Appartement Playa Ferrera

• 7.1Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Bij Playa Ferrera verblijf je in een net appartement dat goed wordt schoongemaakt. Het appartement is wel gehorig, dus hou hier rekening mee. Elke ochtend geniet je van een lekker ontbijt. Sportfan? Ze zenden de wedstrijd graag voor je uit. Playa Ferrera ligt op Mallorca aan de Cala d’Or. Op loopafstand van het strand en het centrum.

383 reviews over Appartement Playa Ferrera

• 2019
    8Kim11-05-2019

Fijne zon vakantie in mooi app. Complex

Gerenoveerde kamers, prijs kwaliteit top, restaurant Casablanca modern en de kwaliteit van eten is top! Vriendelijk personeel. Voor een weekje rust zwembad en strandje dicht bij heb je een top vakantie.

The Reception, receptionist, 25-05-2019

Dear customer, thank you so much for your kind review. We are happy that you have enjoyed your holidays in our hotel. We hope to see you again soon. Best regards

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Zosja19-03-2019

Daar moet je geweest zijn

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in een mooi schoonmaken appartement. Alles was op loopafstand en het personeel was erg vriendelijk. Restaurant casablanca is een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 2018
    6Bob04-11-2018

Niet snel meer daar naar toe

Appartement was erg gehorig . We konden meegenieten van de bed kwaliteiten van de buren . Wel was het schoon en het personeel erg vriendelijk .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 5Liset 15-10-2018

Nooit meer

Een net en modern appartement met prima schoonmaak. Dat is het enige positieve wat ik heb overgehouden aan mijn verblijf. Als je rust zoekt, hoef je hier niet naartoe. Onwijs gehorige appartementen met schuivende stoelen en knallende deuren, nonstop kraaiende hanen vanaf 4.00 a 5.00 uur tot een uur of 11.00. Op vriendelijkheid van de receptie en zelfs de manager hoef je ook niet te rekenen. Ze zeggen gewoon dat ze vol zitten en niets kunnen doen terwijl er dagelijks mensen vertrekken en weer bijkomen. Verontschuldigen zich uit beleefdheid, maar menen er geen moer van. Doen niets om je te helpen. Als ervaren reiziger heb ik al veel meegemaakt en ik klaag niet snel, maar dit was het toppunt van hoe je NIET met gasten omgaat. Ik was overigens lang niet de enige die er zo over dacht. Meerdere gasten hadden een tweekamerappartement geboekt en kregen een studio. Ook de wifi (tegen betaling) doet het niet, alleen bij de receptie (gratis).

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Stojanovic04-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Fijne accommodatie. Service is heel goed. Locatie op loopafstand van strand en centrum.

• 7Heideveld27-09-2018

Mooi appartement met zeer vriendelijk personeel.

Wij hadden geen hoge verwachtingen nadat wij de revieuws hadden gelezen, Bij aankomst werden wij gebracht naar ons app. F002 een prachtig gerenoveerd appartement. Aan de balie werden wij telkens zeer vriendelijk geholpen. Medewerkers namen de tijd bij al je vragen. Restaurant zag er goed uit en had ook een renovatie ondergaan, ontbijt was goed. Minpuntje is toch wel dat het kleine zwembad bij ons app die er niet al te best uitzag, tegeltjes zaten los. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en voor een lage prijs zit je in een goed appartement.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 6Anita26-09-2018

Gaan zeker nog een keer terug

Vriendelijk personeel, super ontbijt, kamer klein , onderhoud beetje achterstallig. Regen kwam door de schuifpui naar binnen. Goede ligging naar centrum

• 7Rosa15-09-2018

Afrader

Het appartement was prima maar Ontzettend Gehorig s Nachts om de haverklap wakker van arriverende of vertrekkende gasten. Deuren, schuivende stoelen, rolkoffers. Afgepast bestek, bordjes. Een pan met kapotte aanbaklaag werd netjes omgeruild. Wel kleine flesjes shampoo/doucheschuim maar geen afwasspullen.

• 6Michelle13-09-2018

Goed, maar hadden liever een ander appartement.

Wij verbleven op Bon Aire, Playa Ferrera begin September. Ingecheckt en wel liep er iemand met ons mee naar de kamer, het was een eindje lopen dus wij vroegen ons al af waar we terecht zouden komen. Eenmaal aangekomen op Bon aire, wat dus een onderdeel is van playa Ferrera, viel het appartement ons wel een beetje tegen. Het is erg verouderd, als je de keuze hebt om een gerenoveerde kamer te boeken, zou ik dat zeker doen, wij hadden deze mogelijkheid helaas niet. Wij hebben geboekt via touroperator, en zij hebben enkel dat deel van het appartementen complex, wat dus een heel eind weg is van het hoofd zwembad en de ‘gezellige sfeer’ het complex zelf was niks op aan te merken, gezellig, vriendelijk personeel, maar let er dus op dat als je via touroperator boekt, je een beetje ‘achterin’ geplaatst wordt. Doordat het complex overboekt was, kon de reisleidster van touroperator niks voor ons betekenen.

• 9Marianne F03-09-2018

Een geweldige familievakantie

Wat waren we aangenaam verrast, dat onze poolbar zomaar alle Ajax-wedstrijden uitzond, en ook Formule 1! Dat stel je wel op prijs als je reist met voetbal- en racefans. Zo kon je tegelijkertijd zwemmen, eten, drinken en je favoriete sport bekijken zonder iets te missen. Onze poolbarman Pedro heeft goed voor ons gezorgd. Het eten (uitgebreid menu!) en drinken was lekker en de service uiteraard goed.

Apthotel Playa Ferrera heeft simpele en schone appartementen, waar alles goed werkt, maar over luxe kunnen we eerlijkheidshalve niet praten. (Wij hadden een 3 kamer appartement, dat niet vernieuwd was. Je kan natuurlijk mazzel hebben en dan is je appartement net iets luxer). De ligging van het hotel is goed, dichtbij Cala D'or en Cala Ferrera. Het mooie strand van Cala Sa Nau is op ongeveer 4 km afstand. Een supermarket is op een paar minuten lopen.

Al in al, wij hadden een geweldige vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Appartement Playa Ferrera info