieke waar je met een lange broek moet eten. Een dagje een auto huren kun je voor 75,- en dan heb je ook de benzine betaald. Prima vakantie gehad. We waren hier nou voor de 2e keer. De 1e keer was 10 jaar geleden. Leuk Nederlands/Belgisch/Duits animatieteam dat leuk met de kids omgaat. Prima hotel voor gezinsvakanties en voor kleinere kinderen is er nog een apart zwembad. Voor ons dus een aanrader.

Fantasties

joury
20-6-2018

De mensen zijn vriendelijk je kan vanuit het Hotel de zee zien liggen De dragon Cuevas in Porto Cristo is goed te bezoeken vooral als je van Groten houd en van trap lopen

Een echte aanrader!

Nienke
17-6-2018

Ontzettend schoon hotel! Inderdaad wel een familie hotel met veel kleine kinderen. Hier merk je overigens weinig van! Het enige wat wij 's ochtends hoorden was het animatieteam.

Het eten is meer dan prima! Uitgebreider dan dat ik thuis maak. Voor ieder wat wils. De mensen die hier klagen over het eten moeten €500 meer p.p. inleggen voor de vakantie voor een 5* hotel. Prijs/kwaliteit is top!

Prachtige omgeving. Prachtige baai op nog geen 5 minuten afstand. Leuk klein dorpje op loopafstand.

Prachtig en praktisch ingedeeld hotel. Wij hebben echt ontzettend genoten!!

Dankzij het entertaiment super!!

Jeffrey kroezen
12-6-2018

Het is een hotel voor gezinnen. Daar moet je wel rekening mee houden.

Verder voor jeugd en volwassenen is door het entertaiment team genoeg te doen.

Het sportprogramma voor de volwassenen is heel goed. Vollyballen. Waterpolo. Darten. Bijna elke avond is er muziek en heel veel gezelligheid.

Dankzij het entertaiment team hebben we het vol kunnen houden. Anders had het het een stuk saaier geweest.

Fantastisch animatie team voor jong en oud. Ik heb een zeer leuke tijd gehad, wel moet je tegen lawaai van spelende kinderen kunnen. Anders echt een afraden. Eten was ook zeer goed lekker veel spek en worst :)

Heerlijke vakantie!

Marja
18-5-2018

Een week verbleven in dit hotel. We zijn erg tevreden over de service. We hadden all inclusive en dat was van goede kwaliteit. Eten niet heel uitgebreid maar genoeg keuze en smaakte goed. Een aandachtspunt..de bediening is erg gehaast met afruimen wat storend is als je nog aan het eten bent.

Verder mooie omgeving rondom het hotel..heerlijke strandjes en leuke winkeltjes..ook niet duur.

Animatie voor de kinderen goed georganiseerd..elke avond kinderdisco. Onze zoon van 6 heeft zich prima vermaakt en genoeg kinderen om mee te spelen. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Geweldige vakantie gehad!

Melissa Kempers
19-3-2018

Echt enorm leuk gehad!

Vooral voor kleinere kinderen was de animatie leuk en ook het kinderzwembad dat los zat aan het hotel was echt heel erg fijn! Leuke glijbanen en laag water waardoor je niet steeds achter je kind aan hoefde te gaan en ze konden lekker in het zicht spelen. Het strand was ook heel erg vlakbij en dit was een mooie baai die niet meteen diep was, ook perfect met kinderen. Wij hebben het zo lekker gehad dat wij dit jaar nog een keer terug gaan!

Gebouw 1 was wel wat verouderd en een aantal gebouwen gerenoveerd. Het eten was heel goed te doen, ruime keuze, ook voor de kinderen een apart gedeelte.

Wij gaan zeker ooit een keer terug !

Joyce
5-3-2018

Erg leuk voor kleine kinderen, eten prima , schone kamers .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Primasol Cala d'Or Gardens in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Primasol Cala d'Or Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Primasol Cala d'Or Gardens scoort een 7.88 uit 10 op basis van 460 reviews.