Hotel Primasol Cala d'Or Gardens

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

Hotel Primasol Cala d'Or Gardens op Mallorca is perfect voor gezinnen met jonge kinderen. Voor hen is er een goed animatieteam, apart zwembad met glijbanen en diverse sportvelden. De kamers zijn ruim evenals het balkon. Op 20 minuten loopafstand van het centrum van Cala d'Or. Bij het hotel vind je een baai met een gezellig maar klein centrum.

545 reviews over Hotel Primasol Cala d'Or Gardens

• 2019
    6Ronald29-10-2019

Zesje

Helaas op diverse kamers lekkage in de douches. Waarschijnlijk is het dak toe aan vernieuwing. Ook is het tijd dat de schilder eens zijn kwasten gaat pakken. Dit zal een goede opsteker zijn. Eten is vaak hetzelfde. Na een week ben je er helemaal klaar mee. Kidsclub heeft elke dag leuke dingen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 4J van de velde27-10-2019

NOOIT MEER VERGANE GLORIE

Nóóit meer, vergane glorie dit hotel. Erg jammer van deze prachtige locatie. Kamer met 2 dagen lekkende wc pot gehad en 3e dag kwam het water door het dak van de badkamer naar beneden hele vloer stond blank. We kregen na aandringen en tussenkomst van touroperator met moeite een andere kamer. Bij aankomst in dit hotel was er uitgebreid eten maar was vaak lauw. Halverwege de week hebben ze het buffet gehalveerd en kreeg je bijvoorbeeld erwtensoep, Chili con carde en veel groenten uit blik. Kant en klare spaghetti saus enz. De locatie is mooi maar er is niet veel te doen daarom hebben we een auto gehuurd en zijn wat gaan touren. De laatste 2 dagen zijn we uit eten gegaan omdat het eten zo slecht was erg jammer als je all in hebt geboekt. We hebben er het beste van gemaakt maar voor ons nóóit meer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Ireen26-09-2019

Geweldig! Super resort in prachtige omgeving

Super resort voor kleine kinderen. Heerlijk kinder spashpark voor de kleintjes. Eten boven verwachting goed. Elke dag veel keuze, gevarieert, en goed heet. Schoonmaak park en kamers ook erg goed! Erg leuk dat je op loopafstand in een dorpje komt met vele winkels en restaurantjes Zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Carla22-09-2019

Mooi hotel, goede kamers.eten matig

Mooi hotel, eten matig en restaurant ongezellig met plastic stoeltjes. Mooi zwembad en heel leuk kinderzwembad. Animatie doet zijn best maar niet bijzonder. Hadden fijne kamer met tuintje ervoor, ideaal met kleine kinderen

• 8Linda16-09-2019

Fijne vakantie gehad!

Gezien een aantal reviews sceptisch waren ging ik enigszins bevooroordeeld op vakantie, echter kan ik me er niet in vinden: - hotel is netjes, verzorgd en personeel is vriendelijk. Eetzaal oogt erg sober, net een kantine. - eten is divers en warm. Jammer dat de cocktails niet vers gemaakt worden: gebeurt middels een apparaat. - zwembaden zijn schoon en er zijn voldoende ligbedden. - op 100 m afstand vindt je al een van de baaitjes. Heel tof, maar wel klein. In de nabije omgeving zijn er meerdere. Het nodigt uit om ook daar eens heen te gaan. - animatieteam zette een topprogramma neer voor jong en oud. - Excursietips: grotten van Drach zijn erg mooi. Niet geschikt voor kinderen jonger dan 5 jaar ongv. Gezien het mogelijk ‘enge’ karakter tijdens klassiek concert als het helemaal donker is. Palma mooie stad. Met de bus sta je er in 1,5 u voor €17 retour, met de taxi €140 retour.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jolanda15-09-2019

Geweldig hotel en omgeving.

Goed hotel voor iedereen die niet elke avond uit gaat. Eten was zeer gevarieerd. Nog nooit zoveel broodsoorten gezien in een hotel. Zeer vriendelijk personeel. Goede kamers. Genoeg bedjes bij het zwembad. Cala egos knus maar gezellig. Cala d'or leuk om te bezoeken met het treintje. Zou zo terug gaan.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Wouters12-09-2019

Hele fijne vakantie gehad

Een hele fijne vakantie gehad met een kindje van 1,5 jaar. Lekker eten, leuk animatieteam en een nette ruime kamer. De kamer was wel wat gehorig omdat we net boven het restaurant zaten. Al met al een hele fijne vakantie gehad. Zeker een aanrader met jonge kinderen!

• 8Fam11-09-2019

Super vakantie gehad!

Wij zijn 15 dagen in dit hotel geweest met een kind van 2. Wij zaten op de 1e etage in het achterste blok. Wij zijn erg tevreden over dit hotel, nette kamer (elke dag schone handdoeken en 2x per week schoon beddengoed) goed werkende airco, en qua eten genoeg keuze. Salade bar, vlees en vis, altijd een aardappel of pasta en standaard friet en pizza. In de ochtend en middag kan je ook een snack nemen. Friet, pizza, hamburger of hotdog. Het animatie team was erg leuk voor de kinderen, er was altijd iets te beleven. Achter het achterste blok kan je de weg oversteken en kom je in het kinderbad, dit water was wel iets kouder het enige min puntje hier is dat er voor de kinderen geen drinken is alleen frisdrank. Geen zin in het kinderbad, in het midden van het hotel liggen 2 zwembaden, een diep en de ander begint heel ondiep en loopt naar diep, erg leuk voor de kinderen. Winkeltjes in de buurt, treintje rijd naar Cala D’or en kost €2,50 pp.

• 3O10-09-2019

Slecht

Wij hebben in dit hotel niet echt goede ervaringen de airco was kapot en er werd door het hotel niks gecompenseerd ze zeiden alleen steeds dat ze er ook niks aan konden doen dat ze er mee bezig waren maar na 10 dagen nog geen airco Ook touroperator geeft niet thuis en verwijst je naar Duitse touroperator. Ook het zwembad water en zelfs de douche heeft zout water erg vies Bij het zwembad worden de bedjes niet eens schoon gemaakt WiFi heel erg duur en ook nog slecht ook ( is toch niet meer van deze tijd) Voor ons nooit meer dit hotel en raad het ook niemand aan en we boeken ook nooit meer via touroperator want ik vraag me af als er echt iets ernstigs aan de hand of ze je ook zo slecht helpen want dan ben je mooi de pineut

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Carla04-09-2019

Prima vakantie voor een week

Prima hotel voor gezinnen met jonge kinderen. Ondanks eerdere berichten was ik nogal sceptisch maar alles enorm meegevallen. Prima kamer rustig gelegen blok 7. Eten was prima. Airco werkte goed en ook een goede schoonmaak. Animatie was super! Nadeel is dat er geen lift aanwezig is dus als je jonge kinderen hebt met een buggy zou ik een kamer op de begane grond aanvragen. De ruimte waar het ontbijt, lunch en dinerbuffet is zou inderdaad wat gezelliger mogen zijn al was het maar mbt de verlichting. Al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

36 tips over Hotel Primasol Cala d'Or Gardens

• Angélica , 30-06-2014

Huur een auto en ga het mooie eiland verkennen! Genoeg mooie plekken om te zien!

• Cherona, 03-01-2014

Beatriz in Cala Egos is een erg leuk en lekker restaurant met hele leuke bediening. Erg belangrijk aangezien het eten in het all-in restaurant waardeloos is. (en vrijwel alleen maar varkensvlees serveert..)

• MrsN, 04-01-2014

Wij deden veel met de bus die echt maar 10 meter lopen van het hotel is. Er liggen erg mooie baaien in de buurt gelegen die zeker een bezoekje waard zijn. Cala mondrago zijn wij geweest.

53 vragen over Hotel Primasol Cala d'Or Gardens

• Mallorca, 11-08-2019

Babybedje

We reizen met een kleintje en hebben om een babybedje gevraagd. Ik vraag me af hoe deze eruit zien. Wanneer je in nederland bij een hotel slaapt zit er vaak geen matrasje in maar slaapt de kleine op de bodem. Een week lang op een harde bodem vind ik zielig, dan laat ik hem nog liever bij mij in bed slapen. Ook vroeg ik me af of de babybedjes zijn opgemaakt, dus incl. matrashoesje / dekentje.

Rianne, 18-08-2019

Wij zijn zelf nog niet geweest, maar als je tussen de foto's op zoover kijk zie je ook een bedje voorbij komen met een matrasje erin. En in een recensie zag ik een keer voorbij komen dat ze het kinderbedje elke keer zelf op moesten maken, maar lakentjes en dergelijke krijg je daar dus wel. Hopelijk helpt dit je wat. Alvast een fijne vakantie!

• Stefanie , 05-08-2019

Handdoeken

Zijn er handdoeken aanwezig op de kamer ? Want dit blijft voor ons heel onduidelijk

Mvg

Danielle, 22-08-2019

Ja handdoeken zijn aanwezig. Kleine en grote voor elke persoon

• Marjo lemmens, 03-07-2019

Badlakens

Mijn vraag is of en ook een handdoeken service is aan het zwembad

Danielle, 22-08-2019

Nee er is geen handdoekenservice aanwezig

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Post service

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats