Hotel Primasol Cala d'Or Gardens

Hotel Primasol Cala d'Or Gardens
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Primasol Cala d'Or Gardens voor je op een rij gezet:

478 reviews over Hotel Primasol Cala d'Or Gardens in het Nederlands

zeer goed

gerdiena
28-10-2018

het is een hele goed hotel

Perfect hotel voor gezinnen met kinderen

Yvonne
11-10-2018

Goed hotel!

Nette kamers, worden elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.

Ontzettend vriendelijke personeel, prima eten en de hele dag door drinken te krijgen.

Wij waren met een kindje van 1,5 jaar en dan is een kamer op de begane grond wel een aanrader (geen lift aanwezig).

Mooie, grote zwembaden maar wel erg koud water (zout water). Voldoende bedjes dus niet om 7 uur s' ochtends handdoekje leggen :)

Let wel op de ligging van de kamer; dichtbij het restaurant / podium is tot 23:00 in de avond 'lawaai' vanwege de animatie.

Leuk animatie team en genoeg te doen voor kinderen. Voornamelijk geschikt voor gezinnen met kinderen.

Dichtbij een klein centrum (Cala Egos) met winkeltjes en restaurantjes en ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum van Cala D'or. Met de taxi 5 minuten en 5 euro of met het treintje.

Wij hebben een top vakantie gehad!

Danny Miranda John en elske
9-10-2018

Fantastisch hotel

Goede en nette kamers

Keurige schoonmaak

Door het hele hotel vriendelijke personeel

Goed en veel keuze aan het eten

Mooi zwembad alleen veel te koud water

Chapeau voor dit hotel

Van ons krijgt dit hotel een 9

Prima hotel!

Ageeth en Big Ben
28-9-2018

We zijn net terug van een heerlijke 15 daagse vakantie in Cala d'or Gardens. Het is een fijn en schoon hotel. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en tevens iedere dag voorzien van schone handdoeken. Wij vonden de bedden prima te doen ondanks we zelf een zacht matras zijn gewend. Iedere dag meer dan voldoende te eten én van goeie kwaliteit. Voor ieder wat wils en dat 3x daags! Je komt hier écht niets te kort. Goeie prijs kwaliteit verhouding dus. Zwembad is mooi groot met meer dan voldoende bedjes. En ook een enorm pluspunt, de bedjes staan aan een ketting en deze gaat er pas vanaf 9.00 uur af. Dus niks geen gereserveerde bedjes voor dag en dauw! Het personeel is vriendelijk en zeker behulpzaam. Animatie doet erg z'n best om het ieder na de zin te maken. Super leuk en enthousiast team (bijna allemaal uit Nederland) met Syb, Manon, Michel, Kaan, Elisa. Ondanks dat het een kindgericht hotel is hebben wij ons prima vermaakt!

Perfect voor kids!

Jennifer
22-9-2018

Het hotel is ideaal voor jonge kinderen. Er was erg veel te doen op het gebied van animatie (als zijn onze kinderen niet bij de kids club geweest), mocht je willen is er de hele dag door een programma. Ook het avondprogramma was leuk, in de 10 dagen die wij er waren, geen één keer hetzelfde gezien. Met name Michael (de entertainer) en Syb deden het erg goed! Maar ook de dames waren erg leuk.

Eten was prima, je kon de hele dag wel ergens iets eten. Maar vooral het kinderbad was geweldig! De kinderen zijn wel 500 keer van de glijbaan geweest :-). Wij hebben een top vakantie gehad en zouden zo weer terug gaan!

Goeie inzet van entertainment team

TJ
20-9-2018

Entertainment team vermaakt je iedere dag! Heel tof. Sommige activiteiten mogen met wat professioneler. Misschien minder shows maar meer kwaliteit. Team is super betrokken! Kent na aantal dagen al heel veel namen bijvoorbeeld.

Super om met je gezin heen te gaan

Kelly
13-9-2018

Het hotel is erg leuk voor kinderen !

Mooie zwembaden en goede ligging.

De kamers waren zeer ruim met een lekker groot balkon.

Geen lift .. maar dat wisten we van te voren

Minder was het eten. Weinig keus en erg lauw.

gezellig en kindvriendelijk.

DvdE
13-9-2018

Het is een goed hotel waar voornamelijk Nederlanders en Duitsers verblijven. Er is een Duits/Nederlands animatie team dat veel organiseert voor de vele kinderen die er zijn. Ook s avonds is er altijd wel iets voor de volwassenen georganiseerd, van een karaoke tot pubquiz. gezellig om er een avond op het centrale terras te vertoeven. Het eten is prima, veel keus en iedere dag wel weer wat anders te krijgen bij het eten. De kamers zijn prima met goede boxspring bedden en bijna allemaal rondom de twee zwembaden. Aan de achterzijde van het hotel, even een straatje oversteken, is een derde zwembad speciaal voor de kinderen met veel glijbaantjes en ander speeltoestellen. Ook daar is een barretje waar drinken en zo is te halen.

Tja, waar moet ik beginnen. 5 jaar geleden zijn we hier al eens geweest, toen nog zonder kids. Voor de kleintjes is het een leuk hotel; de animatie is heel leuk, een speciaal kinderbad met glijbanen wat ondanks zijn jonge leeftijd wel al wat achterstallig onderhoud heeft. Dan het hotel; Het heeft een grondige make over nodig. Een airco die bijna niet functioneert, ramen en deuren die hun beste tijd gehad hebben en matrassen waar je 'sochtends zo diep in weg bent gezakt dat je je afvraagt waar je bent. Wat betreft het eten is ook al veel gezegd. Ik wil het niet vies noemen maar lekker is anders. Ik heb bijv. veel verschillende soorten ham gezien maar wat hier ligt lijkt er niet eens op. Niet heel veel afwisseling in het eten, ook de tussendoor snacks stellen niet veel voor. Daarnaast is het personeel, en dan vooral 'de oude garde' er niet van gediend om vragen te krijgen en lijkt het alsof ze met een chagrijnige kop hun tijd uitzitten.

Super hotel voor verblijf met kleine kinderen!

Veronique Engels
6-9-2018

Prima hotel, kamers zijn prima en worden iedere dag schoongemaakt. Wij hadden een kamer op de begane grond en hadden buiten het balkon nog een 'tuintje'. Iedere dag nieuwe handdoeken, airco op de kamer. Het zwembad met de glijbaantjes is echt ideaal voor kleine kinderen, onze dochter van bijna 2 vond het helemaal geweldig. Er is ook een bar bij het kinderzwembad, hier zijn alleen koude dranken te verkrijgen. Minpuntje bij de zwembadbar was dat er geen koffie of koolzuurvrij drinken te krijgen is. Eten is prima, genoeg keus 3x per dag, voor ieder wat wils. Personeel is vriendelijk.

Bij het kinderzwembad zijn genoeg bedjes en parasols beschikbaar. Animatie is ook leuk,iedere dag minidisco voor kleintjes naast het podium.

Centrum van Cala egos is gezellig en leuke winkeltjes. Cala d'or zelf is te bezoeken met het treintje, gezellig stadje. Verschillende baaitjes in de buurt die mooi zijn, is er wel druk want de strandjes zijn maar klein.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Primasol Cala d'Or Gardens in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Primasol Cala d'Or Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.