Vakantiehuis

2008

Perfecte locatie, direct aan de haven van Cala D'or

Familie de Haas
22-6-2008

Perfecte locatie, direct aan de haven van Cala D'or.Van alle gemakken voorzien penthouse, bovenverdieping van vrijstaande villa. Groot terras (gedeeltelijk overkapt) met direct uitzicht over haven. We hebben een heerlijke vakantie gehad.Kans is groot dat we een volgende keer opa&oma meenemen, ruimte zat met 3 slaapkamers, 2 badkamers, echt toplocatie.

Gereisd Familie in juni 2008
2007

Het penthouse Ca'n Don Juan ligt op een voortreffelijke de

Angelique & Robert
14-10-2007

Het penthouse Ca'n Don Juan ligt op een voortreffelijke locatie aan de haven van Cala D'Or en daarom is het uitzicht ook echt fantastisch. Het penthouse heeft 3 slaapkamers, een ruime woonkamer, twee badkamers en een groot terras. Dit is echt een aanrader.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Penthouse Ca'n Don Juan in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Penthouse Ca'n Don Juan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.