Appartement Playa Ferrera

• 7.1Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Bij Playa Ferrera verblijf je in een net appartement dat goed wordt schoongemaakt. Het appartement is wel gehorig, dus hou hier rekening mee. Elke ochtend geniet je van een lekker ontbijt. Sportfan? Ze zenden de wedstrijd graag voor je uit. Playa Ferrera ligt op Mallorca aan de Cala d’Or. Op loopafstand van het strand en het centrum.

383 reviews over Appartement Playa Ferrera

• 2019
    10Mireille17-07-2019

Top vakantie gehad

Super vakantie gehad in dit appartement. Bestaat uit verschillende complexen, met allen 1 of meerdere zwembaden waar je gebruik van mag maken. Restaurants Casablanca en Tapas zijn prima, en ook bij poolbar Las Vegas kun je heerlijk zitten en borrelen, terwijl de kinderen in het water spelen. Overal aardig personeel, ondanks de warmte werken ze hard en maken tijd voor je. Af en toe was het in de nacht gehorig, een vuilniswagen, gasten die aankwamen of vertrokken en soms thuiskomende jongeren, maar dat hoort er bij. Cala Serena is op 10 min lopen, fijn klein strand. Cala Ferrera is op 5 min lopen, wat groter en drukker. Tip: huur paar dagen een auto, dit kan gemakkelijk via de receptie. Kortom: fijne accommodatie, niet te hysterisch met animatie en gedoe, maar wel leuk voor de kinderen 😊 Wij hadden overigens een gerenoveerde kamer via touroperator.

Reception, receptionist, 27-07-2019

Dear customer, thank you so much for a perfect review. We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best regards.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Tessa01-07-2019

Aanrader!

Heerlijk appartement! Wij zitten in een superior room, een opgeknapte kamer boven de receptie. Één keer in de drie dagen schoonmaak inclusief nieuwe handdoeken. Gratis airco is een topper. Wifi tegen betaling en er wordt borg gevraagd voor de kluis en afstandsbediening van de televisie. Het enige nadeel is dat het complex een beetje gehorig is. Minstens drie zwembaden op korte loopafstand en zowel strand als supermarkt om de hoek! Op een kleine tien minuten lopen een fijne straat met winkeltjes en restaurantjes. Kortom: aanrader!

Reception, receptionist, 27-07-2019

Dear guest, thank you so much for the time spent to wright us a review. We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us, and it was a pleasure to recieve you here in our hotel. We hope to see you soon. Best regards

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Eliza01-07-2019

Leuk maar niet nog een keer

Leuke vakantie al vaker geweest. Alleen heel erg jammer douchebak stuk was! Iedere dag gemeld en iedere dag zou er wat aan worden gedaan maar helaas! Gevaarlijk met een kleintje want er zat een scheur in de grond plus dat het helemaal verrot was en zwart water der uit kwam! De dag dat we der uit gingen zag in dat er een nieuwe douchebak kwam erg jammer dat het niet eerder opgelost was. Denk niet dat ik nu nog voor een derde keer terug zou komen

Reception, receptionist, 10-08-2019

Dear traveler, we regret that you did not have a good experience in cala ferrerra. It is very disappointing to hear what happened. We will make sure that your complaints are transmitted to the right department. Kind regards

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 1Denik09-06-2019

Nooit meer

Een echte tegenvaller.. Onze kamer stonk naar riolering, tot 2 keer toe maakte iemand onze kamer open,on respectloos , het eten was ranzig, weinig te doen, niet voor herhaling vatbaar, het zwembad is erg klein op fotos heel anders.denk goed na voor dat je boekt.

Reception, receptionist, 10-08-2019

Dear customer, we are sorry to hear that you were not satisfied with the hotel. All your comments are essential to improve our service. We will make sure that your complaints are transmitted to the adequate department. Kind regards

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Aggie31-05-2019

Bon Aire waardeloos , Cala d'Or prachtig

Wij( 3vrouwen 50+) werden s'avonds laat wirwar 3 straten verderop geparkeerd bij een donker desolaat gebouw. Bleek te gaan om Bon Aire. Er was weinig " bon" aan! Heel gehorig oud appartement, (sn 202)keiharde oude versleten bedden, een rioollucht en een oude niet al te schone koelkast. Het 3e bed was een sofa waarvan de bodem al voor de helft de planken doormidden lagen. Terug in het donker receptie maar weer opgezocht(die we niet terug konden vinden) Aangekomen werden we niet serieus genomen. We hadden Playa Ferrera geboekt, geen Bon Aire, dit stond ook nergens vermeld bij touroperator waarbij we geboekt hadden. Volgens receptie konden ze niets voor ons doen, ook niet nadat we aangeboden hadden bij te willen betalen. Lag volgens hun aan de operator . We hebben 1x dinerbuffet genuttigd(€15 pp) Niet heel uitgebreid maar prima. 1x à la carte vonden we zelf minder, erg vettig. Het strand ligt op nog geen 5 minuten lopen, wel steil

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Roelof Veen26-05-2019

Echt goed voor deze prijs

Gerenoveerde kamers echt netjes en schoon.lekkere bedden. Grote douche Mooi balkon met uitzicht op het zwembad Miste alleen een keukentje. Maar kon een waterkoker lenen voor op de kamer Vond het ontbijt niet goedkoop voor 11 euro p.p. dus buiten ontbijt spullen gekocht met bordjes en bestek en zelf ontbijtje gemaakt. Er viel echt niets op aan te merken voor deze prijs. En fijn personeel

Playa Ferrera, receptionist, 29-05-2019

Dear customer, thank you so much for your comment. We are pleased to know that you enjoyed your vacations and that our staff made your stay enjoyable. We hope to have you again as a guest in our hotel. Best regards

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Angelique schuur25-05-2019

Geweldig genoten

Wij zijn hier maar een paar dagen geweest, maar hebben het super fijn gehad. Gastvrij ontvangen , we kwamen eerder aan bij het appartement maar mochten onze kamer al op. Vriendelijke mensen , schoon en mooi appartement. Gehorig is het wel maar dat was voor ons geen probleem. Veel zwembaden en dichtbij het strand en Cala d’Or echt een aanrader

Playa Ferrera, receptionist, 26-05-2019

Dear customer, we thank you the time spent to write us such a good review. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us and hope you think of us when you book your next holiday. Best regards.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Familie Bos24-05-2019

Prima

Fijne receptie, in overleg een appartement op de begane grond

Playa Ferrera, receptionist, 25-05-2019

Dear customer, thank you so much for the good review. We are happy to know that you had a good holiday with us, and hope to see you soon. Best regards

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Stessens paul21-05-2019

Prima service

Mooie ligging fijn appartement

Playa Ferrera, receptionist, 26-05-2019

Dear customer, thank you so much for the superb review. We are very happy to hear that our staff and service met tour needs and expectations. We hope to see you soon. Best regards

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9p.j.lont20-05-2019

fantastisch in een woord

prima onderkomen en een op allende behulpzame balie we hadden een zeer gunstig gelegen appartement

Playa Ferrera, receptionist, 26-05-2019

Dear customer, we appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you are planning to visit Mallorca again do not hesitate to contact us. Best regards.

Gereisd met partner in mei 2019

Appartement Playa Ferrera info