Hotel Primasol Cala d'Or Gardens

Hotel Primasol Cala d'Or Gardens
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Primasol Cala d'Or Gardens voor je op een rij gezet:

473 reviews over Hotel Primasol Cala d'Or Gardens in het Nederlands

Perfect voor kids!

Jennifer
22-9-2018

Het hotel is ideaal voor jonge kinderen. Er was erg veel te doen op het gebied van animatie (als zijn onze kinderen niet bij de kids club geweest), mocht je willen is er de hele dag door een programma. Ook het avondprogramma was leuk, in de 10 dagen die wij er waren, geen één keer hetzelfde gezien. Met name Michael (de entertainer) en Syb deden het erg goed! Maar ook de dames waren erg leuk.

Eten was prima, je kon de hele dag wel ergens iets eten. Maar vooral het kinderbad was geweldig! De kinderen zijn wel 500 keer van de glijbaan geweest :-). Wij hebben een top vakantie gehad en zouden zo weer terug gaan!

Super om met je gezin heen te gaan

Kelly
13-9-2018

Het hotel is erg leuk voor kinderen !

Mooie zwembaden en goede ligging.

De kamers waren zeer ruim met een lekker groot balkon.

Geen lift .. maar dat wisten we van te voren

Minder was het eten. Weinig keus en erg lauw.

gezellig en kindvriendelijk.

DvdE
13-9-2018

Het is een goed hotel waar voornamelijk Nederlanders en Duitsers verblijven. Er is een Duits/Nederlands animatie team dat veel organiseert voor de vele kinderen die er zijn. Ook s avonds is er altijd wel iets voor de volwassenen georganiseerd, van een karaoke tot pubquiz. gezellig om er een avond op het centrale terras te vertoeven. Het eten is prima, veel keus en iedere dag wel weer wat anders te krijgen bij het eten. De kamers zijn prima met goede boxspring bedden en bijna allemaal rondom de twee zwembaden. Aan de achterzijde van het hotel, even een straatje oversteken, is een derde zwembad speciaal voor de kinderen met veel glijbaantjes en ander speeltoestellen. Ook daar is een barretje waar drinken en zo is te halen.

Tjingo

Tja, waar moet ik beginnen. 5 jaar geleden zijn we hier al eens geweest, toen nog zonder kids. Voor de kleintjes is het een leuk hotel; de animatie is heel leuk, een speciaal kinderbad met glijbanen wat ondanks zijn jonge leeftijd wel al wat achterstallig onderhoud heeft. Dan het hotel; Het heeft een grondige make over nodig. Een airco die bijna niet functioneert, ramen en deuren die hun beste tijd gehad hebben en matrassen waar je 'sochtends zo diep in weg bent gezakt dat je je afvraagt waar je bent. Wat betreft het eten is ook al veel gezegd. Ik wil het niet vies noemen maar lekker is anders. Ik heb bijv. veel verschillende soorten ham gezien maar wat hier ligt lijkt er niet eens op. Niet heel veel afwisseling in het eten, ook de tussendoor snacks stellen niet veel voor. Daarnaast is het personeel, en dan vooral 'de oude garde' er niet van gediend om vragen te krijgen en lijkt het alsof ze met een chagrijnige kop hun tijd uitzitten.

Super hotel voor verblijf met kleine kinderen!

Veronique Engels
6-9-2018

Prima hotel, kamers zijn prima en worden iedere dag schoongemaakt. Wij hadden een kamer op de begane grond en hadden buiten het balkon nog een 'tuintje'. Iedere dag nieuwe handdoeken, airco op de kamer. Het zwembad met de glijbaantjes is echt ideaal voor kleine kinderen, onze dochter van bijna 2 vond het helemaal geweldig. Er is ook een bar bij het kinderzwembad, hier zijn alleen koude dranken te verkrijgen. Minpuntje bij de zwembadbar was dat er geen koffie of koolzuurvrij drinken te krijgen is. Eten is prima, genoeg keus 3x per dag, voor ieder wat wils. Personeel is vriendelijk.

Bij het kinderzwembad zijn genoeg bedjes en parasols beschikbaar. Animatie is ook leuk,iedere dag minidisco voor kleintjes naast het podium.

Centrum van Cala egos is gezellig en leuke winkeltjes. Cala d'or zelf is te bezoeken met het treintje, gezellig stadje. Verschillende baaitjes in de buurt die mooi zijn, is er wel druk want de strandjes zijn maar klein.

Animatie is geweldig !

Daniëlle
4-9-2018

Alles was goed, het eten was erg lekker.

En de animatie was geweldig. Altijd verschillende programma’s in de avond. En voor de kinderen erg veel te doen!

Prima 3 sterren hotel

Wendy
2-9-2018

Kamers zijn mooi, ruim genoeg en schoon. Elke dag schoongemaakt. Bedden wat aan de harde kant maar alsnog lekker. Animatie voor kinderen is fantastisch, allen heel lief en enthousiast. Savonds leuke kinderdisco naast het podium. Hoogtepunt van de kinderanimatie was het toneelstukje op zondagavond (smiddags oefenen). Is eigenlijk vanaf 4 jaar maar onze 3,5 jarige mocht ook meedoen en werd fantastisch ontvangen. Kinderbad is verouderd maar nog steeds leuk voor kinderen. Normale zwembad is ook lekker. Eten is boven verwachting goed als je bedenkt dat het een 3 sterren hotel is. Niet vreselijk veel keus maar wel lekker en elke dag iets anders. Frisdrank was behalve cola niet lekker. Eetzaal is ongezellig en gehorig maar terras is mooi. We hebben genoten!

Prima maar niet voor herhaling

Heiming
29-8-2018

Als je met kleine kinderen reist (met buggy) vraag dan om een kamer op begane grond zo rustig mogelijk! We zaten eerst 2 hoog,er zijn geen liften! Andere kamer kunnen krijgen maar deze zat aan t animatie podium! Eten was prima! Zwembad is top! Kinderzwembad heeft “openingstijden” van 10 tot 18 en geen minuut langer..hier is weinig voor kleine kinderen te drinken,alleen slushpuppy,heb zelf pakjes drinken gekocht..T hotel was opzich prima maar zal er niet nog een x heengaan

Priscilla
29-8-2018

Kamers waren wat klein, maar voor de rest was alles prima.

Prima voor een x...

Jansen
28-8-2018

Bij aankomst zelf zoeken waar je zit. Geen lift! Wij zaten 2 hoog, lastig met buggy/koffers. Cala d’Or niet lopend te doen, taxi €5. Dorpje bij hotel prima. Animatie is id avond een ellende! Volume op 100 en erg amateuristisch ondanks enthousiasme vh team. Praten op je balkon is hierdoor lastig. Op een dag regen word niet ingespeeld, kleuren of een muziekje oid had een grote chaos met al die kinderen voorkomen. Kamers prima. Eetzaal is net een sportkantine en ook hier luid geluid. Soms wachten op een tafel. Eten prima voor 3*. Zwembaden mooi, kinderbad fantastisch (zout)Beperkt open: 10-18u, geen min langer. Fris te krijgen maar voor de kleinsten alleen slushpuppy, hele vakantie pakjes drinken bij moeten kopen. Van vliegveld naar hotel €75 taxi. Kamer langer aanhouden dag vertrek €40. Receptie is dan alles behalve netjes. WiFi €6 pppd maar werkt minimaal. ‘Strand’ niet bijzonder, es forti beter. Prima maar niet nogmaals...

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Primasol Cala d'Or Gardens in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Primasol Cala d'Or Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.