13 vragen over Appartement Playa Ferrera

• Heideveld, 11-06-2018 Rapporteren

Vieze kamers

Wij hebben dit appartement geboek voor eind september, nu lees ik dat de kamers niet goed schoon zijn en dat er zelfs bedluizen zijn aangetroffen. Heeft iemand hier ervaring mee of valt het allemaal reuze mee?

• Miranda De Roo, 17-01-2018 Rapporteren

Entertainment

Wat is er te doen voor kinderen van 10 tot 14 jaar?

• Veronika, 12-08-2017 Rapporteren

Weer in oktober

Weet iemad hoeveel graden is ongeveer in oktober daar? En regent het veel in oktober?

• Marielle, 03-07-2017 Rapporteren

Via welke touroperator geboekt Hanneke?

In september 2016 is Hanneke geweest en kreeg van de touroperator de garantie op een gerenoveerd appartement, mag ik vragen welke touroperator dat was?

Cindy valkenburg, 12-11-2017

Neckermann, daar hebben wij toen ook geboekt, en hebben een gerenoveerd appartement gekregen volgens afspraak, 2 k appartement is mooi, en schoon alleen een klein balkon, met 4 personen erg krap

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Ferrera voor je op een rij gezet:

Bebsy

wifi

is er wifi aanwezig?

• Miranda, 21-08-2015 Rapporteren

Halfpension bijboeken

Wie weet of je ter plekke ook half pension bij kunt doeken en wat daar de kosten van zijn?

• Rosita, 08-01-2015 Rapporteren

ligging appartement

Ik lees over een schitterend 3 kamer appartement met uitzicht op zee Welke nummer of aanduiding kan ik opgeven om deze te boeken?

• Tamira, 11-08-2014 Rapporteren

Handdoekenservice of eigen handdoeken meenemen

Wie weet of er handdoeken aanwezig zijn in de appartementen van Playa Ferrera? Of moeten we zelf genoeg meenemen?

Daisy, 13-08-2014

Handoeken heb je genoeg, en als je te kort komt gewoon vragen bij de receptie en je hebt gelijk die dag nog meer handoeken. Voor badlakens zou ik niets meenemen van thuis daar heb je mooie strandlakens voor €5.00 Tenzij je natuurlijk je eigen badlakens wil, wel krijg je grotere handoeken vanuit het appartement maar zijn niet zo groot.

• Jet, 10-09-2013 Rapporteren

Föhn

Wie weet of er een föhn in het appartement aanwezig is?

Reiziger50, 29-09-2013

Nee geen föhn aanwezig. Is echt appartement en geen hotel.

• marissa gort, 28-08-2011 Rapporteren

baby bedje etc op de kamer?

wij hebben een 3 kamer app geboekt hier voor over 2 weken en we nemen ons dochtjertje van 10 maanden mee maar vroeg me af of ze hier dan rekening mee houden kwa campingbedje klaar zetten etc of evt kinderstoel? of moet je dit allemaal apart huren want dat lees ik hier ook regelmatig... wie kan mij helpen?

natres, 10-06-2012

Je moet dit inderdaad apart huren, prijs 2012 voor 1 bedje 6 euro per dag. Bij bv Alltours mag je ook voor de bay bagage meenemen, een camping bedje aanschaffen is dan goedkoper. Kan dit niet dan moet je bij aankomst aan de receptie angeven dat je een bedje wilt hebben, dit wordt dan geplaatst.