Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Primasol Cala d’Or Gardens is een 3-sterren hotel met een prachtige ligging. Binnen 150 meter sta je op het strand van Cala Egos. Je wisselt je stranddagen af met het zwembad van het hotel. De kinderen vermaken zich in het splash gedeelte met verschillende glijbanen! De kids spetteren hier de hele dag vrolijk rond. Binnen een paar minuutjes ben je in het toeristisch centrum met leuke bars en restaurants. Maar ook bij het hotel geniet je van een lekker hapje.

Anouk beoordeelt haar verblijf met een 10 en schrijft: “Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. Ik begrijp werkelijk de negatieve reviews over het eten niet. Wij hebben elke dag lekker gegeten en super gevarieerd. Geen dag hetzelfde. Alles fris en vers. Het hotel is van 1988 volgens mij en de kamer was inderdaad wel gedateerd, maar brandschoon. Elke dag werd de kamer uitvoerig schoongemaakt en elke dag schone bedden en handdoeken. Cala Egos is prachtig, het treintje naar Cala d’or is leuk, maar voor 10 euro ben je ook met de taxi op en neer. Wij gaan zeker nog een keer terug.”Debbie heeft een heerlijk verblijf gehad: "Wij zijn nu op Cala d‘or Garden en hebben het prima naar ons zin. ... Genoeg keuze bij het buffet en vriendelijke mensen. Hotel goed te bereiken met de lokale bus vanaf het vliegveld. In de directe omgeving baaien om te zwemmen en winkeltjes en horeca in overvloed. All inclusive formule ook prima. ..."Pascal vindt Hotel Primasol Cala d'Or Gardens een echte aanrader: "Ben niet van de beoordelingen schrijven, maar dit hotel verdient toch echt een extra review. Ondanks vele slechte reviews hebben wij het hotel toch geboekt. Geen idee waar deze reviews vandaan komen, maar het eten is echt top. De keuze is reuze en alles lekker op temperatuur. Ook wordt er elke avond door een kok alles vers gegrild. Zalm/tonijn/kip/ham etc. Verblijf echt top. Schone kamers en dicht bij een mooie baai. Blij dat we toch dit hotel geboekt hebben, echt top. En overigens het splash park is veel groter dan je op de meeste foto’s van sites ziet. Minimaal 12 verschillende glijbanen met stroming en een eigen bar waar je je drankje kan halen. Een aanrader."

De ligging

Dit aantrekkelijke strandhotel heeft een prachtige centrale ligging en bevindt zich op ongeveer 150 meter van het strand van Cala Egos. Het toeristische centrum ligt op een paar minuutjes lopen vanaf het hotel. Ga je liever een dagje iets verder weg? Dan kan je gemakkelijk met het openbaar vervoer naar een andere gezellige badplaats. Openbaar vervoer ligt op ongeveer 200 meter afstand van het hotel. Naar Cala Egos is het slechts ongeveer 300 meter. Hier vind je allerlei leuke winkels, restaurants en een aantal bars. Het gezellige stadje Cala d'Or ligt op 2 kilometer afstand van het hotel. De luchthaven ligt op 57 kilometer afstand.

Het hotel en faciliteiten

Het hotel werd in 1988 gebouw. Het verblijf biedt de gasten in totaal 296 kamers. Het maakt niet uit wanneer je aankomt, je wordt altijd hartelijk ontvangen 24-uurs-receptie en 24-uurs-uitcheck service. Er is Wifi in de gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar. Ook beschikt het hotel over een restaurant, een eetzaal, een koffiehuis en een bar. Op het terrein van het verblijf zijn een mooie tuin en een speelplaats te vinden waar de kinderen zich uitleven. Terwijl de kinderen zich vermaken bij de speeltuin of met de miniclub geniet jij op een ligbedje aan het zwembad van de Spaanse zon. Het hotel heeft een buitenbad en een apart kinderbad met verschillende waterglijbanen. Nog meer ontspannen doe je in de spa met verschillende sauna's en tegen betaling kun je genieten van een massage of schoonheidsbehandeling. Heb je een auto gehuurd om de omgeving te ontdekken? Deze parkeer je in de garage of op de parkeerplaats. Verder biedt het hotel een shuttleservice aan. Wil je de omgeving graag fietsend ontdekken? Huur dan een fiets bij het hotel (tegen betaling). Daarnaast zijn er verschillende sportieve activiteiten mogelijk zoals tennis, jeu de boules, beachvolleybal, basketbal, golfen, padel en boogschieten. Voor wie liever sportief is in het water is er duiken, aquarobics en aquafitness. Verdere faciliteiten bestaan uit een fitness studio, tafeltennis, biljart, darten, squash en gymnastiek. Het entertainmentprogramma bestaat ondere andere uit een animatieprogramma en een miniclub. Voor de kids is er een zwembad met een prachtige, tropische tuin met palmbomen. In het midden van dit zwembad ligt een klein eilandje waar je met een bruggetje naar toe kunt. De grote waterspeeltuin met maar liefst acht glijbanen zorgen voor uren waterpret. Ook kunnen zij meedoen met schat-zoeken, de piratendag en leuke dansjes leren tijdens de minidisco.

De kamers

De standaard faciliteiten van de kamers bestaan uit een airconditioning, telefoon, televisie, koelkast. De kamers beschikken over een badkamer met bad of douche, toilet en een haardroger. Tegen betaling kun je gebruik maken van een kluisje. In de meeste kamers biedt het gemeubileerde balkon een mooi uitzicht. Kinderbedjes voor de kleine reizigers zijn kosteloos en beschikbaar op aanvraag.Verschil in de kamersDe tweepersoonskamer is ongeveer 15m2 groot en beschikt over 2 éénpersoonsbedden en heeft het de bovengenoemde faciliteiten. Voor gezinnen met kinderen zijn er speciale gezinskamers bij Primasol Cala D Or Gardens beschikbaar.

Eten en drinken

In dit hotel verblijf je op basis van halfpension of all-inclusive. Ontbijt, lunch en diner worden aangeboden in buffetvorm. Bij de bar kan je terecht voor een verkoelend drankje tussen 10:00 en 23:00 uur. Hier zit lokale (non-) alcoholische dranken, thee, koffie en mineraalwater inbegrepen. Daarnaast kan je genieten van een high tea en ijs tussen 16:00 en 17:00. Ook snacks zijn verkrijgbaar gedurende dag (10:00-13:00 uur en 15:00-18:00 uur).

Goed om te weten

De volgende creditcards worden in het hotel geaccepteerd: American Express, Visa en MasterCard. Honden zijn niet toegestaan in deze accommodatie. Er rijdt een toeristentreintje naar het centrum van Cala d'Or (tegen betaling). Tijdens het diner is zwemkleding niet toegestaan, een nette korte broek mag wel. Houdt er rekening dat er bij aankomst van de accommodatie nog een toeristenbelasting van ongeveer €3 euro per dag per persoon betaald moet worden.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

571 Reviews over Primasol Cala d'Or Gardens

• 9Liss14-10-2022

Geweldig

Het is een hele schone hygiënische accomodatie en lekkere eten !!

• 7Fam.Mol09-10-2022

gezellig

Het hotel de receptie en binnenkomst was de kunst en aankleding een ramp, gelukkig is deze niet doorgetrokken naar de kamers. deze zijn fris en modern. Meeste personeel was aardig en behulpzaam speciaal de heren achter de bar hadden altijd een glimlach en tijd. Zwembad is geen chloorbad en heerlijk, genoeg ligbedden voor iedereen en geen handdoekje leg. Eten was voor wat je betaald goed. De animatie kneuterig dus heel leuk voor de kleintjes, elke avond chichiwa bij het eten was echter een minpuntje voor ons maar geen ramp. Al om al positief, strand en centrum op een paar honderd meter.

• 10Rosalie Van 't Veld07-10-2022

Top verblijf, en top organisatie

Geweldig verblijf! Alles was schoon en netjes! En Zoover zelf alles netjes op orde en alles netjes en snel geregeld! Wij gaan zeker weten nog via Zoover een vakantie boeken! Niks te klagen niet over het hotel en niet over jullie. Bedankt voor alles

• 8Kim21-09-2022

Goed hotel

Zeer kindvriendelijk. We hebben ons goed vermaakt, vooral ons kleine meid die genoot van de zwembaden. De bedjes bij het zwembad liggen niet echt lekker mag wel wat op gelegd worden. Het kinderbedje kraakte wel heel erg. Heerlijk dichtbij het strand, winkels en restaurants op loop afstand. Als je ergens anders heen wilt is een auto wel aan te raden. Verder niks op aan te merken goed hotel voor gezinnen met kinderen.

• 9Vivian19-09-2022

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voorafgaand de cijfers en commentaren las van andere bezoekers waren wij best geschrokken wat hadden wij nu geboekt?! Maar vanaf het moment dat wij daar aan kwamen waren al onze twijfels weggenomen wij hebben een geweldige tijd gehad op dit resort. Personeel onwijs vriendelijke eten top! Fruit geweldig! Entertainment super. Zwembaden prachtig en voor ieder iets wils! Leuke winkeltjes voor souveniertjes om de hoek evenals een supermarkt. Voor grotere winkels of bezienswaardigheden kon je bijv een auto huren. Zelfs voor onze kleine konden wij via een bedrijfje een buggy huren. Wij hebben een fantastische vakantie gehad hier!

• 9Alina14-09-2022

Fantastische vakantie

Een super leuk vakantieverblijf. Goed eten, altijd alles warm. De hele dag door kan je eten en drinken ophalen. Drinken is met statiegeldsysteem, waardoor het park erg netjes blijft. Wij hadden een kamer aangevraagd op begane grond, dit was ideaal met kleine kinderen. Elke dag werd de kamer grondig schoongemaakt. De animatie was leuk, nederlandse jongeren, maar spraken ook engels en duits. We hebben een fantastische vakantie gehad!

Tip; boek geen shuffle transfer bij, wij moesten op het vliegveld een uur in de rij staan te wachten voor een busticket. Eenmaal bij de bus aangekomen (met ticket) zei de buschauffeur dat het zo’n 2.45 uur was naar ons hotel. Wij hebben daarom een taxi gepakt, toen waren we er in 45 minuten.

• 10Ivan07-09-2022

Super gezellige hotel met alles wat je nodig hebt voor een mooie vakantie. Personeel zeer vriendelijk, de kamers zijn groot en schoon, en het eten is ook goed. Elke dag iets anders. Dus een cijfer 10....

• 9Wiel & Chantal28-08-2022

Prima hotel, genoten

Wij begrijpen de negatieve reviews niet. Personeel was heel vriendelijk, kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Prima bedden. Eten was erg goed, gevarieerd. Zijn niet meer buiten het hotel gaan eten. Airco werkte gelukkig prima. Enige minpuntjes waren het entertainment ‘s avonds en geen kussens op de ligbedjes. Waren ook weinig parasols. Dit wordt echter ruimschoots goedgemaakt door de positieve punten. We zijn met de hele familie geweest en hebben allemaal genoten.

• 9Natascha11-08-2022

Leuk hotel

Super hotel! Mooie schone kamers, mooi zwembad en heerlijk eten! Ik snap alle negatieve reacties niet en wij zijn al in heel veel hotels geweest.

• 8Karel en Jeanny08-08-2022

Heel goed,

Familie met 8 personen, 6 volwassenen en 2 pubers. Prima kamer en badkamer, heel schoon, vriendelijk personeel. Super goed, afwisselend en warm eten, mooi gebouw enkel 3 verdiepingen hoog. Prachtig groot zwembad en apart kinderbad. Na sommige negatieve reacties waren wij blij verrast, zeer tevreden en genoten van een mooie vakantie.

Hotel Primasol Cala d'Or Gardens info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)