Appartement
Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°24°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Palia Puerto del Sol voor je op een rij gezet:

129 reviews over Appartement Palia Puerto del Sol in het Nederlands

Goed hotel voor logies en ontbijt

Chantal V rooy
9-7-2019

Het hotel is op een prachtige locatie, direct aan de jachthaven met prachtige boten. Met een pendel busje kun je naar het centrum aan de andere kant van de haven, daar heb je leuke winkels en eetgelegenheden en een paar mooie heldere baaien met strand en ligbedden. De kamers van het hotel zijn wat verouderd maar schoon. Voor wat fooi voor de kamermeisjes bij aankomst doen ze veel voor je. De zwembaden zijn goed. Het eten daar en tegen is erg slecht. Altijd koud of half gaar. Geen aanrader dus voor all-in.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eens maar nooit weer!

Anja Helsen
28-7-2018

De ligging van het appartement was prachtig. Met uitzicht op de haven van Cala D’or. De inrichting wat verouderd en eenvoudig, maar wel groot. Het al inclusive concept was verschrikkelijk slecht! De koks konden de grote stroom vakantiegangers niet aan, waardoor het eten vaak niet gaar of warm genoeg was en er was gewoonweg niet voldoende voor iedereen. De eetzaal was kil en ongezellig en met zoveel schreeuwende luidruchtige Fransen niet erg prettig om te eten. Het was gewoon chaotisch. We hebben het twee keer geprobeerd en zijn toen maar iedere dag uit eten gegaan. Ik denk dat ze het beste kunnen overgaan op logies/ontbijt want dit hebben ze niet onder controle! Het personeel was gestresst en onvriendelijk en duidelijk ontevreden. We komen hier zeker niet meer terug, jammer want de ligging is perfect......

Voor ons prima maar wij zijn niet veeleisend

Jolanda
13-7-2018

Het hotel zit op een mooie locatie en het personeel is erg vriendelijk. Het personeel doet erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Het eten en drinken is goed en meer dan genoeg. Jammer alleen dat er altijd mensen zijn die eten op hun bord scheppen maar het dan niet opeten. Zij maken er soms een puinhoop van maar dat ligt echt alleen aan de gasten.

Anoniem
20-6-2018

Mooie ligging, veel faciliteiten voor kleine kinderen, weliswaar verouderd. Maaltijden waren heel gevarieerd, echter meestal niet warm, maar lauw. Drinken in all-in formule echt heel goed. Accommodatie is sterk afhankelijk van ligging. Wij hadden een kamer gekregen die op de onderste verdieping gelegen was (kelderniveau) en deze kamer was ronduit verschrikkelijk. Heel vochtige kamer met een muffe geur. Geen kastdeuren te bespeuren, deuren vol schimmel. Overal insecten en 's ochtends werd je volledig klammig wakker door de vochtigheid. Niet goed voor de gezondheid, zeker niet voor kleine kinderen. Wij hebben direct een andere kamer gevraagd en we mochten de volgende dag verhuizen. Dan kregen wij een kamer die hoger gelegen was en die was in orde. Deze was ook verouderd, maar prijs-kwaliteit zeker oké. Personeel was vriendelijk. Indien met kleine kinderen: wij hadden gezocht naar een transfer van max. +/- 60 minuten met de bus van luchthaven naar hotel. Hou er wel rekening mee dat de transfer bijna 2u is. Algemeen: vanaf wij verhuisd zijn naar de tweede kamer, was de vakantie in orde. Maar door de slechte start, zien ze ons daar niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Pieter
19-8-2017

Mijn dochter had na enkele dagen rare vlekjes op haar huid. Na enig onderzoek bleken deze afkomstig van bedwanzen. echt goor.....

Toen we na enkele dagen door onze voorraad verse handdoeken zaten kregen we van de receptie 2 verse. Bleken deze allebei vol gaten te zitten....

Alles naar wens

Alles zoals we hadden verwacht
7-8-2017

Laat aangekomen wegens vlucht vertraging maar ook daar maakten ze in het hotel geen probleem van ( konden zelfs nog eten krijgen ook al was het al na 22U) Ruime propere kamers. / badkamers Eten was er voldoende keuze voor iedereen.
Zeer geslaagde vakantie voor ons

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Lucas
27-9-2016

Gelegen in een mooie haven met kapitale jachten en omringd door kwaliteitsrestaurants ligt dit all-inclusive hotel dat betere tijden heeft gekend. De kamers zijn sleets, kaal en sfeerloos. Het restaurant heeft een geweldig terras, maar de voorzieningen zijn minimaal. Geen gedekte tafels. Het voedsel is van zeer lage kwaliteit, soms ronduit onsmakelijk en er is minimale keuze uit producten. Het personeel doet zijn best gezien de omstandigheden, maar dit weerhoudt het management er niet van onze vakantie-ervaring zo veel mogelijk te verpesten.

bijna goed voor 1keer

fam.bdv
9-9-2016

hotel met zeer mooie ligging,wel ver overal vandaan.bij een late aankomst kamer gekregen ergens in een hoekje,kleerkast zonder deuren, op bad lag nog stuk zeep van de vorige en 1 bed was niet opgemaakt,tv werkte niet omdat de lawaaierige airco er water op lekte.uitzicht door het raam was niet aangenaam.na 3 dagen andere kamer gekregen die beter was maar ook gedateerd.de tuinpaden, gangen en vele trappen buiten werden nooit proper gemaakt. het restaurant laat veel te wensen over,drank automaten werden maar half opgekuist,eten nooit warm en de sla en tomaten zagen er nooit fris uit,de vloer was steeds glad van de viezigheid. de chill out bar met een zeer mooi uitzicht op de haven mogen ze ook eens een opknap beurt geven,vuile zetel kussens, vieze tafels en de glazen ramen zijn in de 11 dagen dat wij er waren nooit gepoetst.dranken steeds s'avonds in plastiek,zelfs na de al inn uren als je er voor moest betalen.gelukkig was het er lekker warm en hebben er zelf maar het beste van gemaat.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Leuk voor één keer.

Merckx
6-9-2016

De kamers waren op zich wel oké, je had veel ruimte en de bedden lagen goed. Het eten in het hotel was best variërend alleen als je warm eten wilt moet je z.s.m. naar het restaurant, dan heb je de grootste kans dat het eten nog warm is. De warmhoudplaten werkten niet. Hotel is zoals eerder gezegd echt gericht op Fransen en dat is best storend. Engels kunnen ze dus niet allemaal. In het hotel zelf heb je dus een loungebar, die gaat dicht om 0:00uur. Wij hebben 2 avonden in het donker gezeten omdat ons drankje nog niet op was. Ze doen de lichten gewoon uit. Ook is er geen muziek. In de buurt van het hotel is weinig te beleven behalve de mooie haven en een aantal restaurantjes. Ben je opzoek naar sfeer, dan kun je het best gaan naar het centrum. Dit is lopend +/- 15 minuutjes of je kunt met het treintje (2€ pp). Daar heb je veel restaurantjes en cafés, alleen sluit het allemaal rond 02:00uur, dus als je echt wilt stappen dan moet je het ergens anders zoeken. Je maakt je vakantie zelf leuk maar het is toch fijn dat het hotel daar ook aan mee werkt......

Zonde van het geld

Ilse
5-9-2016

Volledig ingelicht op Franse bezoekers, receptie en animatie was in het Frans. Stond niet op de site van touroperator ermeld. De kamers waren ernstig gedateerd. De badkamer was smerig, schimmel etc. Iedere dag was de douche koud. Schoonmaak was slecht van de kamer en eetzaal. Het eten was ronduit smerig. Smakeloos en koud, soort van gaarkeuken. Er stond een magnetron naast de paella pan om je eten in op te warmen!!! Dus toch maar iedere avond wezen uit eten in Cala d'or en dat was prima. Het personeel in het hotel was over het algemeen wel vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinLees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Yoga
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palia Puerto del Sol in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palia Puerto del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.